8.07.2014

Must Have #30

Dzisiejszy post to głównie czarne, uniwersalne ubrania. Tylko jedna rzecz jest za stardollary, natomiast resztę kupimy za przysłowiowe grosze. Ciekawi? To zaczynamy!

 


1) Leopard Bill Hat, 37 sm, Mr. - Piękny fullcap w śmiesznie niskiej cenie. Uniwersalna, czarna góra z panterkowym daszkiem dodadzą uroku każdej ulicznej stylizacji.

2) Biker Hot Pants, 140 sm, It Girls - Najzwyklejsze czarne szorty, które stworzą podstawę ładnej stylizacji. Cena nie jest wysoka, a na jakość wykonania nie możemy narzekać.

3) World Cup Clutch, 40 sm, WOTW - Mała kopertówka we wzór sześciokątów foremnych, które z daleka wyglądają jak kropki. Ciekawy element wzorzystej stylizacji w niskiej cenie.

4) Black Crop Top, 6 sd, Original Future - Klasyczny, czarny top. Wiązany jest na szyi, co go wyróżnia spośród tłumu. Jest ciekawym elementem bluz i sukienek DIY, a jego cena przecież nie odstrasza.

5) Optical Flats, 85 sm, Bonjour Bizou - Czarno-białe flatsy z BB. Mają ciekawy wzór, dobre wykonanie i przystępną cenę. Osobiści są to jedne z moich ulubionych butów tego typu, więc polecam.

1) czapka Mr. | bluza Mr. + Wild Candy | szorty YH | torebka It Girls | okulary Nelly | obcasy SLP

2) czapka Original Future | bluza SLP | kurtka Bonjour Bizou | szorty It Girls | torebka Evil Panda | buty DKNY + Riviera

3) golf Basics + DIY | spódnica Archive | płaszcz Killah | kopertówka WOTW | obcasy Nelly

4) okulary Riviera | top Original Future | spodnie LE | kopertówka DVF | obcasy SLP 

5) sweter Basics | spodnie Royalty | kopertówka HBW | torebka Lanvin | flatsy Bonjour Bizou

Jak Wam podobał się post i stylizacje?
Opinie zostawcie w komentarzu!

7 komentarzy:

  1. Mam chyba wszystkie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię tę czapkę, resztę mam. Ciekawe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 3 ♥
    tylko szortów nie mam, ale chyba je kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam szorty i kopertówkę. Chyba kupię buty.
    Fajne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post :) Na razie posiadam numer 2 i 3 ale, może dokupię resztę :))

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o stylizację, to 2 jak dla mnie najlepsza! :)
    Z tych rzeczy mam tylko top, ale chyba skuszę się na resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam czapki i raczej jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń