16.06.2014

Co warto kupić?: Museum Mile

Dzisiejszy artykuł poświęcę limitowanej dostawie do sklepu Museum Mile, która całkowicie trafiła w mój gust ciekawymi krojami i wzorkami. Rzeczy są inspirowane takimi domami mody jak Chanel, czy Louis Vuitton, co odbiło się na cenach, bo za torebkę musimy zapłacić aż 34 sd, ale mimo tego sądzę, że warto zainwestować w niektóre rzeczy, ponieważ zapewne zyskają na wartości.
Do moich typów należy przede wszystkim barwna Chanelka na ramię. Została starannie wykonana i doda szaleństwa niewykończonej stylizacji. jedynie jej ułożenie mogłoby być bardziej korzystne, ale przekręcenie jej to drobnostka. Kolejna rzeczą, którą Wam polecę jest czarno-biały komplet, składający się z teczki i butów z czarnymi czubkami. Jest bardzo elegancki i świetnie sprawdzi się w połączeniu z garniturem. Warto też zwrócić uwagę na sukienki - nie są uniwersalne, ale bardzo klimatyczne, wiec bez wielu dodatków stworzą efektowną stylizację.
Co sądzicie o artykule? Kupiliście coś?

7 komentarzy:

  1. Zgadzam się z wyborami, a połączenie chanelki z topem dosłownie wyrwałaś mi z rąk :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ostatnia stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia i pierwsza świetne.
    Pragnę zakupić szpilki i torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, Twoja szybkość mnie przeraża. Przekonałaś mnie do zakupu Chanel Portfolio Bag. :) Cudne stylizacje.
    Sama stałam przed dylematem zakupu sukienek: czy kolorową krótką (ostatnią), czy inspirowaną Diorem (bo srebrną kupiłam z pośpiechu). Tak z ciekawości, którą Ty byś wybrała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadną, bo strasznie drogie, ale jak już to ostatnią :)

      Usuń
  5. Ostatnia stylizacja jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza jest średnia, ale reszta stylizacji bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń