10.07.2014

ważne: Casting na redaktorów tematycznych

Jeżeli masz głowę pełną pomysłów i wysokie ambicje - to jest właśnie miejsce dla Ciebie!

Szukamy autorów pomysłowych, pracowitych i sumiennych. Doświadczenie nie gra największej roli. Koniczne jest oczywiście posiadanie wystarczającej ilości czasu (szczególnie teraz, w okresie wakacyjnym) i poprawna pisownia!

Ilość miejsc jest nieograniczona, 
zgłoszenia przyjmuję tylko POD TYM POSTEM, 
nie ma konkretnego terminu podania wyników.

Możesz się krótko przedstawić, ewentualnie podać swoje dane kontaktowe (nick, GG, e-mail), ale nie zapomnij o wyborze swojej posady i uzasadnieniu, dlaczego właśnie ją wybierasz. Mile widziane próbki umiejętności, typu: blogi, na których pisałeś /piszesz, stylizacje, makijaże itp. itd.

Powodzenia!

39 komentarzy:

  1. Do jakich działów można się zgłaszać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkich, wybierasz stanowisko i piszesz dlaczego właśnie Ciebie miałabym wybrać + w miarę możliwości dołączasz jakieś screeny czy artykuły potwierdzające Twoje słowa :D

      Usuń
  2. Ja oczywiście, poza tym przepraszam za ostentacyjny brak dodawania postów.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że nadal chcę pisać ;)
    Skoro blog przechodzi rewolucję, postaram się też wymyślić jakieś ciekawsze tematy dyskusji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się zgłoszę na stanowisko redaktora do mody i stylizacji, gdyż w tym mam największe doświadczenie. Mogę prowadzić artykuły pokazujące i opisujące osoby, które w jakikolwiek sposób wpisały się w historię mody oraz przedstawiać recenzję różnych sklepów i prowadzić rankingi najlepiej ubranych doll na stardoll'u i mówić dlaczego właśnie te osoby zasługują na miano modowych inspiracji (ciekawie by było przeprowadzić z nimi mini wywiady).
    Na Stardoll jestem od 2007 roku, na obecnym koncie od 2009. Mam na imię Piotrek i mam 18 lat, z czasem bywa różnie, ale zawsze wywiązuję się ze swoich obowiązków. Nie prześlę na razie żadnej stylizacji, bo piszę przez tel. ale mogę podać numer gg: 47816746. Moje konto na stardoll to Van_nessa11.
    Pozdrawiam Van.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, że chcę dalej pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czesc. Bardzo bym chciala zostac redaktorka od nowosci. Dlaczego akurat to? Poniewaz jestem ciagle na Stardoll i bym na biezaco umieszczala informacje. Gdybym zostala redaktorka na tym blogu to byoby dla mnie spelnione marzenie. Przegladam waszego blooga jeszcze od czasu gdy jeszcze nie byl on na blogspot.com. (Przepraszam za bledy interpunkcyjne, jestem u babci a ona ma angielski komputer, wiecej raczej sie to nie powtorzy.)

    kadaer010

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasek boczny + wcześniejsze moje posty + tytuł tego = NIE szukamy redaktorów od nowości

      Usuń
  7. W gruncie rzeczy mogę poza dyskusjami prowadzić jeszcze fotografię/rysunek miesiąca. Sama uwielbiam rysować , poza tym byłabym w stanie wymyślić każdego miesiąca jakiś ciekawy temat.
    Próbki mej twórczości można oczywiście znaleźć tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie skorzystam, lecz życzę powodzenia innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć. Nazywam się Klaudia i mam 17 lat. Na stardoll mam nick amewieczna123, posiadam konto od niecałego roku (mam doświadczenie kilku lat na innych kontach) z poziomem 41. Bardzo lubię robić stylizacje, mam bloga, codzień szukam nowych inspiracji i zawsze potem coś tworzę. Nie ma problemów z zasadami m.in. ortografii. Z bloggerem nie mam problemów, bo jak wspomniałam wcześniej prowadzę własnego bloga. Moje stylizacje znajdziesz na : stardo-lowi.blogspot.com, oraz na moim blogu styling-sd.blogspot.com. Oto kilka stylizacji zalinkowanych : http://bankfotek.pl/view/1743955

    Pozdrawiam załoge i czytelników i życzę powodzenia innym uczestnikom castingu !

    amewieczna123

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym się zgłosiła, ale niestety nie mam za dużo czasu w wakacje.

    Sillybiedroncia

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Jestem Patrycja, mam 13 lat. Ale na stardoll jestem pod nickiem Sylwia5278 ( konto mam po siostrze bo moje zostało skradzione, ale zaczynałyśmy w tym samym roku i miesiącu.) Lubię jeździć konno, bawić się z moim pieskiem i oczywiście siedzieć na stardoll. Mogłabym zająć się makijażami lub metamorfozami. Dlaczego akurat to wybieram? Uważam, że chociaż w małym stopniu wychodzą mi makijaże, które są potrzebne i tu i tu. A co do metamorfoz to sądzę, że ze stylizacjami mogłabym też sobie poradzić. Mogłabym, gdybyś uznała, że makijaże czy metamorfozy to nie moja działka zająć się podsumowaniem tygodnia. Tu akurat nie mam wytłumaczenia dlaczego, po prostu nie wiem jak to uzasadnić.
    Przykładowe makijaże:
    http://bankfotek.pl/view/1744761
    http://bankfotek.pl/view/1744762
    http://bankfotek.pl/view/1744763
    Stylizacja:
    http://bankfotek.pl/view/1744764
    Dane kontaktowe:
    Stardoll : Sylwia5278

    PS. Proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, bardzo dobrze piszesz :) Nie myślałaś może o posadzie związanej z jakimiś artykułami, w których byłoby więcej tekstu?

      Usuń
  12. Ja oczywiście nadal chcę pisać. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, zgłoszę się na pewno, ale pomyślę jeszcze, co chciałabym robić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah, zapowiada się kusząco, ale mamy baaardzo mało czasu w wakacje ;C

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Okazuje się , że będę miała sporo czasu w wakacje ! Chciałabym zgłosić się do robienia stylizacji.Tutaj kilka takich moich stylizacji :
    http://bankfotek.pl/view/1746663
    http://bankfotek.pl/view/1746666
    Aktualnie zaczęłam pisać bloga , lecz pisanie z innymi osobami byłoby lepsze.
    Mój nick na stardoll : Diana2red
    Chciałabym robić stylizację , ze względu na moją umiejętność robienia takich rzeczy. Ucieszyłabym się, jeżeli dostałabym się do Waszej załogi. Nie mam najmniejszych problemów z ortografią i interpunkcją. Dziękuje za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj , jeśli wystąpiłyby wątpliwości , macie adres mojego bloga. http://diana-na-stardoll.blogspot.com/

      Usuń
  16. Mam na imię Maja, mam 16 lat.
    Jestem, myślę, osobą kreatywną, głodną krytyki, nie bojącą się wyzwań. Lubię pisać. Obecnie piszę na blogu Stardoll i Wy, pisałam na QUEENS OF FASHION. Moja pracodawczyni nie narzeka. Sądzę, że piszę z sensem. Na Stardoll spędzam wiele wolnego czasu. Na stardoll występuję pod nickiem Punkdosia i mam 81 lv. Moim marzeniem było pisanie na takim znanym blogu, czy mi się uda? Zobaczymy. Nie robię błędów ortograficznych ani interpunkcyjnych. Byłam kilka razy laureatką konkursu na stylizację na uzależnieni od stardoll.
    Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego zgłoszenia.
    Dział: stylizacja

    http://bankfotek.pl/view/1749323

    http://bankfotek.pl/view/1749324

    http://bankfotek.pl/view/1749326

    http://bankfotek.pl/view/1749327

    http://bankfotek.pl/view/1749328

    http://bankfotek.pl/view/1749329

    http://bankfotek.pl/view/1749330

    http://bankfotek.pl/view/1749337


    Mam jeszcze więcej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :3 W końcu odszukałam ten post, więc napisze kilka skromnych słów o sobie. 17 lat temu moja mama chciała nazwać mnie Jakub ale jednak okazało się że jestem dziewczynką, więc ochrzciła mnie imieniem Natalia. Okazało się że Natalia ma kilka pomysłów, które chciałaby realizować na jednym z blogów. I uznała, że Wasz jest do tego świetny, ponieważ akurat kogoś szukacie.
    Zatem, mam dwa pomysły które może wymagają korekty albo w ogóle nie będą poczytne a może okazać się że jednak coś w sobie mają. Pierwszy z nich byłby artykułem,a raczej serią ich, o ubraniach z mojej stardollowej szafy których zakupu żałuję. Może nie będą niosły one ze sobą czegoś wartościowego ale czasami będzie można się pośmiać. A może ktoś przeczyta to i uzna że miałam rację i też tego nie kupi? Drugiego nawet nie umiem scharakteryzować. Opierałby się on na zdaniu "Co autor miał na myśli?" Dziewczyny wysyłałyby mi swoje stylizacje a ja dorabiałabym do nich pewną historię. Jak ich doll się czuła, gdzie szła, etc etc. Chciałabym - a tu mi się toczy trzeci pomysł - przyjmować wyzwania od czytelniczek. One pisałyby w jakim stylu, kolorze etc, chcą zobaczyć moją doll a ja starałabym się im sprostać. I może - Jezusie, czwarty pomysł? - artykuły o ubraniach w kolorze. To już na pewno gdzieś było, więc nie tłumaczę za dużo. Wybieram jeden kolor, powiedzmy niebieski. Do tego najciekawsze ubrania z szafy czy sklepu i pisze o nich kilka słów + robię stylizacje. Niby nic, a całkiem ciekawe :)
    Poza tym chciałabym, bardzo oklepanie, pracować w dziale stylizacji. Ja z moją doll w całkiem oryginalnych ciuchach. Makijażu dopiero się uczę, więc wolę czytać cudze poradniki zamiast tworzyć własne. Nie uważam, że jestem na tyle dobra. Moje stylizacje widnieją w albumie, niestety nie jestem w stanie zrobić screena ponieważ dziesięcioletni komputer odmówi mi posłuszeństwa i się obrazi i zatnie.
    Liczę, że obiektywnie rozpatrzycie moją ofertę!
    Miłych wakacji i powodzenia dla wszystkich, MissNatella1997

