12.08.2014

Blogowy Gift-o-meter: 625 i 650 obserwatorów

Musicie mi wybaczyć, kompletnie zapomniałam o tej akcji. Teraz losujemy równocześnie 625 i 650, z powodu opóźnień. Zachęcam do wzięcia udziału:

Tutaj znajdują się szczegóły dotyczące tej atrakcji (KLIK).

Co należy zrobić, aby wziąć udział?
Wystarczy, że obserwujesz tego bloga i zgłosisz się pod tym postem. Nie zapomnij o nicku!

Nagrody
(rozlosowane po przekroczeniu 675 obserwatorów)



Chciałbyś zwiększyć swoją szansę na wygraną i przyspieszyć pojawienie się kolejnych nagród? 
To proste! Wystarczy, że dodasz się do obserwatorów tego bloga, zaprosisz tutaj swoich znajomych bądź umieścisz nasz adres (stardoll-wg-was.blogspot.com) w prezentacji. Jednak pamiętaj, do niczego 
Cię nie zmuszam, wszystko jest w Twoich rękach!

52 komentarze:

  1. Ale świetne nagrody! Zgłaszam się.
    Lawliet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagrody rzeczywiście są świetne.
    Zgłaszam się.
    misszuzanna4040

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagrody to świetne, porządne ubrania. Zgłaszam się (?)

    nivea11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możecie się zgłaszać do loterii /konkursów :)

      Usuń
  4. Super nagrody zgłaszam sie, już zaprosiłam wielu znajomych i dodałam link w prezentacji
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, dodałam sie do oserwatorów, fajne nagrody, dzieki kadaer010 ze mnie zaprosiłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nagrody.
    Zgłaszam się
    oceana8899

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, link w prezentacji :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Z 1 obrazka 2 i 4.

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  9. Zg sie
    mam bluzke z Pretty'n Love, ta przeswitujaca

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  10. zg się

    sweetka123

    mam: brązowy żakiet oraz dwie rzeczy na samej górze ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. B.E.A.T.K.A
    najbardziej to bym chciała 1 albo 2

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.
    Też chciałbym mieć 1 albo 2 ;)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. (Mam fioletową bluzkę z pierwszego obrazka).
    Link w prezentacji :-).
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  14. Link mam w prezentacji i oczywiście sie zgłaszam.
    Mam fioletowa bluzkę (ta przeswitujaca)
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    lewa0702

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się. Adres bloga jest w mojej prezentacji. Skąd są nagrody z numerem 1 i 2?

    singiel

    OdpowiedzUsuń
  17. _Carolciaaa

    (Adres bym umieściła, ale ostatnio admini usunęli mi wszystkie i wysłali mi ostrzeżenie :/)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się, MissBritney226

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne screeny, i jak tu się nie zgłosić?

    ModnyKotek

    OdpowiedzUsuń