30.12.2014

Must Have #38

W dzisiejszym artykule niestety wszystko dostępne w stardollarach, ale po ostatnich kolekcjach Nelly.com po prostu wymiękam i nie jestem w stanie nie umieścić w zestawieniu chociaż jednej rzeczy. 'Chociaż jednej', czyli u mnie skończyło się oczywiście na trzech, mnie nie można ufać. Zapraszam do dalszej części artykułu!


1) Baroco Necklace | Voile | 3sd - Przepiękna kolia w kolorze turkusu. Nie znosi konkurencji w postaci innych bardzo ozdobnych dodatków, najlepiej zestawić ją z czymś prostym. Jej jedynym minusem jest to, że nie chowa się pod włosy oraz inne części garderoby.

2) Lace Wonder Blouse | Nelly.com | 14 sd - Moje najnowsze odkrycie, czyli koronkowa, na wpół transparentna bluzka. Delikatna, a jednocześnie zmysłowa, nadaje się do eleganckich stylizacji, a na codzień w duecie z boyfriendami będzie wyglądać równie świetnie. 

3) High Heeled Slim Boots | Nelly.com | 11 sd - W mojej szafie długo nie było ładnych, czarnych botków ze srebrnymi elementami (zawsze miałam same złote), aż do teraz. Te buty mają wyjątkowo ładny obcas, a- jak wszyscy wiemy- nie zawsze on adminom wychodzi.  Takie butki każdy powinien mieć!

4) Metal Handle Clutch | Nelly.com | 10 sd - Kolejna rzecz z tego sklepu, tym razem czarna kopertówka. Takiej prostej, minimalistycznej torebki do ręki mi brakowało. Być może cena nie zachęca do zakupu, ale ja jestem jak najbardziej zadowolona z jej posiadania, bo wiem, że użyję jej jeszcze nie raz.

5) Sweater Leggings With Holes | Bonjour Bizou | 15 sd - Przyznawać się, kto nie lubi dresów? Jako wielka miłośniczka noszenia spodni dresowych na codzień, niesamowicie się ucieszyłam, gdy te pojawiły się w starplazie. Dziury na kolanach i dobre wykonanie to ich największe zalety.


1) koszula Zuhair Murad | spódniczka Dior | kolia Voile | torebka Callie's Picks | buty Nelly.com + Voile
2) spódniczka Mark Fast | bluzka Nelly.com | pasek Callie's Picks | kuferek Chanel | buty Gift'o'Meter | naszyjniki Voile
3) boyfriendy Nelly.com | sweter Nelly.com | torebka Chanel | pasek Callie's Picks | buty Nelly.com | kapelusz Bratz
4) sukienka Hot Buys | płaszcz Callie's Picks | sandałki Nelly.com | torebka Nelly.com
5) dresy Bonjour Bizou | koszula Young Hollywood | torebka The JestSet | szpilki Velvet Orchid 

Jak Wam się podobał dzisiejszy artykuł?

12 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja. Mam tylko kopertówkę, ale po tym MH'ie chyba zakupię reszte rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie posiadam z wymienionych rzeczy, na pewno kupię buty. Druga stylizacja jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 stylizacja jest cudowna! Chyba kupię tą kolię i buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie pierwsze stylizacje świetne. Zakupię spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne stylizacje, druga genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą bluzeczkę z nelly . Pierwsza i druga stylizacja najlepsze . *.* Kolia jest cudowna , czemu ja jej wcześniej nie widziałam ? Lecę ją kupić :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie posiądę te ubrania za jakiś rok :')

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moge znaleźć tej kolii w sklepie ani tych butów ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w katalogu, a buty to połączenie białych sandalkow z Nelly i bransoletek z Voile. :)

      Usuń
    2. ok, dzięki

      Usuń
  9. Pierwsza, trzecia i ostatnia stylizacja mnie zachwyciła *,*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam na razie tylko czwórkę, miałam zamiar kupić jeszcze piątkę. Ze stylizacji najbardziej spodobała mi się druga i czwarta.

    OdpowiedzUsuń