24.08.2014

Best of the best +informacja!

Ostatni post z tego działu pojawił się ponad miesiąc temu, za co Was bardzo przepraszam i jednocześnie proszę o zrozumienie, w wakacje miałam dość napięty grafik. Okres letni się skończył, tym samym moje wyjazdy, więc teraz mogę poświęcić czas wolny od nauki czytelnikom. Jeżeli już o czytelnikach mowa, mam do Was, kochani, ważne pytanie. Szczegóły znajdziecie na końcu posta i zachęcam każdego do zajrzenia tam. :)

Tydzień jak tydzień, zawierający trzy dostawy, urozmaicony jednak limitowaną kolekcją! I to ją właśnie bierzemy na pierwszy ogień, mimo, że zawitała do plazy najpóźniej, bo w piątek. Uwagę wszystkich (także moją) już w spoilerach przyciągnęła granatowa bluzka z łańcuchem przy szyi- i nic dziwnego, bo jest praktyczna i świetnie wykonana. Jeżeli chodzi o suknie wieczorowe, od których roiło się w najnowszej kolekcji, najpopularniejszą (i najpiękniejszą!) okazała się kreacja noszona przez równie piękną Kendall Jenner. Jest to najdroższy artykuł z kolekcji, jednak wiele osób pominęło ten fakt i skusiło się na jej zakup. Cofniemy się kilka dni wstecz do pierwszej dostawy tego tygodnia, tj. Pals. Sklep, jak dla mnie, słaby. Podobizny gwiazd w postaci laleczek o beznadziejnej jakości + kilka ciuszków, które prezentują się o wiele lepiej niż celebryci. Najlepsze rzeczy to burgundowy, długi cardigan i klasyczne, czarne szpilki (wahałam się nad umieszczeniem w artykule szpilek z YH, ale te z Pals są bardzo podobne do tych z metką, a cena gra dużą rolę). W tym tygodniu powitała nas (przyjaźnie lub nie) dostawa do Voile. Rzeczy są niezłe, najlepsza okazała się jednak biała, krótka bluzka wykonana z siatki w cenie 12 sd. 



....................................................Informacja................................................

Ostatnio na blogu dziewczyny wyszły z inicjatywą, by działy Must Have i Best Of The Best zostały połączone w jeden. Osobiście uważam, że oba te działy rządzą się zupełnie różnymi prawami i nie powinny zostać połączone- w Must Have wyłapujemy zazwyczaj tanie rzeczy ze Starplazy, o których część czytelników nie wiedziała lub nie miała odwagi kupić. Natomiast Best Of The Best, jak wskazuje nazwa, to podsumowanie, w którym znajdują się najlepsze rzeczy z całego tygodnia wraz z opisem. 
Nie wszyscy oczywiście zgodzicie się z moją opinią, dlatego chciałabym poznać Wasze zdanie na ten temat. Mianowicie:
Czy Best Of The Best i Must Have powinny zostać połączone?
Ankiety to teoretycznie wiarygodne źródło, ale ja wolałabym, by każdy, kto czyta ten post, a nie zawsze komentuje, napisał pod koniec komentarza TAK (jeśli jesteś za połączeniem tych działów) lub NIE (jeżeli jesteś przeciwko). W końcu to Wasze zdanie liczy się tu najbardziej, ja się dostosuję. Mam nadzieję, że wspólnie ustalimy, co dalej. :)

20 komentarzy:

  1. Z tych rzeczy mam szpilki, kupię bluzkę z Voile. Osobiście uważam, że posty powinny być połączone.

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE!!! :D
    Szczerze mówiąc zupełnie nie rozumiem fenomenu tej sukienki z YH. Jest nie dość, że droga to jeszcze na dodatek w ogóle mi się nie podoba. Obie przedstawione w poście bluzki mam już w swojej szafie i muszę przyznać, że są bardzo użyteczne. Wybrane przez Ciebie rzeczy z Pals nie są złe, ale odbiegają znacznie wyglądem od ciuchów Tribute, które można uznać za ich wzory. Sposób ich wykonaania pozostawia wiwle do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś najwspanialsze rzeczy! Wszystkie mi się bardzo podobają, ale (1) na YH nie miałam stardolarów, (2) Pals jest dla osób z Superstar i (3) na top z Voile jeszcze nie zarobiłam, więc wychodzi na to, że nie mam jeszcze nic xD.
    Co do pytania - moja odpowiedź brzmi NIE, bo - zgadzam się z Tobą - te działy mówią o zupełnie innych rzeczach i wbrew pozorom nie są podobne :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny artykuł. Bardzo chciałam sukienkę, ale nie zdążyłam z jej zakupem. Mam tylko biały top z powyższych artykułów.
    Na pytanie moja odpowiedź brzmi nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie posiadam, szkoda. A rzeczy są świetne.
    Co do pytania, jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z wyborami, prócz sweterka czerwonego, który jest moim zdaniem bardzo irytujący podczas robienia stylizacji (ahah) i również nie rozumiem fenomenu sukni z yh :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam chrapkę na bluzeczkę z YH, ale funduszy brak. :/ No cóż. Sukienka z tego sklepu jakoś nie przypadła mi do gustu.
    Jeśli chodzi o połączenie działów, jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko 3 i 4, na bluzkę się spóźniłam, sukienka się nie spodobała a kardigan jest bardzo słabo wykonany.
    Najpierw byłam na tak, ale po przemyśleniu:
    NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny artykuł, póki co mam tylko bluzkę z YH.
    Jestem na NIE.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba źle mnie zrozumiałaś. To była raczej nasza wspólna inicjatywa, głównie Anice6 chodziło o to, że działy Must Have, Best of the best i Co warto kupić? reprezentują to samo, czyli wybór rzeczy godnych polecenia, ich opis i ewentualnie stylizacje. Po namyśle zgodziłam się z nią, a ostateczną decyzję pozostawiłam Wam (nivea11 i Ty) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam, że teraz jesteście we trójkę, zaraz poprawię. ;) właśnie omawiałyśmy to z Anią i nie wiedziałyśmy za bardzo, co z tym fantem zrobić, więc doszłyśmy do wniosku, że najlepiej spytać się czytelników. I tak nie wystartujemy od razu z wszystkimi zaplanowanymi działami, a jeśli zrobi się zbyt tłoczno, to wtedy możemy rozpatrzyć ich połączenie. Na razie i tak jesteśmy w "fazie castingowej". :D

      Usuń
    2. Dokładnie tak, jak najbardziej. Mądre posunięcie! :)

      Usuń
    3. Tak, tylko ja chciałam połączyć albo wyeliminować "Co warto kupić", bo to zawiera w sobie i to, i to ;o
      W każdym razie BOTB i MH osobno są dla mnie jak najbardziej ok ;)

      Usuń
    4. W takim razie ja źle zrozumiałam, przepraszam, eh.

      Usuń
  11. Wybrałaś faktycznie najlepsze ubrania z ostatnich dostaw szczególnie podoba mi się czerwony kardigan :) ale nie jestem ss :C
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczy, które wybrałaś również przypadły mi do gustu i mam w planach zakup ich (oprócz rzeczy z YH) .Ja również nie popieram połączenia działu BOTB z MH :\

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie nie powinny zostać połączone :) Bardzo fajne BOTB :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  14. Również nie rozumiem fenomenu tej sukienki, ale ok. Topy i buty zdecydowanie warto mieć.

    OdpowiedzUsuń