9.12.2014

Must Have #36

W dzisiejszym zestawieniu pojawią się dwie rzeczy za stardollary, reszta natomiast dostępna jest w przystępnych cenach, które nikomu nie powinny sprawić problemów finansowych. Wybrałam (aż!) dwie czerwone rzeczy, sama się sobie dziwię, bo nie przepadam za tym kolorem. Zapraszam do dalszej części postu, miłej lektury! :)
1) Turquoise Denim Jacket | Callie's Picks | 17 sd - Jeansowa kurtka z najnowszej (męskiej) kolekcji Callie's Picks. Miło, że admini pomyśleli o męskiej społeczności stardoll, ale nie oznacza to, że dziewczyny sobie również na tym nie skorzystają! To nakrycie leży równie dobrze na damskiej doll, do tego ma ładny kolor i cieniowanie.

2) Mr Wool Scarf | Mr. Garcon | 69 sm - Kolejna męska część garderoby, która znajdzie zastosowanie również w przypadku damskich dollek. Szalik ten jest na tyle uniwersalny, głównie ze względu na kolor, że świetnie nadaje się do większości zimowych/jesiennych stylizacji w stonowanych kolorach. W streetowych stylkach wygląda równie dobrze!

3) Fire Red Pants | Apres Ski | 115 sm - Do tych czerwonych spodni przekonałam się dopiero niedawno, wcześniej nie zauważyłam w nich żadnego uroku. Teraz to się zmieniło i lubię wykorzystywać je w stylizacjach. Kolor "strażackiej czerwieni", niska cena i ciekawy krój (mimo wszystko trochę mniej popularny niż typowe rurki) to ich główne walory. Nawet, jeżeli nie macie na nie chwilowo pomysłu- dokonajcie zakupu, nie wiadomo, kiedy nadejdzie wena, prawda?

4) Nude Diamond Clutch | Zuhair Murad Tribute | 24 sd - Pora na najdroższy i jednocześnie najmniejszy artykuł tego zestawienia Must Have, złote puzderko wysadzane kryształkami. Pochodzi z najnowszego tribute, więc nie jest niska. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy może sobie na nią pozwolić, ale jeżeli chcecie zainwestować w choć jedną rzecz z tego sklepu, polecam zakup właśnie tej torebeczki lub białej koszuli.

5) Red Oxfords | Callie's Picks | 26 sm - Jeżeli jeszcze nie sięgnęliście po te czerwone oxfordki- spieszcie się! Pochodzą z poprzedniej dostawy do CP i w każdej chwili mogą zostać wycofane z katalogu. Kiedyś butki te mogliśmy kupić w basics, dzisiaj za równie niską cenę w sklepie Callie. Nie wiem jak wy, ale ja już widzę w głowie wiele stylizacji z tymi oxfordkami w roli głównej!


1) spodnie It Girls | koszula Denim & Supply | torba Callie's Picks | kapelusz Bratz | okulary Mr. | buty Royalty | kurtka Callie's Picks
2) spódniczka LE | koszulka Kohl's | kurtka Callie's Picks | buty Original Future | bransoletki Rio | okulary Mr. | szalik Mr.
3) spodnie Apres Ski | bluzka Special Offer | torebka The JetSet | kapelusz Bratz | buty Nelly.com | tatauaż Fallen Angel
4) sukienka Living | puzderko Zuhair Murad | sandałki Nelly.com
5) jeansy Callie's Picks | oxfordki Callie's Picks | koszula Zuhair Murad | torebka Rio

Podobał Wam się artykuł? 
Co sądzicie o stylizacjach? :)

9 komentarzy:

  1. Trzy pierwsze stylizacje mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecyduje się na zakup 3,pierwsza i trzecia stylizacja najlepsza :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  3. okropne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komentujesz tylko wtedy, gdy chcesz coś pohejtować?

      Usuń
  4. Na dzień dzisiejszy mam tylko komin z Mr. . Super rzeczą są również czerwone spodnie , nigdy wcześniej ich nie zauważyłam ,a są naprawdę super jak na tą cenę . Reszty nie planuje kupić . Stylizacje jak zawsze świetne ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Apaszkę już mam, kurtka rzeczywiście świetna - będę musiała się nad nią zastanowić, na puzderko mnie nie stać, a do spodni wciąż nie jestem przekonana. Stylizacje świetne, dla mnie najlepsze pierwsza, druga i piąta. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuje, że nie zdążyłam kupić butów :C Kurtka nie przypadła mi do gustu choć muszę przyznać, że w tej stylizacji ciekawie się prezentuje. Przekonałaś mnie do apaszki na doll wygląda genialnie :3 Zaraz znajdzie się w mojej szafie.
    Te spodnie są za sm a ja ich nie widziałam /?! Musze je mieć !:)
    Na torebkę niestety mnie nie stać. Jest zdecydowanie za droga

    OdpowiedzUsuń