27.07.2014

SONIA RYKIEL

Oj długi to będzie post. Dziś przedstawiam ostatni tribut tamtego lata. Obrazek mówi sam za siebie o czym będzie mowa :)

 


22 czerwca administracja oddała prawdziwy hołd Sonii Rykiel. Był to największy do tej pory tego typu sklep, bo liczył aż 5 pięter (oczywiście tylko dla ss). Generalnie sklep spodobał się  stardolowej społeczności, ale odwieczny problem braku sd i ss, nie pozwolił wszystkim poszaleć na zakupach. Dziś to jedna z najbardziej pożądanych metek.







Cóż sobie upatrzyła nasza ‘droga’ Callie? Jak na taki spory sklep, to aż dziwne, że omija go tak szerokim łukiem, bo póki co wybrała tylko 3 pary butów. W dodatku dwie z nich tylko dobiła pod względem wartości. Mówię tu o butach z kampanii 111111111 użytkowników. Trzecia para, to czerwone z ostatniego manekina z 3 piętra. Pozbawiona wszelkiej wartości została także sukienka(?) z napisem „love” (2 piętro, ostatnia). Administracja zrobiła z niej darmówkę na walentynki 2013 .

Pod względem graficznym, graficy stanęli na wysokości zadania i dość wiernie wprowadzili te rzeczy do wirtualnego świata. Przy wyborze asortymentu admini nie ograniczyli się do jednej kolekcji, a do 4, a nawet znalazło się tu coś z linii Sonia by Sonia Rykiel. Niestety nie udało mi się znaleźć wszystkich oryginalnych wersji.

Wiosna lato 2010

 
 



 
Wiosna lato 2009  










 


I tu mała ciekawostka. Podczas tego pokazu projektantka obchodziła 40-lecie pracy. Urodzinową niespodzianką było to, że inny znani projektanci przedstawili podczas tego pokazu swoje projekty w stylu Sonii. Kilka z nich trafiło do naszego pikselowego światka.
          Michael Kors                                                    Narciso Rodriguez    
 
Jean Charles de Castelbajac                                       Diane von Furstenberg     

Z tej kolekcji pochodzi także poniższa tunika, której twórcą jest Alessandra Facchinetti z Valentino. Ukazała się ona w spoilerach, ale nie było jej w sklepie. Nie wiem czy była dostępna czy to przez wyszukiwarkę, albo może tylko przez chwilę. Może była tylko w ubierance jakiejś gwiazdy. Jedno wiem na pewno – nigdy u żadnego użytkownika nie widziałam jej w szafie.
 
„Queen of knits” wg. Jean Paul Goultier.  Wiem, że poniższy projekt nie ma stardolowej wersji, ale nie mogłam się oprzeć by go nie zamieścić, bowiem najlepiej moim zdaniem oddaje ducha Sonii.

 
Resort 2010





 
Resort 2011



 
Sonia by Sonia Rykiel
 
A teraz trochę zbliżeń na dodatki:

 
 
 
 






 

 
 

 

I
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I na koniec mała niespodzianka :) jeden z obserwatorów bloga może stać się nowym posiadaczem tej oto torebeczki. Oczywiście trzeba pozostawić po sobie ślad, w postaci komentarza i posiadać 2 sd na odbiór nagrody.
 
 
 
 
 
źródła:
underneathstardoll.net     asos.com     stardollfashionforward.wordpress.com     stardoll.com     style.com     stardoll-i-my.blogspot.com

21 komentarzy:

  1. Ogromna większość rzeczy mi się podoba. Szczególnie spodobały mi się sukienki i bluzki. Niestety mam tylko kilka ubrań z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podobają mi się buty pochodzące z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z lepszych tribute, a ubrania były świetnie wykonane. Nie mam za dużo rzeczy, ale myślę, że Matka Callie tylko czeka na odpowiedni moment żeby zdegradować wszystkie ubrania do poziomu zero.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi się strasznie podoba ten sklep. Spodobała mi się cała kolekcja z tego sklepu. Pragnę mieć pasek z czerwonymi ustami, czerwony sweterek z falbankami i torebkę z czerwonymi ustami. Wg mnie te rzeczy stardollowi graficy wykonali najlepiej. Ciekawy przypadek z tą sukienką, która nie została dodana do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten tribute mimo, że niczego nie posiadam. [*]
    Chciałbym mieć prawie wszystko z tego tribute :0

