5.07.2014

ankieta: Konkurs na stylizację + makijaż

Przed Wami najlepsza jedenastka konkursu "Stylizacja street style + makijaż". Każda praca ma w sobie coś magicznego, oryginalnego i nowoczesnego - oto mi właśnie chodziło, pomysłowość jest najważniejsza. Oczywiście zgłoszenia osób, które się nie dostały również mają w sobie coś pozytywnego! Najczęstsze popełniane przez Was błędy: bardzo zła jakość obrazka, makijaż niepasujący do stylizacji lub jego brak, nudna prostota. Radzę nad tym popracować :) Tymczasem wybieracie swojego faworyta spośród poniższych prac i głosujecie w ankiecie poniżej. Wyniki już jutro!

1. Lawliet.

2. kinkietkinkiet



3.Hela2104


4. ManiakPupili


5. Domsot



6. Najka.



7. miss_miley_van



8. tlen



9. nikiwi2468



10. badscere



11. Ewelinka005

21 komentarzy:

  1. Mam dylemat. Zastanawiam się nad trzema pracami.
    Dziękuję za miejsce w ankiecie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak zwykle i jak zwykle mojej pracy nie ma, juz nie bede brac udzialu w konkursach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie przejmuj się! Nie każdy się dostaje, prac było około trzydzieści. Akurat Twoja stylizacja była zbyt prosta (tylko 3 elementy), a kurteczka nieestetycznie wchodziła na sukienkę. Popracuj trochę, a następnym razem może się udać :)

      Usuń
    2. bralam udzial we wszystkich konkursach za 6 blogach jakie byly, i ani razu nie znallazlam sie nawet w ankiecie, to pewne e nigdy nie wygram

      Usuń
    3. Eh, dlaczego tak mówisz? Nie poddawaj się. Osoby, które są np. w tej ankiecie również mają za sobą porażki. Trzeba ciągle próbować. Może zgłaszaj się na jakichś innych blogach? W loteriach każdy ma równe szanse, więc nie jesteś na całkowicie przegranej pozycji.

      Usuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie, miło zobaczyć swoją doll.

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuję na Domsot, numer 5. Według mnie to najlepsza stylizacja i makijaż z tych wszystkich, natomiast podoba mi się również numer 9 i 10 oraz makijaż u pracy numer 6.
    Oddaję swój głos na Domsot :)
    Smile_Talia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miejsce w ankiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam ogólnie się zgłosić :(
    Poziom moim zdaniem niski, dwie prace tylko mi się podobają - głos na Ulę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za miejsce :)
    10 jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dylemat między dwoma pracami :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam , ale kolczyk na włosach Lawliet. bardzo nieestetycznie wygląda :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zapomniała zdjąć? To drobnostka, zdarza się każdemu :)

      Usuń
  11. kinkietkinkiet najbardziej mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zagłosowałam na 4 - ManiakPupili. Jej stylizacja jest prosta ale i urzekająca ;) Razi mnie jedynie ta nagła zmiana koloru włosów która zaszła przy robienia screena makijażu, ale to i tak tylko szczegół ;D

    OdpowiedzUsuń