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jeden pomysł! Może nie o stardoll ale też związane z modą. Artykuły w których pisałabym o projektantach czy sklepach które wpisały się w historię. Albo w ogóle o historii mody czy makijażu. Sądzę że takie, można powiedzieć recenzje, zostałyby bardzo pozytywnie odebrane.

      Usuń
  18. Witam!
    Jestem Paulina, mam 19 lat (od ponad 5 lat na Stardoll).
    Uczę się w ogólniaku o przedmiotach rozszerzonych takich jak geografia czy WOS (wiedza o społeczeństwie, politologia). Nazbyt mnie wciągnęła ta gra. ;3 W moim przypadku działa trochę jako odstres ;D
    Uwielbiam jeździć konno, pracuję w stajni i kocham te zwierzęta oraz mam duszę artystki, więc myślę dobrze mi idzie ze stylizacjami oraz makijażami ;)
    Mogłabym robić metamorfozy, makijaże, stylizacje, oceniać hot/not.
    Na blogach pisałam gdy byłam młodsza, ale myślę iż poradzę sobie z poprawną polszczyzną ;)
    Aby pisać, mam czas.. lecz wieczorami ;3

    Kontakt :
    stardoll - Shaniqa14

    Stylizacje :

    http://bankfotek.pl/image/1755527

    Są to tematyczne stylizacje ;)
    (stylizacje były robione - aranżowane w ok. 30 min, więc proszę o wyrozumiałość :) )

    Makijaże :

    http://bankfotek.pl/image/1755528
    http://bankfotek.pl/image/1755530
    http://bankfotek.pl/image/1755538

    To będzie na tyle ;)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż jak widać po moich stylizacjach :D Lepiej się czuję w makijażach ;) Mogłabym robić je ;) tematyczne, dany kolor, metamorfozy czy ocenianie makijażu :)

      Usuń
  19. Cześć. Mam na imię Justyna, na stardoll gram pod nickiem Misiullaa. Na portalu jestem od sierpnia ubiegłego roku. Tak jak powiedziałaś, ja także mam głowę pełną pomysłów, dlatego postanowiłam się zgłosić. Mam skończone 13 lat. Uwielbiam grać w siatkówkę. Artykuły tematyczne pisałam na swoich blogach, już nieistniejących oraz na Gahaba123. Marzę o posadzie na owym blogu. Chciałabym zająć się artykułami tematycznymi. Mam nadzieję, że rozpatrzysz moje zgłoszenie pomyślnie. Moja pisownia jest poprawna, a doświadczenie posiadam. Moje gg: 46562521. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś napisać, jakimi artykułami konkretnie? :) Może jakąś próbkę przesłać?

      Usuń
    2. Jasne. Tylko mogłaby na maila? Podasz maila?

      Usuń
    3. W poście byłaby pokazana np. Moda w Japonii itp. Posty nie byłyby cały czas na ten sam temat. Tematów w głowie mam dużo. Na blogu o stardoll, nie muszą być same rzeczy związane z portalem. Blog można urozmaicić artykułami na różny temat.

      Usuń
    4. No i takie też mamy, tylko wypadałoby jakoś uściślić taki ewentualny dział ;)
      Proszę:
      anmaredno@gmail.com

      Usuń
  20. Witam!
    Nazywam się Zuza mam 13 lat, a na Stardoll kryję się pod nickiem zuzka2731D . Na koncie mam 42 poziom. Interesuję się głównie modą, ale uwielbiam również słuchać muzyki i tańczyć. Nie popełniam błędów ortograficznych, zarówno jak i interpunkcyjnych. Mam doświadczenie w blogowaniu. Pisałam na przykład na :
    - Stardoll i Wy
    - Zakolorowani
    - Stardoll według dziewczyn
    - Stardollowe nowinki
    A obecnie piszę tylko na jednym :
    - Wirtualni
    Na tym blogu chciała bym się zająć dwoma działami wymyślonymi przeze mnie,ale jeden z tych pomysłów wykorzystałam na Wirtualnych. Pierwszy to "Wymyślanie na czekanie". Polega on na tym, że robię screena sześciu ciuchów/dodatków, a później je numeruje. W komentarzach ludzie piszą numerek rzeczy, który chcieli by zobaczyć stylizacje. Następnie wymyślam look, w którym jest zawarta rzecz wybrana przez użytkowników.
    Drugi dział to "Moda na Stardoll i w realu".Polega on na tym, że wybieram jakiś trend. Dajmy na to neony. Piszę o nich materiał, daję przykłady gwiazd, które w swoich stylizacjach mają neonowy element, a później ja robię stylkę z tym trendem.
    Niestety nie mam GG, więc mogę podać tylko mój e-mail.
    zuzannapiotrowiak@gmail.com
    Pozdrawiam ciepło :*
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam! Jestem Iga i mam prawie 12 lat. Na stardoll kryję się pod nickiem Hi.....Angel. Mimo, że nie piszę na żadnym blogu o tematyce stardollowej jak i innej mam doświadczenie w pisaniu. Codziennie obserwuję się swoją siostrę, więc wiem co i jak C: Na S.W.W chciałabym zajmować się nowym działem "LOOKBOOK". Isnieję on już na wielu blogach i jest mniej więcej odpowiednikiem "Stylizacji Tygodnia". Spośród wszystkich stylizacji, które obejrzę przeglądając konta stardollowych użytkowników wybieram najładniejszą i opisuję ją na blogu. Dlaczego chce się tym zająć? Codziennie wchodzę na sd i ogladam najróżniejsze konta. Zaczynajć od sław, kończąc na mało znnych super dollkach. Właśnie dlatego chciałabym się tym zająć. Dac szanse innym na pokazanie się światu. Przesyłam też próbny post, w którym umieściłam MeLolitke :>

    http://ifotos.pl/zobacz/HEHpng_ewqnpxr.png/
    GG nie mam, ale w razie czego mogę założyć. Oto mój email --> hiangelstardoll@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej. Jestem Paulina, na Stardoll IAmNoOne.. Mam 18 lat, chodzę do Szkoły Mody i Projektowania. Zgłaszam się do działu stylizacji. W wakacje nie wybieram się już nigdzie dalej niż miasto rodzinne dlatego będę miała dużo czasu do pisania na blogu. Wcześniej pisałam na kilku blogach, które już nie istnieją. Zajmowałam się tam nowościami. Jestem założycielką i redaktorką bloga Still Swingin gdzie wraz z jeszcze jedna osobą umieszczam stylizacje. Oto kilka z nich:

    http://stillswingin.blogspot.com/2014/07/wielki-powrot.html
    http://stillswingin.blogspot.com/2014/04/i-love-you-and-its-killing-me.html
    http://stillswingin.blogspot.com/2014/05/no-name.html
    http://stillswingin.blogspot.com/2014/02/rajski-ptak.html
    http://stillswingin.blogspot.com/2014/03/anthem-of-lonely.html
    http://stillswingin.blogspot.com/2014/04/please-just-stay.html
    http://stillswingin.blogspot.com/2014/04/no-name.html
    http://stillswingin.blogspot.com/2014/06/no-name.html

    Dziękuję za uwagę i rozpatrzenie mojego zgłoszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć. Jestem Martyna, na Stardoll - Soxo_. Mam 20 lat. W zeszłym roku rozpoczęłam studia, ale mimo tego mam masę wolnego czasu i nie wiem jak go spożytkować. Czym się interesuję ? Wszystkim i niczym. Ale przede wszystkim lubię modę - przeglądam masę czasopism i stron www. Oprócz tego interesuję się kulturą Japonii.
    U Was chciałabym się zająć działem "Must have" w systemie "sklepowym" (SiM'ie prowadzę "Must have" wg aktualnych trendów). Dlaczego ja ? Robię to dobrze i tyle. Moje posty podobają się czytelnikom, nie spotkałam się jeszcze z jakąś ostrą krytyką.
    Mogłabym zająć się również innymi działami, np. jak unikać "modowych" błędów lub po prostu je przedstawiać (zawsze chciałam czegoś takiego spróbować , bo nigdy czegoś takiego nie prowadziłam).

    Piszę na:
    stardoll-i-my (prowadzę tam "Must have", "Starcia Stylistów")
    wy-stardoll (prowadzę Hot or Not)

    Pozdrawiam serdecznie i liczę na pozytywne rozpatrzenie prośby :)

    OdpowiedzUsuń