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sklep był świetny szkoda że nie grałam wtedy ;-; Nic niestety nie mam .
    Ciekawy post :>
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Tribute, ale niestety - słabo pamiętam i nie posiadam z niego nic. Upatrzyłabym sobie kilka. O, sukienka, którą najbardziej zapamiętałam to ta z podobizną Rykiel. Sądzę, że najmocniejszą stroną tego sklepu są akcesoria. Ubrania natomiast zostały wykonane w niesamowitej jakości. A tak jeszcze z ciekawości: w którym roku to było? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta dostawa bardzo mi się podoba. Uważam, że była jednyą z najlepszych Tributów. Mało rzeczy mam, ale prawie wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle bardzo obszerny post, ale i konkretny. Bardzo lubię czytać o starych markach na stardoll. Pamiętam, że chciałam kupić bluzkę z twarzą i sztucznymi włosami, ale 42 sd to było wtedy dla mnie stanowczo za dużo. Nie mogę się doczekać kolejnego postu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sonia Rykiel Tribute to moje ulubiony sklep z serii Tribute. Jak ten sklep doszedł do Starplazy, wtedy miałem mało kasy i bardzo żałowałem, że mało ciuszków kupiłem. Ale teraz nie żałuję, bo w 2011 byłem osobą, która potrafiła znaleźć perełki w tańszej cenie. Bo w Starplazie kupiłem około 5 rzeczy, a teraz mam około 35 rzeczy! ♥ Do tej pory nie udało mi się znaleźć kilka sukienek maxi w tańszej cenie, a szkoda, bo są naprawdę świetne.
    Post bardzo mi się spodobał i się cieszę, że napisałaś o moim ulubionym Tribute! :)

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś mało grałam w stardoll i nie widziałam tego sklepu. Szczerze to mało mi się podoba i pewnie nic bym nie kupiła.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie pamiętam tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  13. Realne jak i stardollowe wersje są cudowne. Zachwycają oczy. Są bardzo eleganckie, ale zarazem luźne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja bardzo ciekawa. Moim zdaniem mocną stroną tej kolekcji to buty. Gdybym mogła to bym wszystkie kupiła. Boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam nic z tego sklepu, ale urania są świetnie wykonane i bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta niebieska sukienka z kolekcji wiosna/lato 2010 fajowa nawet. Bereciki też fajne są :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo żałuję, że moja Diana wtedy jeszcze nie istniała, bo zapewne wykupiłabym cały sklep ♥ Takiego dobrego Tribute poza Dior jeszcze nie widziałam! Kiedyś miałam tą darmową sukienkę, oraz dwie pary butów, które trafiły do CP, ale teraz nie mam żadnej rzeczy z tego sklepu. Realne wersje ubrań i dodatków są rewelacyjne ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat wtedy miałam przerwę w grze :< Trudno się mówi ;/ Podoba mi się mało ubrań. Mam nadzieję że, większość z tych ubrań trafi do Callie's :D Post świetny widać ze się napracowałaś.

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tego co wiem to ten Tribute nie pojawił się tamtego lata tylko kilka lat temu XD

    Sklep fantastyczny, szkoda tylko, że wtedy nie miałam aż tylu sd, żeby sobie pozwolić na takie zakupy. Zwłaszcza że był to ostatni Tribute danego roku. Mam 11 rzeczy, chciałabym wszystko :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie najlepszy mój ulubiony ze stardollowych sklepów. Graficy spisali się świetnie, większość rzeczy wykonano z ogromną dbałością o szczegóły. Mimo tego, że byłam już wtedy na stardollu, kupiłam niewiele rzeczy, wtedy zwyczajnie były dla mnie zbyt drogie. Obecnie poluję na nie na bazaarku, znalazłam 2 paski poniżej 20sd i sukienki za mniej niż 50. A co do sukienki, która ponoć miała się nie pojawić w sklepie, kilka dni temu widziałam ją u kogoś. Nie sądziłam, że jest tak unikatowa. Oby Callie nie upatrzyła sobie rzeczy z tego tribute!

    OdpowiedzUsuń
  21. mam tylko 1 rzecz z tego sklepu niestety. Sklep był dla ss więc nie mialam możliwości kupna czegokolwiek

    alapole

    OdpowiedzUsuń