14.07.2014

JUST CAVALLI


 
Dziś przypomnę sklep, do którego mam szczególny sentyment. 16 czerwca 2010, tradycyjnie na miesiąc, zagościł w naszym wirtualnym świecie Just Cavalli. Na 3 piętrach zakupów mogły dokonać osoby z ss.

 



 
Generalnie sklep wśród stardolowej społeczności nie wzbudził ‘ochów’ i ‘achów’. Raczej większość narzekała w komentarzach że drogo, że słaba jakość itp. Czyli tradycyjnie :) Co do cen się zgodzę, jednak jakość wg mnie jest dobra. Porównując wersje realne, na prawdę trudno coś zarzucić grafikom. Wręcz przeciwnie – niekiedy stardolowa wersja lepiej się prezentuje od oryginału. Zwłaszcza  buty – czarne szpilki z paskiem po skosie do dziś uważam za jedne z najlepszych tego typu butów na Stardoll. A w tamtych czasach, wybór dobrze wyprofilowanych szpilek był niewielki.
A oto jak prezentowały się pierwowzory:
 














 






Zawartość tego sklepu nie jest bezwartościowa. W czasach B.C. (Before Callie) do stardolowego portfela mogło wpaść nam kilkaset sd za gwiazdę kolekcji czarną kurtkę. Tym którzy zamierzają ją sprzedać, radzę nie zwlekać, bo nie wiadomo kiedy wpadnie w oko naszej kochanej Callie. A kilka rzeczy już niestety padło ofiarą jej wyborów, m.in. bransoletka, buty i sukienki. A pierwszą ofiarą hojności adminów była sukienka, którą dostawało się za każdy kupiony własny projekt w SDFashion. Prócz sukienki otrzymywaliśmy jeszcze buty Sonii Rykiel. Tak oto administracja świętowała 111111111 użytkowników, a bazar zalała fala tych rzeczy, które za 2 sd ledwo się sprzedawały.


 
No i na koniec mała niespodzianka. Z komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma taki oto zestaw. Rzeczy mają oryginalne metki i o ile dobrze pamiętam, nie trafiły jeszcze do Callie’s Picks.
 
 
 

 
Źródła:
Stardoll.com    underneathstardoll.net   stardoll-i-my.blogspot.com   stardollfashionforward.wordpress.com   absinthrill.blogspot.com   style.com

20 komentarzy:

  1. Super artykuł. Zawsze lubię je czytać, piszesz bardzo rzeczowo. :D Akurat z tego sklepu posiadam kamizelkę oraz różową sukienkę aka koszulę nocną. Kilka rzeczy kupiłam od Callie, między innymi torebkę z frędzelkami i różowe bransolety.Mam nadzieję że trafi tam jeszcze kilka par butów, t-shirt z napisem "Just Bobby" oraz rzeczona czarna kurteczka. :>
    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na tamte czasy te Tribute miały świetną jakość i nawet dziś do starplazy trafiają ubrania dużo gorsze graficznie. W okresie tamtych Tributów zakupy zrobiłam tylko u Soni, wiec owych rzaczy mam mało. Z tego sklepu z oryginalną metką mam jedynie wspomnią kurtke, którą znalazłam w bazarku za w sumie normalną cene. No i dochodzą jeszcze rzeczy z CP.
    Świetny artykuł, fajnie się czytało. Nie wiem czemu, ale zawsze mni eciągnie do artykułów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam tamte czasy, jeszcze z moim starym kontem (niestety uraziłam je i wszystkie rzeczy które miałam). Wiem, że z tego tribute nie miałam zbyt wiele rzeczy.
    bellawss

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny artykuł. Ja wtedy chyba jeszcze nie grałam na stardoll, a nawet jak grałam to rzadko, wiec za dużo rzeczy z tego sklepu nie mam. Posiadam sukienkę oraz bransoletki. Chętnie kupie kurtkę, ale poczekam, az ceny spadna.

    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie napisany post. Nie pamiętam tego sklepu, było to dosyć dawno. Mimo tego mam jedną rzecz - sukienkę. Trochę żałuję, że nic więcej nie mam, ponieważ ubrania były bardzo dobrze wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojedyncze ubrania i dodatki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, z większymi obrazkami lepiej - przejrzyściej i czytelniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z większymi obrazkami post ciągnąłby się bez końca, bo nie zmieszczą się 2 obok siebie. Otwierając obraz w nowym oknie można zobaczyć oryginalny rozmiar.

