3.07.2014

Poradnik makijażu

Dziś zaproponuję wam makijaż w odcieniach różu i bieli. Potrzebujemy:


 szminka - Coral Lipstick
puder - Blush Soleil D´or
tusz do rzęs - Royal white Mascara
ołówek do brwi - Tijana Eyebrow Pencil
2x eyeliner - Quest Eyeliner Makeup Kit Rose + Royal White Eyeliner
2x cień do powiek - Eyeshadow Makeup Kit Rose + MSW 13 Candy Eyeshadow

KROK I


Czerwonym cieniem malujemy lekko zewnętrzną część powiek.
-------------------

KROK II


Różowym cieniem malujemy oczy nieco wyżej. 
-------------------

KROK III


Tym razem czerwonym eyelinerem malujemy dolną linię wodną.
-------------------

KROK IV


Białym eyelinerem rysujemy kreskę, która ma się łączyć z poprzednią.
-------------------

KROK V


Białym tuszem malujemy dolne rzęsy.
-------------------

KROK VI


Następnie brwi malujemy ołówkiem w kolorze włosów. 
Rysujemy coraz krótsze kreski zaczynając od wewnętrznej strony.
-------------------

KROK VII


Pudrem, jeśli wybraliśmy z Sephory, nakładamy 2/3 warstwy, 
z innymi wystarczy jedna warstwa.
-------------------

KROK VIII


Jeśli mamy w ustawieniach zapisane jasne usta, 
cielistą szminką z Transform malujemy tylko środek ust. 
Da to nieco inny efekt. 
-------------------

EFEKT KOŃCOWY


Co sądzicie o tym makijażu? 

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż.
    Ja niestety nie mam tych kosmetyków i nie mam tez sd jakbym miała je kupić :(
    Śliczna kolorystyka.
    amewieczna123

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i staranny - bardzo podoba mi się tutaj użyty eyeliner, idealnie pasuje. Całość świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest bardzo dobrze wykonamy, niestety nie podoba mi sie jego kolorystyka, ale to może przez to, ze nie przepadam za białymi rzęsami. Jednak cała reszta sie świetnie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, oczy bardzo pasują do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie ten eyeliner ( szczególnie ten czerwony na lini wodnej, wygląda to jakby lalka miała przekrwione oczy ) i te czerwone "cienie" z stardesign, ( lecz to chyba nie zalicza się do makijażu ) to makijaż byłby bardzo ładny, szczególnie dla tego, że bardzo lubię róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS : Mam dziwne wrażenie, że lalka ma zeza rozbieżnego XD

      Usuń
  6. Ładny makijaż, chociaż bez tej czerwonej kreski chyba byłby lepszy.
    Niestety nie stać mnie na te kosmetyki więc nie zrobię nic podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń