31.12.2014

Sale -50% - W co warto zainwestować?

Wczoraj admini dosyć niespodziewanie wyszli z inicjatywą zorganizowania wyprzedaży w Starplazie. Może zainspirowały ich obniżki w realnych sklepach, kto wie (Odchodząc od tematu, upolowaliście coś? Wkroczyliście w wir walki o ubrania czy może stoicie z boku? :D). Starplazowa przecena obejmuje wszystkie sklepy oprócz LE oraz Tribute- z kilkoma wyjątkami (Rio, Popshop, DIY, Museum Mile, Tress Up, Mawi, Splendid) i waha się między 25% a 50%. 
Dzisiaj przygotowałam dla Was przegląd rzeczy, w które najlepiej na tej przecenie zainwestować. Wybrałam sklepy z obniżką -50%, w każdym po 5 rzeczy. Często są to rzeczy, które w oryginalnych cenach są dosyć drogie, a przy okazji przecen ceny te odrobinę topnieją. 


Jeżeli nie macie w zwyczaju wydawać kilkunastu stardollarów na jedną rzecz- teraz wszystkie kupicie za mniej niż 10. Absolutnym hitem są niebieskie spodnie za 4sd!


Szukając rzeczy do artykułu, natknęłam się na tę białą sukienkę- nigdy jej nie widziałam, a że cena jest teraz taka przyjazna, postanowiłam ją nabyć. Boyfriendy przeleżały w mojej wishliście już chyba lata, natomiast największym hitem jest różowy łańcuch w cenie 2 sd.


Od zawsze kusiło mnie to czarne futro, teraz mam pretekst, by je kupić. Jak się domyśliliście, z każdego sklepu wybrałam "hit", tym razem jest to oryginalna torebka za 2 sd.


Dacie wiarę, że najnowsza kolekcja doszła w 2012 r.? Czarne spodnie pokryte cienkim materiałem są ciekawe, a nigdy nie zwróciłam na nie uwagi. Najtańszy w zestawieniu jest pasek, ale hitem według mnie są boyfriendy za 5 sd, a to dlatego, że pasek to tylko pasek, a taka jego niska cena nie jest jakimś wielkim szokiem. Nie to, co cena jeansów!


Agh, jak drogo w tym sklepie. Atutem sklepu są zdecydowanie torebki, szczególnie polecam Wam zakup tych trzech. Nie jestem pewna, jakiemu artykułowi mogłabym nadać ten wielce zaszczytny tytuł "hitu", bo niestety nie znalazłam nic szczególnie wyróżniającego się swoją niską ceną.

PYTANIE DO WAS
A raczej prośba; jeżeli macie jakieś życzenia odnośnie sklepów, o których mogłabym zrobić podobny artykuł, to piszcie mi o tym w komentarzu. Nie miałam w planach robić kolejnego postu, ale jeżeli macie jakiś problem, to oczywiście jestem do Waszej dyspozycji. :)

A dzisiejszy artykuł, jak Wam się spodobał?

11 komentarzy:

  1. Zakupię na pewno kopertówkę z Killah (tę czarno-złotą), a poza tym fajny artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Część rzeczy mam, kupię torebki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny artykuł teraz wiem co kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny artykuł, na pewno mi się przyda. No, ale to oczywiście zależy od moich funduszy i tego kiedy ta przecena zniknie ;.;.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że o północy 1 stycznia, ale pewna nie jestem. :c

      Usuń
  5. Na pewno kupię kilka rzeczy, ale jeszcze nie zdecydowałam co :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  6. Na na tej wyprzedaży kupiłam około 25 rzeczy O.o.
    Fajny artykuł, rób takie częściej ;) Fajnie by było gdyby były jeszcze outfity.
    Misiullaa

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł super... i na pewno każdemu się przyda ;) bardzo jestem ciekawa co warto kupić z PPQ, Bonjour Bizou, It Grils, Rio, Pretty n' Love ;)
    sylwia77777

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zaskoczona, bo tak około połowę rzeczy mam. Dokupię kopertówkę z MS, spodnie Killah i spodnie OF.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestey ja choruje na niedobór sd i raczej nie zaszaleje . Raczej zostane przy dodatkach , może skusze się siateczkową narzutkę i niebieskie spodnie z orginal future . Niestety niektóre rzeczy już posiadam :( . Zresztą wczoraj kupiłam torebkę w kształcie kostki lodu i zamiast zapłacić 2 sd zapłaciłam orginalną cenę . Nie wie , czy to tylko u mnie wystąpił taki błąd , ale naszczęście była to mała strata , co nie zmienia faktu , że tak nie powinno być ...
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  10. Artykuł bardzo mi pomógł. :) W takim natłoku tego wszystkiego ciężko mi cokolwiek znaleźć, dzięki Tobie wiem, na co się zdecydować. Najprawdopodobniej kupię białe lub szare, podarte boyfriendy i niebieski, cekinowy sweterek z Apres Ski.

    OdpowiedzUsuń