7.07.2014

2 sposoby na: spodnie Hot Buys

Dziś do Starplazy zawitał najnowszy Hot Buys. Są to różowe, włochate spodnie, w realnym świecie są projektem Isabel Marant. Z tego, co wywnioskowałam z komentarzy na blogach, większości z Was spodnie te nie przypadły do gustu. Jednak moim zdaniem są świetne, dodają oryginalności. W tym poście chciałabym Was jednak przekonać, może nie od razu do zakupu, ale przynajmniej do głębszego zastanowienia się nad tym ubraniem.

Pora na przygotowane przeze mnie stylizacje. Stworzyłam dwa kontrastujące ze sobą outfity. W pierwszym spodnie wykorzystałam jako dodatek do skórzanej kurtki i ciekawych dodatków. To bardziej drapieżna stylizacja, jak widać nadają się nie tylko do pastelowych outfitów. A propos pasteli, stworzyłam również stylizację w takich właśnie kolorach. Są błyskotki, jest biel, róż. Myślę, że w obu stylizacjach spodnie idealnie współgrają z resztą rzeczy, co czyni je funkcjonalnymi.



1) spodnie Pretty n'Love | bluzka Stardesign Fashion | kurtka B.Bizou | kuferek Chanel | okulary It Girls | buty YH
2) spodnie Pretty n'Love | bluzka Chanel + Basics | naszyjnik Voile | płaszcz Callie's Picks | buty Nelly.com

Podoba Wam się artykuł i stylizacje? 
Co sądzicie o spodniach?

13 komentarzy:

  1. Moim zdaniem spodnie są ładne :-) Stylizacje piękne, bardziej mi się podoba druga wersja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne stylizacje ♥ Szczególnie numer 2 - uwielbiam te buty, i wgl wszystko takie ładne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja ładna, ale ja tych spodni raczej nie polubię. c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja mi sie podoba, ale spodni raczej nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga jest ładna, ale do spodni się nie przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugą stylizacją przekonałaś mnie do ich zakupu *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie podobają, są kiczowate ;/ Jednak Twoje stylizacje są bardzo fajne więc, przemyślę ich kupno.

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku miałam takie same zdanie o tych spodniach, jak Alicja. Myślałam, że takich różowych spodni nie da się sensownie wykorzystać. Potem trafiłam na twój post i muszę to napisać - są idealne. Nie ma się do czego przyczepić. Bardzo dobre stylizacje. Bardzo. Pierwszy raz odwiedzam tego bloga, a przynajmniej - pierwszy raz komentuję, więc napiszę, że twarz doll również mnie zachwyca.
    /Gerl14

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przekonałam Cię do tych spodni, taki był zamiar. :)
      Zapraszam na bloga częściej i zachęcam do dalszego komentowania, najwierniejszych nagradzamy!

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje, ale spodni nie kupię.

    oceana8899

    OdpowiedzUsuń