11.08.2014

co warto kupić: Fever

Tak, wiem, post o Fever już się pojawił, ale nie było w nim stylizacji, a ja sama jestem zmotywowana do działania po wyjeździe. Dla przypomnienia, w zeszłą środę do plazy doszła nowa dostawa do sklepu Fever. Było to zasadniczo odnowienie zeszłorocznego sklepu, który to ów był klapą adminów. Moim zdaniem tym razem było zdecydowanie inaczej. Jestem zachwycona dostawą, więc postanowiłam napisać o owej kolekcji post. Zapraszam do lektury.


Perełką kolekcji na pewno jest kurtka w kolorze khaki, której wykonanie mnie pozytywnie zaskoczyła - jest bardzo dopracowana i oryginalna. W dziale ubrań kupiłam też miętową sukienkę (zauważcie wycięcie w dekolcie, przypadek?) która mimo niepraktycznego topu mnie zachwyciła. Zadowoliłam się dwiema torbami - jedną w pasy, drugą z czarnym bokiem oraz torebką-puzderko w kolorze jasnego różu. Zakochałam się w niebiesko-czarnych espadrylach inspirowanych chanel, są świetnie wykonane i bardzo oryginalne. Polecam też dwie pary czarnych sandałków, jedne w plamki, drugie z metalowymi opaskami. Gdyby moje fundusze nie topniały jak góra lodowa w Afryce, kupiłabym również białą spódniczkę na szelkach, która jest uniwersalna i wcale nie tak droga.

W ramach rekompensaty za nieobecność, przygotowałam aż 6 stylizacji. Ostatnio jakoś mnie wzięło na minimalizm, więc uszanujcie skromną ilość dodatków w niektórych propozycjach.


1) kapelusz Bonjour Bizou | top Basics | spódnica It Girls | torba Fever | okulary Limited Edition | szpilki Apres Ski

2) kapelusz Bonjour Bizou | koszula Hot Buys | spodnie Evil Panda | torebka Versus Tribute | okulary Mr. | espadryle Fever

3) narzuta It Girls | kurtka (jako romper) Fever | kopertówka Decades | buty Riviera

4) wianek Pretty in Love | top Decades + Voile | spodnie Pretty in Love | torba Archive | torebka Fever | platformy Pretty in Love

5) koszula Archive | spodnie Hot Buys | szpilki Pretty in Love | torba Fever | portfel Killah

6) narzutka Hot Buys | sukienka Fallen Angel + No name | torebka Special Offer | pasek Wild Candy + No name | sandałki Fever

Jak Wam podobał się artykuł i stylizacje?
----------------------------------------------------
Z osób, które skomentują ten post, wybiorę jedną z najciekawszym komentarzem i podaruję jej 15 sd. Powodzenia!

19 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje, nie potrafię wybrać najlepszej ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałabym o tych świetnych bucikach, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło się czytało. Trzecia, czwarta i piąta stylizacja są genialne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, tyle świetnych rzeczy, a ja (wciąż) cierpię na brak stardolarów. Kiedyś trzeba będzie szukać tych rzeczy w Starbazzarze, haha :-). Kurtka khaki bardzo mi się spodobała nie tylko przez swój kolor, ale także funkcjonalizm, bo można ją wykorzystać też jako kombinezon. Myślę, że spokojnie mogliby wziąć za nią więcej niż 14sd :-). Z torebek wpadła w mój gust ta brązowa i na łańcuszku. Chyba będę musiała odłożyć stardolary, kiedy już je nazbieram, na espadryle, bo naprawdę wyglądają rewelacyjnie. Stylizacje są piękne, ale najlepsza jest druga i trzecia, które najbardziej trafiły w mój gust. Idealne "coś do poczytania" na wieczór, miło się czytało :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza: Wszędzie widzę połączenie spódniczki z torebką, czyli nic nowego.
    Druga: Zmieniłbym górę, czyli koszulę i kapelusz, dół ładnie wygląda z tymi butami.
    Trzecia: Moim zdaniem jest najlepsza z tej szóstki. Wszystko jest genialnie dobrane, cudo! :)
    Czwarta: Nie podoba mi się.
    Piąta: Dodałbym albo naszyjnik albo jakiś fajny stanik, bo trochę śmiesznie wygląda. Dół fajny.
    Szósta: Ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam większość przedstawionych rzeczy. Najbardziej podoba mi sie czwarta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również spodobała mi się ta kolekcja. Muszę dokupić wszystkie rzeczy, które chce, żeby potem nie szukać ich z Bazarze. Stylizacja może i skromne, jednak świetne. 1,2, 3 (która jest według mnie zdecydowanym faworytem!) oraz 6 - to moje typy. 4 i 5 też są ok, ale jakoś nie do końca mi się spodobały. Wybór rzeczy trafiony, chociaż sukienki nie kupię - właśnie ze względu na ten dekolt :)
    palinkaa1997

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakuje mi biżuterii, stylizacje są zbyt puste. W piątej nie podoba mi się użycie bluzki. Jej fason, szczególnie marszczenie na dole, aż się prosi, by połączyć ją ze spodniami/spódnicą z wysokim stanem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Artykuł jest świetny, tak jak myślałam :) Jeżeli chodzi o stylizacje, moim faworytem jest druga, boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Woo, świetne stylizacje! Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy artykuł. Szósteczka mi się spodobała : )

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju, świetny post! Dla mnie dostawa jest bardzo kiepska (jak wszystkie ostatnie) i chyba poleciłabym z dwie rzeczy, ale Twoje typy też są dobre. Tekst jest przyjemny, a stylizacje wydają się być trochę nie w twoim stylu, ale ten minimalizm i dopasowanie w kolorach bardzo do mnie przemawiają. (tylko ten kapelusz w drugiej stylizacji nie bardzo :D) dałabym okejkę za całokształt

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kupiłyśmy nic, bo słabo z funduszami, ale rzeczy serio fajne.
    Najlepsza stylka wg nas to ta 3.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje, 1 i 3 to już w ogóle boskie c:

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post, bardzo lubię twoje stylizacje, takie przemyślane, wszystkie elementy strojów świetnie ze sobą współgrają kolorystycznie i estetycznie. tekst mądrze napisany, miło się go czyta. chyba sww zasługuje na miejsce na liście moich top 3 ulubionych blogów stardollowych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 i 6 najlepsze!
    Bardzo fajny post. Ja jeszcze nic ze sklepu nie kupiłam, kasy brak, ale mam zamiar wykupić większość sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam z tego większość rzeczy, a stylizacje są cudowne.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne stylizacje, najbardziej podoba mi się 5. Niebanalne połączenie kolorystyczne dzięki pomysłowi z torebką.

    OdpowiedzUsuń