15.07.2014

Must Have #31

Dzisiaj kolejna porcja rzeczy ze Starplazy, o których może nie wiedzieliście, a są warte zakupu. Większość artykułów dostępnych jest w StarMonetach, co jest dodatkową zaletą. Zapraszam do lektury!



1) Red Leopard Jeans | Rio Chicas | 86 sm - Śliczne czerwone jeansy z delikatnym printem w panterkę. Nadają się do ostrzejszych stylizacji, ale w połączeniu z typowo eleganckimi ubrania również prezentują się nienajgorzej, o czym możecie się przekonać spoglądając kilka linijek w dół.

2) Barbie Brown Purse | Barbie Style Club | 51 sm - O tej torebce wspominał już chyba każdy, nawet ja w osobnym artykule, ale nic dziwnego! Kopertówka ma modny krój, burgundowy kolor i zdecydowanie za dużo cieni, co akurat zaletą nie jest. Radzę kupić jak najszybciej, jeżeli jeszcze jej nie posiadacie!

3) Metal Stripe Heels | Fallen Angel | 4 sd - Jedyna w tym artykule rzecz za sd, chociaż cena nie jest wysoka. Mowa o czarnych sandałkach z paskiem wokół kostki. Jeżeli by się przyjrzeć bliżej, mają też drobne metalowe elementy. Must Have każdej szafy!

4) Multi Beaded Necklace | Voile | 40 sm - Te naszyjniki to prawdziwa perełka! Pokryte błyskotkami, w pastelowych kolorach, idealne by ożywić nudną stylizację. Do tego cena jest niska. Same zalety, nic tylko wybrać się do sklepu na małe zakupy.

5) Basic Cashmere Sweater | It Girls | 50 sm - Na koniec rzecz, którą odkryłam niedawno, a zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia! Mówię o bluzie w kolorze khaki z długim rękawem. Nadaję się do streetowych, minimalistycznych, eleganckich... co tu dużo mówić, wszystkich stylizacji!


1) Z użyciem spodni: koszula Pet-a-Porter | płaszcz Fallen Angel | stanik Basics | okulary Spectacular | chanelka Special Offer | buty LE

2) Z użyciem kopertówki: sukienka PPQ of Mayfair | kurtka Fallen Angel | okulary Original Future | buty SLP

3) Z użyciem butów: spodnie Bonjour Bizou | bluzka LE | torebka LE | kapelusz Decades + It Girls

4) Z użyciem naszyjnika: bluzka Pretty n'Love | spódniczka Dior | płaszcz Callie's Picks | torebka It Girls | szpilki Nelly.com

5) Z użyciem bluzki: spódniczka LE | torebka SuperTrash | sandałki Bonjour Bizou

Podobał Wam się artykuł i stylizacje?
 Posiadacie pokazane przeze mnie rzeczy?

13 komentarzy:

  1. Posiadam buty i torebkę, kupie spodnie i naszyjnik. Podoba mi się pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemny artykuł i stylizacje, najbardziej spodobały mi się chyba dwie ostatnie :) z polecanych rzeczy nie mam jeszcze spodni i naszyjnika, ale gdy uzbieram na nie sm, to na pewno znajdą się w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje, zwłaszcza pierwsza i czwarta ♥. Muszę uzupełnić szafę w te ubrania, zachęciłaś mnie do ich kupna. Inaczej zapewne nie zwróciłabym na nie uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam prawie wszystkie rzeczy z tego artykułu. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki uwielbiamy, sweter tez nam sie spodobal (:
    3 i 4 stylka super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczy 2, 4 i 5 są najlepsze. Stylizacje jak zwykle piękne, najlepsze 1 i 5 :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek i kopertówkę mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych spodni juz chyba nie ma w star plazie (a moze się mylę?)
    1 najladniejsza.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sobie kupić torebkę i naszyjnik.
    Fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy artykuł, mam buty. Kupię naszyjnik, kopertówkę oraz spodnie. Stylizacje są fajne, mnie jednak urzekł nr. 1 i 4. *.*

    OdpowiedzUsuń