9.07.2014

Stylizacja - summer walk

Długo nie wiedziałam do jakiej stylizacji dobrać tą koszulkę w różowo-szare paski.
No i w końcu stworzyłam letnią stylizację z wykorzystaniem właśnie jej. A jeżeli chodzi o to skąd ją mam, to mam ją z gry "Fashion Spin". Gra jest nudna jak flaki z olejem, ale za to nagrody, czyli ubrania są atrakcyjne.



Top - Fashion Spin Stardoll
Marynarka - Rio
Szorty - Archive
Sandały - Rio
Torebka - Chanel / Callie's Picks

Co sądzicie o tej stylizacji?

Pozdrawiam Punkdosia

11 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja, choć może bym coś zmieniła. Może blezer.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi w niej nie pasuje .. tylko nie wiem co.

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się, twarz jest dziwna, a każdy ciuch z osobna niezbyt ciekawy + razem nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie twarz wszystko psuje. I makijaż-nie maluje się całego oka dookoła, bo to je optycznie zmniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko oddzielnie ładne, razem ble!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku.... co się stało z twarzą?

    OdpowiedzUsuń