1.07.2014

wznowienie: Komentator Tygodnia

W tym tygodniu możecie zgarnąć...


Dlaczego warto komentować?
Po pierwsze, sprawia to przyjemność zarówno mi, jak i redaktorom tego bloga. Poprzez Wasze liczne opinie możemy ciągle udoskonalać się w naszej pracy, stosować nowe i ciekawsze według Was rozwiązania. Dodatkowo, zgarniacie wspaniałe nagrody za tak niewielki wysiłek. Tak więc - raz jeszcze zachęcam do wyrażania swoich opinii pod postami! Liczymy od wczorajszego poniedziałku, nadróbcie zaległości!

P.S. KONKURS TYLKO DLA OBSERWATORÓW BLOGA

13 komentarzy:

  1. Super! Zaraz się biorę za komentowanie,

    Emma2325.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, może przy okazji uda mi się coś wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw z tych nagród. :3 Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy sposób na zachęcenie osób, które zaglądają codziennie ma bloga, a są zbyt leniwi żeby komentować ;]

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbyś mówiła o mnie ♥
      nie no, może zepnę dupcię i zacznę komentować.

      Usuń
    2. i o mnie
      ale pewnie i tak nie będzie mi się chciało :)

      Usuń
  5. Fajne nagrody, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nakłoniłaś mnie do tego :) Już nadrobiłam zaległości i tylko czekam na koniec tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio brałam udział i mi się nie udało, ale warto spróbować raz jeszcze :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe i zachecające nagrody do komentowania bloga :)

    OdpowiedzUsuń