24.07.2014

ważne: Wyniki okresu próbnego

 Przed wami wyniki okresu próbnego naszych nowych redaktorek. Mieliście szansę zadecydować o tym, czy będą miały zaszczyt dalej dla nas pisać. Bez przedłużania-wyniki wyglądają następująco:



Niestety musimy się pożegnać z Punkdosią. Mimo ostatniej wpadki dziękujemy za współpracę.
Podziękowania kieruję także w stronę Vanesski_11-dobrze się sprawdziłaś i jak widać nasi obserwatorzy też to docenili, także zostaniesz w naszej załodze. 
Na koniec jeszcze Angel369x, co do której nie miałyśmy zastrzeżeń i która spełnia nasze wymagania, tak trzymać ;)

Wkrótce domkniemy kwestię castingów i nowych działów, więc na razie bądźcie cierpliwi.
Zmieniamy się dla Was!

7 komentarzy:

  1. Tak głosowałam, a Angel369x jest świetna. Za chwilę artykuł ode mnie =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak głosowałam. Gratuluję i powodzenia w dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się z wyniku ankiet :)
    Czekam na kolejny post organizacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodziewałam się takich wyników. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż nie czytałem żadnych notek tych pań, dałem w ankiecie "nie". Wiem, jestem straszny. Tylko mnie nie bijcie :C

    OdpowiedzUsuń