7.07.2014

Best of the best

W tym tygodniu do Starplazy zawitały aż cztery nowe dostawy, tym razem jednak podarujemy sobie "Missoni Home Tribute", uważam, że większą uwagą zdecydowanie cieszą się ubrania. Pierwszą z dostaw było najnowsze Tribute, Dior Couture. Ceny, jak to zwykle bywa, bardzo wysokie, rzeczy nadrabiają jednak wyglądem i wykonaniem. Kolekcja pełna jest uroczych tiuli, bombek, pasteli- co nie oznacza, że braknie "drapieżniejszych" krojów. Szczególnie polecam zakup rozkloszowanej spódniczki w kolorze ecru. Wart uwagi jest też krótki top z drobnymi, czarnymi tiulowymi kwiatkami. Pewnie doskonale znacie te rzeczy z umieszczanych na innych blogach Must Have, ale te rzeczy naprawdę są warte umieszczenia w poście. Pora na Fallen Angel- kilka perełek się oczywiście znalazło, w tym przepiękny, granatowy trencz. Jeżeli macie dość Stardollarów, polecam zakup modnych ostatnio butów Birkenstock'ów. Jako ostatnia już zawitała do nas nowa kolekcja Callie's Picks. Motyw główny to amerykańska flaga, czyli motyw, który (jak myślę) wielu się już "przejadł". Szczególnie polecam Wam zakup jeansów z wysokim stanem i wycięciami na kolanach, niegdyś z metką ELLE. Na uwagę zasługuję też biała bluzka z baskinką, którą kiedyś mogliśmy nabyć w Chanel. Cena? Owszem, wysoka, ale bluzka jest cudowna, co mogę Wam zagwarantować, bo jestem jej dumną posiadaczką od czasów pojawienia się jej w Chanel. :)
PS. Zmieniła się nieco forma graficzna posta, co o niej sądzicie?


Spodobał Wam się post? 
Co myślicie o przedstawionych przeze mnie artykułach?

12 komentarzy:

  1. Mam top z Diora, spódnice i marynarkę. Może kupie jeszcze spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miała sd, kupiłabym wszystkie proponowane przez Ciebie rzeczy :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupię trzy z tych zaproponowanych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są cudowne, jesteśmy nad morzem i nie wiedziałyśmy, że są w plazie. Musimy je kupić :)
    Bluzka też ładniutka, nawet do spódniczki się przekonujemy, choć na początku nam się nie podobała.
    Top już mamy, nad płaszczem pomyślimy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie mi się nie podobają. Posiadam top, na pewno też kupie spódniczkę. Zastanawiam się także nad zakupem bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie wszystko jest fantastyczne :)
    Bluzka także posiadam od kiedy weszła do starplazy i również polecam ją gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka jest cudowana :3 spodnie , bluzeczka i reszta też :) narazie zbieram sd na tą pudrową perełke

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko ładne, no może oprócz spodni, nie w moim stylu... Płaszcz także ładny, ale nie skuszę się na jego zakup. Moim must have jest spódniczka z Diora i zastanawiam się nad 2. 4 ma za dużą cenę, chyba nie jest tyle warta...

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne, ładne ale brak funduszy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie jestem jak wszyscy zachwycona spódnicą, natomiast reszta świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej urzekł mnie płaszcz i mam w planach jego zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie zakupiłam spódniczkę, chociaż chyba dokupię jeszcze top w kwiatki i płaszcz z Fallen Angel :)

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń