16.12.2014

Zimowe inspiracje: wnętrza


Hej!
Za 10 dni wypada Wigilia. Jako, że Stardoll jest miejscem, gdzie nie tylko możemy ubierać i malować nasze lalki, ale też urządzać im apartamenty, postanowiłam przedstawić trochę zdjęć znalezionych przez Spotlight. 
Szukałam nie tylko wnętrz urządzonych na gwiazdkę, ale też nawiązujących do zimy. Mam nadzieję, że dla tych, którzy chcą urządzić któryś ze swoich pokojów (albo i więcej niż jeden konkretny), post okaże się przydatny, bo obrazy najłatwiej i najbardziej niespostrzeżenie trafiają do naszej podświadomości. 
Oczywiście wnętrza nie są idealne (jak ja, wybierająca i oceniająca je), nie spodziewajcie się takich na miarę stardollowych gwiazd dekoratorskich. Są to takie aranżacje, w których moją uwagę przyciągnął choćby jeden element, który można potem wykorzystać przy tworzeniu własnego wnętrza.  Dlatego pod każdym opisem dodałam jeszcze streszczającą go informację-po znaku "+" napisałam, dlaczego wybrałam to zdjęcie.
Zapraszam do przejrzenia! :)


W tym wypadku moją uwagę przykuł fakt, że podstawowym kolorem tego pokoju nie jest czerwony, zielony czy złoty, ale ciemnoniebieski.
+ za ciemnoniebieską kolorystykę

Wnętrze jest o tyle ciekawe, że nawiązuje również do obchodzenia Sylwestra. Wygląda, jakby w tym miejscu miała się odbywać kameralna, acz elegancka impreza.
+  za przebrane postaci, które dopełniają całość
Wnętrze wręcz kapiące złotem, przełamane różowymi fotelami (jednak posiadającymi złote wzorki). Imponująco wygląda choinka, na której świetnie połączono 2 z pozoru wykluczające się kolory: złoto i srebro. Zmieniłabym tylko prezenty na trochę bardziej eleganckie, ten renifer tu nie pasuje, wybacz, Rudolf.
+ za połączenie złota za srebrem
Coś dla miłośników samej zimy. Krajobraz, który podbił moje serce (#spacerowałabym) swoją bajecznością. Grenlandia wiosną? Lub po prostu niesamowite miejsce, gdzie dopiero co spadł śnieg lub zaczynają się roztopy. 3 razy tak!
+ za nieziemski krajobraz zimowy (a takich mało się widuje!)
Może miejscami jest tu troszkę nakićkane wszelakimi przedmiotami i ich wielkość nie jest dopracowana, ale połączenie kolorystyczne jest świetne. Wyrzuciłabym magnolie (czy co to za kwiatki w doniczce, przy oknie) i akwarium. Zmniejszyłabym też łby tygrysów. Tak poza tym bardzo podoba mi się fakt ich użycia w tym wnętrzu, nadają mu taki urok.
+ za kolorystykę i łby tygrysów
Wnętrze moim zdaniem trochę puste, ale z pewnością stanowiące idealną bazę do wykończenia. Poza choinką i pieskiem wychodzącym z pudełka brak tu ozdób świątecznych. Mimo wszystko...
+ za harmonię i minimalizm
Problemem takiej otwartej przestrzeni jest jej dobre zagospodarowanie. Tutaj jednak urzekło mnie wydzielenie własnego, przytulnego kąta.Wygodny fotel, futro, stos książek, kawka...ahh.
+ za wyodrębnienie przytulnego miejsca wśród pustki
Tu jest podobnie, jak w powyższym przypadku. Dobrze wyodrębniony własny kąt (choć mniej pustki dookoła), nie ma zbytniego przepychu. I ładne połączenie odcieni błękitu z beżem i ciemnym brązem.
+ za kolorystykę i przytulne miejsce
Ściana powinna być trochę bardziej w lewo przesunięta albo w ogóle powinno jej nie być. But z prezentami do zmniejszenia. Uwagę przykuwa kompozycja na stole, jest jak najbardziej na plus.
+ za elegancki świąteczny stół w pięknej, nocnej zimowej scenerii
Wyrzuciłabym skarpety i tego kwiatka z parapetu, co niemal lewituje. Fajnie dobrane meble-kolorystycznie pasują do bożonarodzeniowego wystroju, poza tym reprezentują przepych tego święta.
+ za  ładnie ozdobioną choinkę, pasującą do wnętrza i klasyczny przepych
Bogato zdobiona choinka wygląda magicznie. Fajnie wyglądają tu zasłony nałożone jeszcze na okno z LE. Poza tym sanki jako stolik? Odlot!
+ za lekkie urozmaicenie wnętrza dekorowanego LE Decor  i pomysłowy stolik

Na koniec mały bonus:
Nie mogłam się powstrzymać xD
Uda wam się zgadnąć narodowość użytkownika?




Co myślicie o takich postach?
Urządzacie apartament na zimę?
Przeszukujecie Spotlight w poszukiwaniu inspiracji?

11 komentarzy:

  1. HAHAHHA ten typ z kebabem na głowie XDDD

    super inspiracje! piękne wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć choć trochę ogarnięty apartament. > <

    OdpowiedzUsuń
  3. ja po prostu do mojego nowoczesnego wnętrza w bieli i szarościach dodałam złota choinkę i juz jest pięknie. :D
    Post bardzo fajny, strasznie spodobał mi sie pomysł na stół-sanki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje. Niestety, nie mam funduszy na większe zakupy świąteczne do apartamentu, postawię choinkę i będzie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pomyślę nad jakimś tanim sposobem na ładne ozdobienie choinki ;)

      Usuń
  5. świetne inspiracje . Ja niestety nie mam funduszy , by inwestować w dom . Co zarobie , to jakaś nowa kolekcja itp. Jednak podziwiam takie dziewczyny , które mają pomysł i czas na stworzenie , tak wspaniałego wnętrza :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się 5. :)Jeszcze nie widziałam tak wysokiej fryzury nawet w Turcji haha

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie powaliły mnie na kolana apartamenty ale są ładne :) Najbardziej podoba mi się 3,4.9,12.
    6 byłaby naprawdę ładna gdyby dodać kilka elementów

    OdpowiedzUsuń