6.07.2014

Stylizacja - Floral print

Zaczęło się lato i co za tym idzie także wakacyjne upały, które możemy porównać do ty afrykańskich. Więc postanowiłam pokazać Wam mój sposób na letnią stylizacje. A na chłodny wieczór piękna i ponadczasowa kurtka dżinsowa, która nadała kreacji rock'owego klimatu.
(stylizacja nawiązuje do stylu Rihanny lub Rity Ory)


Top - Bizou
Kurtka - Bizou
Spódnica - Archive
Buty- Callie's Picks
Kopertówka - Chanel T.
Naszyjnik - PPQ, Nelly

Podoba Wam się stylizacja, lubicie takie klimaty?

Pozdrawiam Punkdosia /Maja

6 komentarzy:

  1. Stylizacja nie za bardzo mi sie podoba. Wszystko jest z innej bajki. Może gdybyś dala inne, czarne buty to byłoby lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety stylizacja słaba, wszystko z innej bajki jak wspomniała poprzedniczka; ubrania pospolite i te tatuaże :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa. Różne elementy, ale pasują. Jedynie wygląd butow mi się nie podoba, ale kolor jak najbardziej jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również się nie podoba. Jedyne co tutaj pasuje to torebka, naszyjnik i spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Nivełka i Kotek także twierdzę, że wszystko z innej wiochy Wymieniłabym spódnicę, kurtkę, naszyjnik, buty i tatuaże wzięłabym pod bluzkę. Top i torebka tworzą razem ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń