16.07.2014

3 sposoby na darmówkę z Ramadan

Dzisiaj już po raz trzeci mieliśmy okazję zdobyć darmówkę z okazji święta Ramadan. Otrzymaliśmy czarną tunikę z niebieską szarfą (w połączeniu z niebieską maxi z poprzedniego tygodnia tworzą sari). Gdy tylko ujrzałam tę sukienkę/tunikę/bluzkę, moje pierwsze skojarzenie- strój płetwonurka. To pewnie połączenie kolorystyczne i golf wywołały u mnie taką reakcję. Mimo, że "nie szaleję" na punkcie tej sukienki i, jak wyczytałam z komentarzy na innych blogach, wy również, to myślę, że da się stworzyć z nią coś sensownego. Mam nadzieję, że podołałam zadaniu. Ciekawi? Zapraszam do rozwinięcia!


Uprzedzam: w niektórych stylizacjach byłam zmuszona odrobinę przerobić niektóre rzeczy, ale uwierzcie, nie jest to absolutnie żadna filozofia i nie zniechęcajcie się- każdy z Was to potrafi! :)
Pierwsza wersja- na elegancko. Wykorzystałam tylko dół tuniki, jako górę dobrałam bluzkę w kolorze szarfy. Aby usunąć górną część sukienki, wystarczy zrobić screena bez tej własnie rzeczy i odpowiedni fragment nałożyć na poprzedni obrazek z resztą stylizacji. Proste? Proste! Druga stylizacja w ostrzejszym klimacie. Skórzana ramoneska, ciężkie buty. Chyba nie trzeba wiele wyjaśniać, stylizacja jaka jest każdy widzi. W trzecim outificie wykorzystałam natomiast jedynie górną część tuniki. Z dołem postępujemy w ten sam sposób, co z górą w pierwszej stylizacji. Dobrałam spódnicę z kryształkami i neonowe dodatki. Golf jest świetną alternatywą dla naszyjnika, który byłby sporą konkurencją dla spódnicy, a wtedy wyszłoby dużo błyskotek, zdecydowanie za dużo jak na jeden strój.



1) spódniczka Special Offer | bluzka Decades | pasek LE | łańcuch PPQ | torebka It Girls | buty LE
2) sukienka Special Offer | kurtka Evil Pand | rajstopy Basics | buty Nelly.com
3) bluzka Special Offer | spódniczka D&G | torebka Special Offer | buty Special Offer

Co myślicie o tej tunice?
 Podobają Wam się stylizacje?

9 komentarzy:

  1. Post jest świetny, a stylizacje są genialne. Pierwsza i trzecia po prostu niszczą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie tunika wylądowała w moim schowku. Podjęłaś się trudnego wyzwania, ale poradziłaś sobie wspaniale! Możliwe, że może skorzystałabym z pierwszej stylizacji, ale niestety, na Stardoll się obróbki nie zrobi :(. Post genialny, miło się czytało. Z zainteresowaniem oczywiście, bo akurat ta tunika do najłatwiejszych nie należy. Dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 2 jest super! U mnie bluzka w schowku choć czasem przyznam że wykorzystuje darmowki w stylizacjach

    OdpowiedzUsuń
  4. Tunika mi się nie podoba i chyba nigdy jej nie użyje. Ze stylizacji podoba mi się tylko pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są dosyć fajne, jak na tak brzydka rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie pierwsze super, 3 przecietna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Okropna sukienka, a stylizacje super. Szkoda jednak że pierwsza nie wygląda tak bosko na stardol, bo widać górną część :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie ta sukienka jest naprawdę dobra i można ją ciekawie wykorzystać, co Ty nam w tym poście pokazałas. 1 i 2 MEGA :D

    OdpowiedzUsuń