26.07.2014

co warto kupić: Limited Edition

Wczoraj rano do starplazy z wielkim hukiem weszła długo oczekiwana kolekcja Limited Edition. Twarzą owej kolekcji została nasza rodaczka, xXEwelina1996Xx. Nastroje były różne: rozczarowanie, zaskoczenie, ale też i radość. Moim skromnym zdaniem kolekcja nie jest jakaś obłędna, ale jest też wiele perełek. Całość została jednak przytłoczona frędzlami, gwiazdami i skórą węża. Mimo tego postanowiłam zrobić dla Was o niej artykuł. Miłego czytania!



Zaczynając od topów, polecam dwa: jeden fikuśny tube top z baskinką i delikatny, transparentny z elementami żółci. Polecam też koszulę, która została świetnie wykonana, a jej cena jest bardzo niska. Warto zwrócić uwagę na dwie pary spodni: białe, z wiązaniami po bokach oraz leginsy ze słynnymi monetami. Jeżeli chodzi o torebki, na samym początku kupiłam ciemną z moneto-cekinami, a następnie do koszyka powędrowała dość ekstrawagancka, mam wrażenie welurowa listonoszka. Hitem kolekcji stały się naszyjnik i zawieszka do kluczy. Niskie ceny i uniwersalność to zdecydowanie ich plusy. Kupiłam także czerwono-białe szpilki, które są niewątpliwie najlepszymi butami kolekcji. Jeżeli chodzi o obuwie, polecam też dwie pary sandałków: czerwone z cekinami oraz białe, wiązane. Ciekawym wypełnieniem ostrzejszej stylizacji będzie czarny pasek z ćwiekami, do którego łatwo dodać własną klamrę. Nie inwestowałam w sukienki, ponieważ były one za drogie i zupełnie nieopłacalne. Wam tego też nie radzę!

Miało być 6 stylizacji, wyszły trzy. Przepraszam za to, ale wysiadłam ze zmęczenia. Pierwsza jest minimalistyczna i niektórym może wydawać się pusta, lecz mi się podoba. Druga jest bardzo "moja", dopełniłam w niej naszyjnik. Z trzeciej natomiast jestem najbardziej zadowolona, jest ona kwintesencją całej kolekcji. Zapraszam do obejrzenia.



1) top LE | pasek Evil Panda | spódnica It girls | kopertówka WOTW | szpilki Fendi

2) daszek No Name | bluzka It Girls | naszyjnik LE x2 + Sunny Bunny | torebka Original Future + Callie's Picks | mini Basics | szpilki Pretty in Pink

3) łańcuszek LE | płaszcz It girls + Pretty in Pink | koszula Honey Maid | spódnica Basics | listonoszka LE | szpilki Apres Ski

Jak Wam podobał się artykuł i stylizacje?

14 komentarzy:

  1. W kolekcji, podobnie jak Tobie, spodobały mi się te bluzki. W mój gust trafiły również wymienione szpilki, za to białe spodnie uważam za totalny must have. Stylazacje? Wszystkie piękne, ale najbardziej podoba mi się pierwsza :) Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poleciłabym jeszcze czarny top i jakiś kapelusz lub chustę, bo to te dodatki są po części znakiem rozpoznawczym kolekcji. Tekst ogółem przyjemny, chociaż w paru miejscach powstały bardzo dziwne twory, a stylizacje ładne i niebanalne, najlepsza zdecydowanie druga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na ten post, uwielbiam owe.
    Kupiłam większość polecanych rzeczy, są one najmniej kiczowate z całej kolekcji. Teraz żałuję, że nie zainwestowałam w dodatki takie jak np. ten pasek. Ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z podanych rzeczy nie kupiłam torby i spodni z cekinami, czerwonych butów z czarnymi wstawkami oraz breloczka, bo go w ogóle znaleźć nie mogłam, a gdy to zrobiłam, to już nie miałam sd -.-
    Stylizacje bardzo fajne, najbardziej podoba mi się druga. Do trzeciej nie byłam na początku przekonana przez ten płaszcz, ale wygląda tutaj dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi z kolekcji spodobały się dwie bluzki, które pokazałaś. Poza tym naszyjnik, torebki (inne niż te które wymieniłaś) i sukienki, których cena jest kosmiczna. Ze stylizacji tylko trzecia mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam tylko tą bluzkę http://bankfotek.pl/image/1764126 i te białe spodnie z wiązaniami po bokach. Na wiecej nie strarczyło mi sd :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne stylizacje, mam te białe spodnie i tą 2 bluzkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Z dostawy nic nie kupiłam. Podobają mi się bluzki i białe spodnie. Również większość butów i torebek jest godna uwagi. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe i ciekawe *-* Jednak z dostawy kupiłam inną bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wystrój po środku bez daszka wyglądałby, według mnie, lepiej. Ten po prawej ma nieładną fryzurkę :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga jest totalnie zajebista, serio :) Pierwsza urocza, podoba mi się. No a trójka, ten mnisi szyk to już w ogóle, fajny pomysł :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga stylizacja najbardziej mi się podoba. Niestety z dostawy niczego nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam bluzkę, naszyjnik i torbę, na transparentny biało - żółty top niestety nie zdążyłam. Najbardziej spodobała mi się druga stylizacja c;

    olcia12328

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pokazanych przez Ciebie rzeczy kupiłam tylko 7, z których jestem zresztą bardzo zadowolona :) Stylizacje powalają na kolana, najbardziej podoba mi się druga, a najmniej trzecia (to przez tą zieloną płachtę XD).

    OdpowiedzUsuń