6.08.2014

Co kupić? -Fever


Z racji tego, że do Starplazy zawitała dziś nowa kolekcja Fever, postanowiłam przygotować dla Was, krótki, bo krótki post z rzeczami wartymi kupna. Niestety, stylizacje się nie pojawią z prostego powodu- mam na koncie 5 sd, czyli nie stać mnie nawet na jedną parę butów. Żeby jednak nie było pusto i nudno, mam w głowie inny pomysł, o tym na końcu posta! :)

Kolekcja, jak dla mnie, świetna, o wiele lepsza niż ta zeszłoroczna, przepełniona kiczem i ostrymi kolorami. Najlepsze artykuły to według mnie oliwkowy kombinezon, biała spódniczka na szelkach i skórzana kurtka (swoją drogą, admini się wycwanili i pod pretekstem funkcjonalnej kamizelki/kurtki dali sobie szansę na większy zarobek). Jeżeli nie narzekacie na brak stardollarów, sięgnijcie też po urocze fioletowe szorty z koronką. Jeżeli chodzi o dodatki, to warte uwagi są zdecydowanie buty. Polecam kupno dwóch par sandałków na obcasie i espadrylów inspirowanych Chanel. Koniecznie zwróćcie też uwagę na różową torebkę, mnie od zawsze brakowało takiej torby, innej niż kopertówka. Jeszcze a propos ciuchów- całkiem nieźle prezentowała się na manekinie czarno-biała sukienka, trochę gorzej było na doll, spódniczka jest fatalnie wykonana. Jeżeli jednak zauroczyła Was góra, to śmiało kupujcie. Polecam tez czarno-brązowa ttorbe do ręki, ma świetny krój!


________________________________________________
Teraz pora na wcielenie mojego pomysłu w życie. 
Poczuj się redaktor S.W.W i zobacz swoją stylizację w artykule!
Chyba zbyt wiele nie trzeba wyjaśniać- skoro ja nie mam możliwości pokazania Wam przykładowych stylizacji z użyciem rzeczy z tej kolekcji, to pokażcie je Wy, czytelnicy! Chciałabym, żeby każda przesłana przez Was stylizacja znalazła się w poście, ale oczywiście przypominam o estetyce screena, najlepiej żeby outfit był wykonany na białym tle, ale nie chce ograniczać innych. Koniecznie napiszcie też jakiej rzeczy z Fever użyliście i nick, jeżeli nie macie go podanego w nazwie. 
Zapraszam do dzielenia się swoimi dziełami!

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy, kupie większość z nich plus kilka wybranych przeze mnie innych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Twoimi wyborami. Mam już jedną parę butów, kombinezon i rękawy, na resztę zbieram kasę. Stylizacje może zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tą kurtką to chytrze zrobili. Ale może być to też użyteczne w przypadku wielu dodatków w stylizacji, np. torebek, żeby torebka zachodziła na rękaw, ale kryła się za tułowiem, to akurat plus. Oprócz kurtki, z wymienionych wyżej rzeczy podoba mi się spódniczka i torebka, natomiast buty są bardzo uniwersalne i na pewno okażą się użyteczne. Niestety, nie prześlę stylizacji, bo również nie mam stardolarów na zakupy, ale i tak uważam, że to ciekawy pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Twoim wyborem, także planuję zaopatrzyć się w te rzeczy, ale na razie nie stać mnie na to :'-o

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to cała kolekcja jest warta uwagi i jeśli tylko będę miała sd, to wykupię całą. Stylizacji nie wyślę, nie mam kasy, a w starplazie nie chce robić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja całkiem udana, podobają mi się głównie buty.

    OdpowiedzUsuń