27.12.2014

Tress Up #1

W tym tygodniu do starplazy dodano długo oczekiwaną dostawę do sklepu Tress Up. Fryzury nie zachwyciły, a gdzieniegdzie wręcz wzbudziły podejrzenia o kopiarstwo. Jak to w każdej kolekcji, są też perełki. Ja kupiłam cztery, lecz chwilowo muszę się przekonać do jednej z nich. Poniżej przedstawiam Wam moje wybory.


Jak widać, kupiłam fryzury polecane przez większość. Pierwsza z nich ładnie wygląda raczej w jasnych kolorach, chyba że ktoś posiada czarnoskórą lalkę. Druga to chyba moja ulubiona, jest świetnie wykonana i mimo prostoty ma w sobie 'to coś'. Trzecia z moich perełek szybko zyskała na popularności, głównie chyba przez uniwersalność. Na wielu użytkownikach leży jak ulał, a czy mnie też pasuje? Oceńcie sami w komentarzach.

Żeby artykuł nie był za nudny, poszperałam na stronie i wyszukałam sześć osób, które moim zdaniem ciekawie reprezentują tę kolekcję. Jak widać, większość osób jest z zagranicy, ale mamy też naszą przedstawicielkę.

Kliknij, by zobaczyć w większym rozmiarze.

Podsumowując, kolekcja nie jest świetna ani zła. Nie ma szału, pewnej części ciała nie urywa, pewne części garderoby nie latają. Warto jednak się nad nią zastanowić, bo wszędzie znajdzie się jakiś plus! Podobają Wam się takie artykuły o fryzurach, czy nie? W komentarzach nie zapomnijcie pochwalić się swoimi zakupami!

10 komentarzy:

  1. Dziękuję :) Ja sama kupiłam trochę więcej fryzur, jednak te, które Ty przedstawiłaś są wśród nich. Co do fryzury, którą mam na lalce, to ewidentnie jest skopiowana z projektu jednego z użytkowników, ALE akceptując warunki uczestnictwa zgadzamy się na to, że wszystko co robimy na Stardoll należy do nich, więc mieli prawo to zrobić i święte oburzenie pt. "Jak tak można" jest tutaj bezsensowne. Natomiast z drugiej strony, to nawet fajnie, że to zrobili, bo a) peruka była fajna, b) teraz możemy mieć ją w takim kolorze jakim chcemy, c) jest dużo tańsza.
    Mam nadzieję, że przy kolejnej dostawie do Tress Up też napiszesz tego typu artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza wygląda odlotowo na reklamie, ale na mojej lali nic fajnie nie leży bu :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne fryzury, zastanowię się nad zakupem koczka. Kupiłabym tą trzecią, ale nie jestem ss. W sumie spodobała mi się też fryzura Cary, ale mam stardolary tylko na jedną z nich (póki co ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, zastanawiam się nad zakupem ostatniej fryzury:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokochałam ten post, koniecznie pisz takie!
    Z podanych w notce fryzur mam zamiar zakupić pierwszą oraz drugą, za to kupiłam już, jeśli się nie mylę, fryzurę z piątego manekina, drugie piętro inspirowaną Leną (Dunham? nie wiem, ale wolę nie krakać). Taką fryzurę rozpaczliwie pragnęłam mieć i na sd, i w realu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupiłam jedna fryzurę, ale inną od tych w ty poście.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam 1 i 3 fryzurke. szkoda, ze admini kopiuja od użytkowników, ale są też + między innymi niższa cena.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja nie powala , szczególnie w porównaniu z wcześniejszymi kolekcjami świątecznymi . Ja kupiłam tylko jedną . Chciałam kupić jescze dwie między innymi pierwszą , którą pokazujesz w poście , ale nie mogę gdyż nie jestem już ss . :(
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga fryzura najlepsza, z czego wszystkie trzy są okej.
    Cała kolekcja w sumie wyszła całkiem nieźle.
    Fajny artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam tylko ostatnią,zastanawiam się nad 1.Post genialny!
    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń