16.02.2014

Blogowy Gift-o-meter - informacje

Wczoraj dodałam zapowiedź nowej atrakcji na naszym blogu. Będzie to Gift-o-meter. Pewnie niektórzy zastanawiają się co dokładnie mam na myśli - już wszystko wyjaśniam. Pamiętacie, że kiedyś Stardoll przyznawał użytkownikom darmowe akcesoria/ubrania w zamian za wydanie określonej ilości Stradollarów? Nasza atrakcja będzie działać podobnie, jednak pojawią się również różnice. A więc, przechodząc dalej:

Gdy uzyskamy daną ilość obserwatorów, wylosuję spośród komentarzy do specjalnego posta szczęśliwców, którzy zgarną wspaniałe nagrody! (LE, Antidote, Tribute)

Przygotowałam dla Was osiem stopni i osiem warunków (ilość obserwatorów):


Chciałbyś zwiększyć swoją szansę na wygraną i przyspieszyć pojawienie się kolejnych nagród?
To proste! Wystarczy, że dodasz się do obserwatorów tego bloga, zaprosisz tutaj swoich znajomych 
bądź umieścisz nasz adres (stardoll-wg-was.blogspot.com) w prezentacji. Jednak pamiętaj, do niczego 
Cię nie zmuszam, wszystko jest w Twoich rękach!

P.S. Mamy już 600 obserwatorów, wkrótce pojawi się specjalny post z losowaniem :)

38 komentarzy:

  1. Pomysł jest świetny, teraz tylko czekać na rosnącą liczbę czytelników. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wezme udzial.I na pewno dodam blog do prezentacij

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Już umieściłam link, a zaraz będę zapraszać znajomych :3

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jakiś czas ma link tego bloga w prezentacji i też na pewno wezmę udział w ogóle myśle że to jest świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeee, nivea lofs gifts oł miters! Nie umiem się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła zachęta :))
    Zaraz umieszczę link w prezentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł, adres bloga mam już w prezentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł! Ja już umieściłam link w prezentacji. Idę zapraszać znajomych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz dodam blog do prezentacji c;
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodałam bloga do prezentacji. C:

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję sześciuset obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny pomysł!Napewno umieszczę link tak wspaniałego blogaska w prez.Pozdrowienia
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam link w prezentacji i wyczekuję loterii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, umieściłam link w prezentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł!! :D jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 600 obserwatorów. Pomysł jak najbardziej trafny

    OdpowiedzUsuń
  18. Już zamieszczam link :)
    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  19. Zamieściłam link w prezentacji, postaram się kogoś zaprosić ♥
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł jest rewelacyjny :) Myślę, że szybko uzbieracie taką ilość obserwatorów. Życzę powodzenia i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak szybko nas tu przybywa :) Ciekawy pomysł, postaram się w najbliższym czasie umieścić adres bloga w prezentacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się doczekać
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł . :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny pomysł! :)
    Już od dawna obserwuję i mam link w prezentacji. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, zaczynam bardzo chcętnie wchodzić na bloga bo tyle konkursów i nagród. *_* Przydały by sie jakieś konki na stylizacje. :P

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się i umieszczę linka w prezentacji
    nataleczka1218

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń