21.07.2014

COUTURE TRIBUTE


Dzisiaj zapraszam do najdroższego w historii Stardoll.com sklepu typu tribute – Couture Tribute. Był to hołd oddany nie konkretnemu projektantowi, a ogólnie kolekcji Haute Couture jesień – zima 2010. Wysokie krawiectwo gościło w Starplazie od 7 września 2010.






Tradycyjnie, był to sklep tylko dla ss. No ale powiedzmy sobie szczerze, nie dla każdego był on w zasięgu stardolowego portfela. Jeśli przerażają was ceny w dzisiejszych ‘tributach’, to wyobraźcie sobie szok cenowy, jaki miał miejsce 4 lata temu. Do dziś, 75 sd za sukienke to wciąż niepobity rekord. Pozostały asortyment nie był dużo tańszy. Czy te piksele były warte tyle wirtualnej waluty? – kwestia gustu. Jednych zachwycały innych odstraszały, czyli standard. Ale sklep wybitnej furory nie zrobił. Nie są to bowiem ubrania uniwersalne. Najwiekszym hitem okazały się buty. Mnie osobiście nie przypadły do gustu, ale bardzo żałuję, że ich nie kupiłam, bo można było na nich nieźle zarobić. Na pocieszenie, pozostałe rzeczy też całkiem niezłe sumki osiągały na bazarze. Nie bez znaczenia był tu fakt, że można pisiadać tylko jeden egzemplarz danego ciuszka. Oczywiście mówię o czasach B.C. :) Dziś o wiele trudniej pozbyć się tych rzeczy za przyzwoitą cenę. A nasza „kochana” Callie nie pominęła tego sklepu w swoich wyborach. Jak do tej pory upatrzyła sobie sukienkę E. Saab (złota, z jednym rękawem), gorset Dior i sukienkę Valentino (tą z wielką białą różą).  No i największa ofiara adminów – sukienka Dior, którą otrzymywało się  (wraz z butami S. Rykiel) za każdy zakup SD lub SD, czyli w sumie nie do końca za darmo, bo żeby ją dostać trzeba było jednak wydać realne pieniądze.
Co do jakości graficznej ubrań – w większości przypadków graficy nieźle się spisali, i dość wiernie odwzorowali oryginały. Tylko z kompletem E. Saaba poniosła ich fantazja, i stardolowa wersja prezentuje się duuużo gorzej niż pierwowzór. Szkoda. A oto realne wersje:

Elie Saab


 
 
Christian Dior




 

Chanel
 

Valentino




Jean Paul Gaultier

 

Sklep został zamknięty w grudniu 2010, o ile dobrze pamiętam. Generalnie bez większego echa. Chcących coś nabyć z tej kolekcji zapraszam na bazar, gdzie teoretycznie łatwo można znaleźć te ciuszki, gdyż jest zakładka z tą marką. Ale tu także czas swoje zrobił, i wyniki wyszukiwania są skromne.
I  przepraszam, że post jest dopiero dzisiaj, ale mam problemy z dostępem do Internetu.
 
Na koniec – nowym posiadaczem mini zestawu od Just Cavalli z poprzedniego tygodnia, zostaje  MadmoiaselleOla. Rzeczy czekają już w moim bazarku.
 

16 komentarzy:

  1. Świetny post. Tribute pamiętam, aczkolwiek nie jestem nim zachwycona - mam złotą suknię, miałam więcej rzeczy ale posprzedawałam. Nie jestem fanką krótko mówiąc :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nic nie mam z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam to Tribute! Byłam wtedy jeszcze na innym koncie, ale pamiętam! :)
    Kupiłam wtedy pierwszą sukienkę z drugiego obrazka, ale później sprzedałam, ahh ;-;
    Nie byłam wielką fanką, ale nie było aż tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wymyślne te sukienki. Realne wersje jednak lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny artykuł. Bardziej podobają mi sie realne wersje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pamiętam tego sklepu.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam dobrze to Tribute. Kolekcja mnie osobiście się podoba, ale ceny na tamte czasy były zdecydowanie za wysokie. Wtedy nic nie kupiłam, ale w bazarze upolowałam komplet od Elie Saab no i kupiłam rzeczy w CP.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamietam Tribute. Ja akurat sukienke Diora, ktora za doladowanie mam, ale kupilam ja w bazarze za 2 stardollary:D
    Wielka fioletowa sukienka - marzenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie, komentarz wyżej dobrze przedstawia sytuację sukienki od Diora - jakiś rok temu ją monitorowałam w bazarze i była dość droga. Teraz już z dość mocno opadniętą ceną, stał się badziewiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :). Wiem o istnieniu tego sklepu, ale jakoś go specjalnie nie pamiętam, a byłam wtedy na Stardoll. Realne projekty są bardzo trudne do odwzorowania i myślę, że jak na tamte czasy, graficy nieźle to zrobili. Prawdziwe kreacje są wspaniałe. W rezultacie, nie pogardziłabym złotą sukienką, która, według mnie, jest najbardziej użyteczna z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta czarna sukienka, z niebieskim paskiem u dołu przepasana kokardą jest świetna :)
    Te suknie z "foliami" to lekka przesada.
    Jak facet się może na modzie znać? Nie może :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wkurzyło mnie to, że ta złota sukienka z jednym rękawem pojawiła się CP, bo chciałam ją sprzedać z zyskiem, a teraz juz raczej się to nie uda ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonale pamiętam ten sklep. Stać mnie było tylko na kupienie jednej rzeczy i zdecydowałam się na czarny gorset, który dalej uważam za fantastyczny. Gdybym teraz miała możliwość kupienia czegoś w tym sklepie, były by to 2-3 sukienki, bo sklep nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie minęłam go wzrokiem, ale mnie nie powalił ;p Ceny jak z kosmosu, a nic zbytnio specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanko: ile kosztuje sukienka z 1 piętra z 2 manekina? Chciałam ją sprzedać i nie wiem za ile wystawić żeby się sprzedała, ale żebym zarazem na tym nie straciła :) Dzięki z góry, jeśli ktoś mi pomoże
    :)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń