1.07.2014

TOP 5 Beach Outifts, czyli video!

W nagłym przypływie weny dotarło do mnie, jak bardzo lubię montować filmiki. Coś tam już próbowałam, nagrywałam (pf, *próbowałam) filmy z moim udziałem, ale mówca ze mnie marny. Dziś postanowiłam zrobić coś, gdzie główną rolę odgrywać będę nie ja, lecz...moja stardollowa doll!

Tak więc, przed Waszymi oczami widełko, "TOP 5 stylizacji inspirowanych plażą". Możecie spodziewać się jeszcze 1, 2 filmików ode mnie w te wakacje, o ile znajdę czas między poszczególnymi wyjazdami. Ostrzegam- YouTube wyraźnie niszczy jakość, więc ta niestety nie jest najlepsza, ale coś tam widać. Jeszcze jedno - nie jestem ekspertem w dziedzinie montażu, więc proszę o wyrozumiałość i "życzę niezapomnianych wrażeń"!

17 komentarzy:

  1. O, pomysłowe!
    Pierwsza i ostatnia mi się podobają. C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł naprawdę świetny, doceniam pracę, ja mam dwie lewe ręce do takiego montowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, bardzo fajnie zmontowałaś, nie wspomnę o ciekawych stylizacjach. Jak się nazywa tytuł lecącej w tle piosenki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, niestety jestem na telefonie i nie mogę obejrzeć filmiku :/

    Alaamiss2013

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł, podoba mi sie pierwsza stylizacja c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe. 1, 3 i 4 najbardziej mi się podobają. Nie ma co narzekać, ja bym tego lepiej nie zrobiła. :)

    oceana8899

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja najbardziej mi się podoba. Pomysł bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  9. wszyscy *lizu lizu*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, lecz z wykonaniem gorzej. Stylizacje także fajne, szczególnie numery 1 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi potrzebna jest wtyczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł bardzo fajny, ale popracowałabym nad montażem właśnie ;) Myślę, że sprawia Ci to przyjemność, a to jest najważniejsze. Może by tak ciuchy z podpisami jakoś osobno dać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 godziny pracy, a tu tylko 2 minuty filmy. Wielki podziw, bo ja bym nie miała cierpliwości na to! Widać ile to pracy zajmuje. Trochę nie podoba mi się sposób w jaki pokazujesz te stylizacje, jakoś inaczej by było mozna to obmyślić :)

    Jeśli chodzi o stylizacje to 1 i 4 to moi mistrzowie :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mistrzowskie stylizacje. Mi również podobają sie najbardziej nr. 1 i 4 :)
    Boskie wykonanie. Montaż troszke słaby, ale niech będzie.

    OdpowiedzUsuń