10.12.2014

Stylizacje: norweskie wzory

 Dziś zagłębię się w temat norweskich wzorów, czyli tego, co z całą Skandynawią (również Szwecja czy Finlandia) kojarzy mi się najbardziej. Nie wyobrażam sobie świąt bez mojego czerwonego swetra we właśni etaki print, a na stardoll rzeczy tego typu to również Must Have! Norweskie wzory dominują na swetrach i leginsach, ale na upartego znajdziemy je też w innych częściach garderoby. Wiele takich ciuchów znajdziemy w sklepie Apres Ski, w tegorocznym kalendarzu adwentowym "otrzymaliśmy" już dwie takie rzeczy, a według spoilerów dostaniemy jeszcze jedną.


Kilka artykułów z mojej szafy:


Jak zwykle przygotowałam kilka przykładowych stylizacji. W pierwszej użyłam swetra HHB z opadającym ramieniem. Wzór ma cudny, niestety cena i to nieszczęsne spadające ramię są jego głównymi wadami. Druga stylizacja jest z użyciem leginsów Apres Ski, do których dobrałam grubą kurtkę tej samej marki. Typowe dodatki w postaci czapki i wysokich butów. Trzeciego outfitu nie bierzcie na poważnie, bo nawet nie jest to stylizacja, a raczej taka normalna stylizacja. Zastosowanie kolanówek HHB widzę tylko i wyłącznie w domowych outfitach i taki właśnie postanowiłam stworzyć. Piesek dodaje uroku całości.



Lubicie norweskie wzory/wykorzystujecie je w stylizacjach? :)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego typu leginsy, są cudowne. Świetne stylizacje, trójeczka to moja faworytka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie coś w norweskie wzory sprawić w tym roku. Zawsze mi się podobały, ale nigdy nie mogłam znaleźć niczego racjonalnego, haha. :D Na Stardoll dokupię legginsy, chyba jeszcze ich nie mam. Stylizacje cudowne, druga jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie przepadam za trendem norweskich wzorów . Jednak dobrze wystylizowana , subtelna rzecz jest do zakceptowania . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię ich,ze stylizacji podoba mi się tylko ostatnia.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  5. Norweskie wzory w mojej prawdziwej szafie nie zawitają. Chyba, że będzie to jakiś mały nadruk czy coś. Miałam kiedyś takie leginsy i okazały się totalną pomyłką :D
    Jeśli chodzi o twoje stylizacje dwie pierwsze są ładne, przemyślane ale brakuje mi takiego efektu wow , za to ostatnia to dla mnie porażka ( sorry ) .

    OdpowiedzUsuń