29.07.2014

Must Have #32

Dziś bardzo dziwny post, ponieważ złapał mnie jakiś black mood i ciągle robię czarne stylizacje. Zresztą sami zobaczycie, zapraszam do lektury.



1) Frappe Tee, It Girls, 8 sd - Chyba najlepsza biała bluzka na stardoll. Świetnie wykonana, a część włożona pod spodnie (lub spódnicę) nadaje jej oryginalności. To trzeba mieć!

2) Black Spring Sandals, Pretty in Love, 7 sd - Czarne sandałki ze złotymi klamerkami. Są bardzo ładne, uniwersalne i niedrogie.

3) Blushed Tapered Trousers, It Girls, 38 sm - Może niektórzy nie znają tych spodni, ale jest to klasyka stardoll. Są dobrze wykonane, oryginalne i kosztują grosze. Je po prostu musisz kupić!

4) Mr. Sunglasses, Mr. Garcon, 6 sd - Jedne z moich ulubionych okularów przeciwsłonecznych na stardoll. Ich kształt jest raczej rzadko spotykany, a nie kosztują fortuny. Świetne dopełnienie stylizacji.

5) Black Satchel Bag, Basics, 25 sm - Początkowo jak większość nie byłam przekonana co do tego plecaczka, ale teraz odkryłam jego urok. Idealnie nadaje się do miejskich stylizacji, jest bardzo tani i uniwersalny.

 

1) kurtka Velvet Orchid | top It Girls | spódnica Bonjour Bizou | torebka Callie's Picks | zawieszka LE | bransoletka LE | szpilki LE

2) okulary LE | bluzka LE | naszyjnik PPQ | kamizelka It Girls | torebka Special Offer | sandały Pretty in Love

3) bandama Riviera | tunika Archive | narzutka Riviera | spodnie It Girls | torebka IPhone Exclusive | szpilki Tingeling

4) kapelusz Bonjour Bizou | bluzka Basics | okulary Mr. Garcon | torebka Fallen Angel | spódnica Nelly | szpilki Apres Ski

5) beanie Bonjour Bizou | top It Girls | spódnica It Girls | plecak Basics | platformy Special Offer | pasek Fallen Angel

Jak Wam podobał się artykuł i stylizacje?

17 komentarzy:

  1. Mam spodnie i koszulkę, reszty nie kupie, bo mi się nie przyda. Ciekawe stylizacje, trzecia i czwarta mi się najbardziej podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tylko plecak. Zamierzam dokupić okulary i spodnie. Najbardziej spodobała mi się trzecia stylizacja :)

    olcia12328

    OdpowiedzUsuń
  3. Białych bluzek mam już całkiem sporo, ale jeśli miałabym jakiś nadmiar stardolarów (haha) to może się skuszę. W przypadku czarnych sandałków jest tak samo. Spodnie i plecak dokupię już teraz, a okulary będą musiały poczekać na liście, aż będą jakimś niezbędnikiem w stylizacji :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne stylizacje, ja mam tylko bluzkę i plecak, ale zakupie chyba jeszcze sandałki i spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam bluzkę, spodnie i plecak. Bardzo ładne stylizacje, szczególnie podoba mi sie druga i trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się trzecia i piąta stylizacja. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko 1, 2 i 5 rzecz, muszę jeszcze dokupić okulary :D Stylizacje bardzo fajne, najbardziej podoba mi się druga i trzecia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam lubiem się ubierać w czarne ciuchy :) Pierwsza od lewej fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam bluzkę i chyba kupię spodnie. Ze stylizacji najbardziej spodobała mi się czwarta i piąta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba kupię spodnie. Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny artykuł c: Z wymienionych ubrań posiadam buty i torebkę. Resztę dokupię. Stylizacje ładne, ale nie przyglądałam im się bliżej .

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię tych spodni i to jedyna rzecz, która nie podoba mi się z Twoich propozycji XD
    Stylizacje ładne, dwie ostatnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowe stylizacje a najbardziej spodobała mi się ostatnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja dziś dopiero zauważyłam, że te spodnie kosztują 50sm :o

    OdpowiedzUsuń