18.07.2014

Stylizacja - Shorts, please


Stwierdziłam ostatnio że coś jest w tym że wygląd mojej doll jest troszkę dziwny, więc postanowiłam go zmienić. Efekt możecie zobaczyć poniżej. Bardziej klasyczna i naturalna.
A jeżeli chodzi o stylizację to postanowiłam stworzyć coś co będzie przypominać kombinezon.
Coś w letnim stylu. Plus kolorowa parka, która dodaje trochę koloru czarnemu strojowi.




Parka - Versace T.
Bluzka - No name
Szorty - Pretty n' Love
Buty - Pretty n' Love
Torebka - Chanel T.
Naszyjnik - PPQ
Bransoletka - Barbie



Jak Wam podoba się stylizacja?

Pozdrawiam Punkdosia





10 komentarzy:

  1. Zmieniłabym spodenki i naszyjnik dała trochę niżej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się, stylizacja jest trochę za prosta i naszyjnik nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ogólnie to nie jest parka, one to zimowe, długie kurtki. To jest raczej cardigan - narzutka i jest to dość duża różnica. To jest parka (bez porównania lol) http://img.szafa.pl/ubrania/0/011862234/1347744026/parka-damska-p-i-l-n-e.jpg

      Usuń
    2. tez własnie chciałam napisać ze to nie parka haha *telepatia*

      Usuń
  3. Zgadzam sie z poprzedniczkami. Naszyjnik nie pasuje, torba też. Przydałyby sie jakieś kolorowe dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powiedziałabym, że to jest parka, ale to szczegół. Czarna baza jest okay, ale mimo to czegoś mi w niej brakuje. Jeden akcent "kolorystyczno-wzorzysty" to dobry pomysł. Delikatne dodatki robią swoje. Jedyne, co bym zmieniła, to naszyjnik, a top włożyłabym w szorty i dodała jakiś delikatny pasek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się tylko buty, na które poluję już od dawna, stylizacja mi się nie podoba a na twarzy doll czegoś brakuje. Cała stylizacja pusta, wydaje się nie dokończona. Może złą opinię wyrażam ale dla mnie jedna z najsłabszych outfitów jakich ostatnio widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. W ogóle mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń