11.12.2014

2 sposoby na... Sweter Stardesign

Dzisiaj admini dodali do sekcji StarDesign Fashion najnowszą formę do projektowania. Jest to obszerny sweter-golf. Nie polecam go w wersji białej lub czarnej, bo cieniowanie nie powala. Ja zdecydowałam się na kolor popielaty, dodałam też małe kropeczki, które sprawiają, że sweter wygląda bardziej realistycznie. 


Poniżej umieszczam również wzór, którego użyłam do zaprojektowania odzieży- bardzo prosty i nieskomplikowany, ale może kogoś zainteresuje. Cały materiał jest w najjaśniejszym kolorze szarości, natomiast pomniejszone kropki- odcień ciemniejsze.


W pierwszej stylizacji szary sweter potraktowałam jak sukienkę. Bardzo ciężko (prawie niewykonalne) dobrać do niego jakąkolwiek kurtkę, pasowała jedynie ta na ramię, efekt końcowy mnie się spodobał, nie wiem jak Wam. W drugiej stylce sweter pełni rolę ponczo, stąd wystające rękawy. Dobrałam białe spodnie, jeżeli chodzi o dodatki, to postawiłam na złoto i srebro. Wiem, wiem, wielu nie trawi tego połączenia, ale w niektórych przypadkach naprawdę wygląda to cudnie. Zwróćcie też uwagę na subtelne kolczyki, dzięki którym zachowałam odpowiednie proporcję, wcześniej pobawiłam się z nimi nieco w stardesign. :)


Jak Wam się podobają outfity?
 Zaprojektowaliście już ten sweter?


8 komentarzy:

  1. On jest cudowny, muszę w niego zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej mi się nie podobał,ale przekonałaś mnie.Wszystkie stylki śliczne :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sweterek to jeden z najlepszych szablonów . Stylizacje mówią same za siebie . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja jest powalająca <3
    Skąd są te buty?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór swetra bardzo prosty, ale spodobał mi się. Obie stylizacje przypadły mi do gustu, dobra robota. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy dodali ten szablon nie zwróciłam na niego uwagi, bo rzadko kiedy podobają mi się , ale ty stworzyłaś naprawdę śliczny sweter <3 Ślicznie się prezentuje szczególnie w tej 2 stylizacji

    OdpowiedzUsuń