24.12.2014

Akcja: Podaruj uśmiech na święta! #3

Uwaga, uwaga: pod tamtym postem było mnóstwo komentarzy, zablokowałam je, ponieważ trzeba było
ciągle klikać "Załaduj więcej", to uciążliwe. Naszą zabawę przenosimy tutaj, zasady są takie same.

O co możecie prosić? 

- głosy na CoverGirl, NationalCoverGirl, 
- najlepszą scenerię, album, 
- dodanie się do obserwatorów Waszego bloga,
- skomentowanie kilku postów,
- kupno przedmiotów z listy życzeń,
- wymarzoną rzecz, której szukacie (screen),
- prezenty ze suiteshopu (screen),
- inne, wykonalne życzenia :)

Ja w miarę możliwości będę spełniać Wasze prośby, ale UWAGA, równocześnie każdy z Was może zostać "świątecznym elfem". Na czym to polega? Oczywiście na spełnianiu życzeń innych obserwatorów. Gdy 
już wykonacie jakieś z zadań wpisujecie pod daną prośbą, np. gotowe. Najbardziej aktywne osoby otrzymają niespodzianki. Mam nadzieję na dobrą zabawę, liczę, że się przyłączycie i uszczęśliwicie innych! :)

66 komentarzy:

  1. Jeżeli ktoś byłby tak hojny po proszę coś z listy życzeń :* Odwdzięczę się :*
    Misiullaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygarnę z chęcią rzeczy z tegorocznego kalendarza Hot Hot Buys :)

      Usuń
    2. Wysłałam niebieskie spodnie.

      Usuń
    3. kupiłam futerko ^^ czekam na stylizację z nim na accaro :v

      Usuń
    4. Jasne - już jak tylko się pojawi zrobię :) Dziękuję jeszcze raz bardzo :*

      Usuń
  2. Chętnie przygarnę coś z Listy, albo jeśli chcecie to dodam was do znajomych i możecie mi coś wysłać ze starplazy :D
    Bardzo ucieszyłabym się z rzeczy z tegorocznego kalendarza Hot Buysów
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://dark-eye-of-stardoll.blogspot.com/
    Ja niestety jestem spłukana, ale na pewno mogę dodać się do obserwatorów itd, albo może mam jakąś rzecz, którą chcecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że masz (a przynajmniej miałaś...) kilka rzeczy (w mojej prezentacji), ale nie wiem, czy byś odstąpiła/wymieniła się za coś? :3

      julia7373

      Usuń
    2. spodnie wysłałam z wishlisty :D trochę skromnie, ale konto doładowuję dopiero po nowym roku :p

      Usuń
  3. Hmm, to ja jeszcze poproszę coś z wishlisty XD
    Poszukuję też brązowych platform (te za sm, co można wygrać w The Vote).

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę coś z listy życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ktoś ma zbędne sd - moja wishlista pęka w szwach a portfel niedożywiony :( Byłabym wdzięczna za każdą rzecz!

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę coś z listy życzeń (najlepiej z chanel) i komentowanie oraz zaobserwowanie mojego bloga :D
    http://orters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A my zapraszamy na bloga!
    Nic nie kosztuje, a sprawi nam duzo radosci :)

    am-bro-sia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak znajdę czas, to poobserwuję blogi,dam serca, komy itp. ale teraz czasu nie mam. Proszę o coś z listy.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na mojego bloga i proszę o komentowanie ;)
    mandarynnnka.blogspot.com

    fifi12fifi

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem, że chyba proszę zbyt wiele... ale jeżeli znalazłaby się osóbka mająca chęć wysłać mi coś z listy... :> byłoby miło

    OdpowiedzUsuń
  12. No wiem, że o dużo proszę. Może jednak znalazła by się osoba, która kupiłaby mi coś z listy życzeń> :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tak przypomnę bo może ktoś coś :) (na mojej liście są chyba za drogie rzeczy :P ) to ja bym chciała jakby ktoś miał do oddania torebkę żółtą z kremową kokardą z PNL lub te brąz platformy co za sm były :) Mogę coś kupić za sm :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłałby ktoś coś z listy? Najtańsze rzeczy choćby 😚

    OdpowiedzUsuń
  15. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=28lano&s=8#.VJsUZ14A8
    KUPIĘ! albo jakieś inne, podobne, z chanel na przykład

    OdpowiedzUsuń
  16. @Weronikao99 ja mam parę rzeczy na sprzedaż z LE :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu zaprzaszam , a w szczególności do bazarku :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiem, że proszę drugi raz, ale bardzo potrzebuje torebeczki z 25 okienka w kalendarzu ::3 Mogę też obserwować bloga, dodać komentarz i oddać złotą opaskę z kolcami z Nelly ;;)
    Memcik09

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo proszę o głosy na National Cover Girl, byłby to naprawdę cudowny prezent :*
    ejmipixi

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja poproszę o głosy w kolejnym spotlight
    http://www.stardoll.com/pl/spotlight/?filterType=5&userId=77017167&postId=848876
    Wesołych, hoł hoł

    OdpowiedzUsuń
  21. Potrzebuję torebeczki z 25 okienka hhb

    OdpowiedzUsuń
  22. Znowu ja xD
    Proszę (bardzooooo!) o skomentowanie tego posta, o wyrażenie swojej opini;
    http://mandarynnnka.blogspot.com/2014/12/merry-christmas-everyone.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciągle możecie podawać mi blogi do obserwacji, komentarzy, kategorie do głosów itp. (Zadania wykonam, gdy znajdę trochę czasu, głównie wieczorem/nocą, bo cały dzień siedzę z rodzinką :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zaobserwować blog i skomentować ten post;
      http://mandarynnnka.blogspot.com/2014/12/merry-christmas-everyone.html

      :D

      Usuń
  24. Przygarnę cokolwiek z mojej wishlisty! :(
    Proszę także o opinie : http://ameliastardollpoland.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaraz przejrzę komentarze i zobaczę czy mogę w jakiś sposób pomóc innym :)
    A sam zapraszam na www.caramel-stardoll.blogspot.com
    Może ktoś zostanie na dłużej, bo dla stałych komentatorów jest mnóstwo nagród ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Ktoś ma jakieś ciuszki z ostatniej kolekcji Subcouture? :>

    OdpowiedzUsuń
  28. http://insurgenttt.blogspot.com
    Zapraszam :D ♥

    OdpowiedzUsuń