      Usuń
  8. tez pamiętam tamte czasy , wtedy jeszcze nie było nawet SM . Grałam na starym koncie ale w 2011 założyłam nowe : miss-Aleksandra ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OH, NIE BYŁO SM????????
      Interpunkcji też nie było :(

      Usuń
  9. Jedne z moich ulubionych Tribute. Niestety nic nie mam, a szkoda bo ciuchy są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Konto założyłam w kwietniu 2010, a sklep pojawił się w czerwcu tego samego roku, a wiecie co? Nawet tego sklepu nie pamiętam! Post bardzo przejrzysty i w dodatku ciekawy, bardzo miło się go czyta. Ubrania z metką Just Cavalli Tribute zostały wykonane w bardzo dobrej jakości, jak na tamte czasy. Żałuję, że nie posiadam nic z tego sklepu. Patrząc na całą tą kolekcję, stwierdzam, że gdybym miała tylko taką możliwość, wykupiłabym zapewne połowę sklepu. A czarna kurtka ze złotymi elementami to po prostu hicior jak dla mnie, najlepsza rzecz w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie Twój artykuł, robisz na blogu dobrą robotę.
    Tribute pamiętam, ale jakoś nie darzę go sympatią. Nie trafił w mój gust, mimo niektórych ciekawych ubrań - najchętniej bym dorwała czarną maxi z 2 piętra lub pierwszego manekina z 3 piętra (spodnie, kamizelkę głównie). Nie narzekam, czekam aż The Great Mother Callie rzuci się kompletnie na ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z oryginalną metką to mam tylko niebieską mini z przedostatniego manekina, drugie piętro (nigdy nie użyłam haha), z CP chyba nic nie mam. Ogólnie słabo pamiętam ten sklep, a rzeczy całkiem niezłe. Jak Ania czekam aż Callie się na niego rzuci XD
    Post przyjemny, miło się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze pamiętam ten sklep, niestety, o ile pamiętam nie miałam wystarczającej ilości sd, żeby kupić cokolwiek. Rzeczywiście jakość ubrań jest naprawdę dobra i tak jak napisałaś, niektóre wyglądają lepiej niż w realu. Post ciekawy i udany jak i poprzednie. Przyjemnie się czyta :)

    Hela2104

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety z tego sklepu mam tylko sukienkę, która była darmówką, zresztą i tak kupiłam ją później. Ten sklep, jak i wiele innych, pojawił się akurat podczas mojej 1,5 rocznej przerwy od stardolla. Ubrania oprócz tej różowawej sukienki w bazzarze pojawiają się dość rzadko, a nawet jeśli to mają wysokie ceny i choćbym chciała uzupełnić szafę w kilka z nich, nie mam možliwości. Ceny ubrań były wysokie, ale można powiedzie, że byly warte swojej ceny, ze względu na ich jakość. Co do artykułu. Bardzo mi się podoba. Lubię czytać o dawnych sklepach na stardoll, przed ogromną metamorfozą tej witryny( mówię to o wprowadzeniu sm).

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj tak wszedłem na sww i zaciekawiły mnie te artykuły. Są bardzo ciekawę i mam ochotę na więcej. Co do samego sklepu- ceny były bardzo niskie, a jakość rzeczy za taką cenę mi w zupełności odpowiada. Strasznie chciałbym pare ubranek z tej kolekcji, no ale z drugiej strony nie chcę aby tradiły w oko callie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny artykuł, rzeczy są świetne! Ja niestety mam tylko spodnie z tego sklepu.
    Choć jestem fanatyczną fanką Chanel I mam ponad 100 rzeczy tej marki, uważam, iż Just Cavalli Tribute może równać się z moim ukochanym Chanel!
    karolinnaaa2222

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje mi się, że rzeczy z tego sklepu są piękne. Pewnie wtedy tyle sd to było dużo, a teraz to każdy by się cieszył. Szkoda, że niwe mam nic z tej marki. :(

    ZawszeKotka25

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach moja ukochana kolekcja... teraz z niej trudno cokolwiek znaleźć... </3

    OdpowiedzUsuń