6.07.2014

Herve Leger





10 sierpnia 2010r zawitał do starplazy Herve Leger - król body-con  - bandażowych sukienek doskonale podkreślających kobiece kształty i bezlitośnie uwydatniających mankamenty figury. Na szczęście nasze pikselowe laleczki  nie mają problemów z wagą, więc do woli każdy z ss i odpowiednią ilością sd mógł cieszyć się słynnymi sukienkami. Dostawa obejmowała 3 piętra i zawierała ubrania z jesiennej kolekcji 2010.





Pod względem graficznym, wg. mnie, można przyczepić się tylko  do butów – zwłaszcza  w porównaniu do poprzednich ‘tributów’ tamtego sezonu.  Ogólnie sklep także nie zrobił dużego wrażenia – to był piąty tribut tamtego lata, ceny nie były niskie, więc i za bardzo nie było za co kupić. Poza tym to ubrania, na które trzeba mieć pomysł, bo niewiele z nich jest uniwersalnych. Mnie najbardziej do gustu przypadła biała i złota sukienka.  
A oto realne wersje:







Zazwyczaj ‘tributy’ są dostępne przez miesiąc, po czym wchodzą na bazarek. Jednak z tym sklepem było nieco inaczej. Myślę, że sporo stardolowiczów zapomniało o nim, ale nie tylko z powodu upływu czasu. To administracja głównie przyczyniła się do tego. Generalnie baaardzo ciężko dokopać się do konkretnych dat, ale mniej więcej wyglądało to tak:
26.11.2010 na maila otrzymaliśmy taką oto wiadomość:
Nie podano daty zamknięcia, ale sklep znikął ze starplazy. Jednak  asortyment był dostępny jeszcze jakiś czas przez wyszukiwarkę. Kiedy definitywnie zakończyła się sprzedaż – nie pamiętam. I w tym momencie admini zapomnieli o tym sklepie na niemal 2 lata, bo tyle czasu zajęło im wprowadzenie sklepu na starbazar.

Czy dziś te rzeczy są cenne? Na pewno nie są bezwartościowe, oprócz co najmniej dwóch sukienek, które wpadły w oko Callie, i różowych butów, którymi hojnie obdarowywała administracja z okazji 111111111 członków. Generalnie na zarobek ze sprzedaży możemy liczyć,. Cieżko się wypowiedzieć na temat cen, bo nie łatwo coś znaleźć na bazarku, ale  myślę, że na poziomie mniej więcej do 200 sd  możemy zyskać.


źródła:
stardoll.com
underneathstardoll.net
style.com
O innych ofiarach tej jakże hojnej promocji wkrótce :)

12 komentarzy:

  1. Kojarzę ten sklep, ale chyba nic z niego nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam tego sklepu, ale były tam fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam sklep, ale nic nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio w bazarku znalazłam sukienkę z ostatniego manekina na ostatnim obrazku za 13sd :) Tribute godne uwagi i nadal nie wiem dlaczego wtedy tak mało rzeczy zakupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podobają mi się te sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie zachwycił ten sklep. Uważałam go za jeden z lepszych w tamtych czasach. Nie kupiłam dużo, bo kasy mi już brakowało, ale trochę mam. Może około 7 sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałbym wszystkie te sukienki :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kojarzę w ogóle, oczywiście że na Stardoll wtedy byłam, ale miałam 8 lat, to co ja mogę pamiętać... Ale i tak podobają mi się jedynie buty z 4 manekina z 1 screena. Właściwie to mam darmówkę, i tą darmówką to były te różowe buty. Nie chodzę w nich, bo mi się nie podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą darmówkę z tego 111 111 111 membersów, i tą kampanię to doskonale pamiętam :) Jeśli mogę, to się spytam, kiedy ona była?

      Usuń
  9. Osobiście nie jestem fanką obcisłych sukienek, więc tribute nie wpadło mi w oko. Było kilka perełek, (tutaj głównie czarne sukienki) ale mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może o rozmiar większe obrazki?

    OdpowiedzUsuń