24.07.2014

co warto kupić: Bonjour Bizou

Dwa dni temu w amoku czekania na Limited Edition administracja dodała nową dostawę do Bonjour Bizou, która zawiera głównie ciuszki letnie, lecz nie zabraknie nam płaszczyka czy kamizelki. Osobiście twierdzę, że kolekcja była bardzo udana, więc postanowiłam uraczyć Was małym artykułem. Zapraszam do lektury.


Od samego początku spodobała mi się bluzka z koronkowymi rękawkami. Jest bardzo oryginalna, idealna do letnich stylizacji, a cena to przysłowiowe grosze. Warto też zwrócić uwagę na szarą, winylową spódnicę. Tania i uniwersalna. Moim absolutnym faworytem są buty typu slip on w panterkę. Uwielbiam ten rodzaj obuwia, i to jeszcze w panterkę! Polecam też niebieskie sandałki, które są bardzo delikatne a perełki dodają im szyku. Nie można zapomnieć o szarych sandałkach ze złotymi ćwiekami. Są bardzo ładne, a kolorystyka uniwersalna. Przechodząc dalej, widzimy czarną torebkę inspirowaną Chanel. Klasyczna czerń w połączeniu ze złotem - tego nigdy za wiele! Są też sukienki - ładna, jasnożółta w ciekawe wzorki i dżinsowa bez rękawków, ale za to z kołnierzykiem.

Przygotowałam też dla Was trzy stylizacje. Pierwsza jest stricte miejska, połączenie bieli i panterki. Druga to minimalizm, delikatność i dziewczęcość, natomiast trzecia to lekki set na plażę. Zapraszam do obejrzenia!


1) daszek No name | bluzka It Girls | torba LE | okulary Nelly | szorty Basics + It Girls | buty Bonjour Bizou

2) top MM Fashion | spódnica Voile | kopertówka Voile | sandały Bonjour Bizou

3) kapelusz Riviera + Mr. | top Bonjour Bizou | sukienka Riviera | bransoletki Riviera | sandały Riviera

Jak Wam podobał się artykuł i stylizacje?

12 komentarzy:

  1. Kupiłam wszystko za sm, po LE kupię te rzeczy za sd. Ogólnie, dostawa udana, ubrania są na poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, to była udana dostawa!
    Stylizacje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja mi się nie spodobała, kupie tylko rzeczy za SM. Trzecia stylizacja podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja ogólnie okay, ale jak na razie zrobiłam zakupy tylko za sm. Może jak coś uzbieram to skuszę się też jeansową sukienkę. Stylizacje są piękne, zwłaszcza ta druga. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś bardzo ciekawe rzeczy ;) Moim zdaniem stylizacje też są strzałem w dziesiątkę-każda utrzymana w innym klimacie i pokazuje, jak wykorzystać ciuchy i popularne ze względu na walutę, i oryginalne, jak ten top w paski z koronką. Świetny pomysł z przeróbką fryzury tak wgl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te stylizacje są naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Narazie kupiłam tylko rzeczy za sm, po Le kupie slip on w panterkę i może torebke.
    Trzecia stlizacja świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie kupiłam tylko rzeczy za sm. Stylizacje podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze do tych rzeczy dodałabym fioletową torbę. Dodatki w tej kolekcji prezentują się lepiej.
    Stylizacje ładne, najbardziej podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń