7.07.2014

Stylizacja - black & silver

Czerń jest ponadczasowa. Kobiety już w latach dwudziestych XX wieku, po przez Coco Chanel zaczęły ubierać tzw. "małą czarną". Ta oto sukienka jest jak druga skóra, pasuje do wszystkiego. Można ją łączyć z sportowymi butami jak i szpilkami. Sukienka została tak uszyta, aby wyglądała w niej dobrze każda kobieta niezależnie od sylwetki. 
Moja wersja tej sukienki to zestawienie małej czarnej z dodatkami w kolorze srebrnym i płaskimi butami w stylu popularnych Birkenstock'ów.


Sukienka - Nelly
Sandały - Film Theory
Kopertówka - Chanel T.
Naszyjnik - PPQ
Bransoleta - Callie's Picks

Podoba Wam się stylizacja?

Pozdrawiam Punkdosia

9 komentarzy:

  1. Czerń wolę łączyć ze złotem, ale ze srebrem też wygląda świetnie. Stylizacja ładna, ale brakuje mi jakiegoś paska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest całkiem fajna. Jedynie zmieniłabym buty na jakieś na obcasie i zdjęła bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja prosta, ale dość ciekawa. Jedynie bransoletka jakoś mi tu nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzura i jej kolor do wymiany. Zdjęłabym bransoletki i dałabym tutaj buty na obcasie. Oprócz tego ślicznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się niestety, jest zwykła i nijaka moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja c: Zdjęłabym tylko tatuaż i ewentualnie założyłabym inne buty. Ps. Śliczna twarz <33

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja może być... podoba mi się połączenie sukienki z naszyjnikiem i kopertówką. Reszta do wymiany :/ bransoletki odpadają bo w tej stylizacji mieszają się z torebką i nie pasują. Buty , chyba lepsze na dość wysokim obcasie. Dodałabym jeszcze jakiś malutki , srebrny element np. paseczek, lub bransoletke w postaci wisiorka z przywieszkami na lewej ręce ( nasza prawa strona ) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. odrobinę nijaka, a te buty to mi Birkenstocków nie przypominają, te wyglądają jak zwykłe sandałki.

    OdpowiedzUsuń