20.12.2014

Models Inspired #2

Dzisiaj mam dla Was kolejny post z tej serii. Kim jest dzisiejsza bohaterka?
      
        

To oczywiście Maja Salamon, nasza kolejna narodowa chluba, jeżeli chodzi o modeling o zasięgu międzynarodowym. Maja swoją karierę zaczęła jako 16-latka, a wspinając się po szczeblach kariery, zawędrowała na wybiegi do Diora, Louis Vuitton, Valentino czy Chanel. Polka bierze też udział w wielu sesjach modowych czy kampaniach reklamowych. Zapewne kojarzycie wrześniową okładkę ELLE, którą zdobi właśnie Maja?

Maja to kolejna już w tym cyklu postów posiadaczka białych włosów. Modelka ma delikatną, ktoś kiedyś powiedział "wyblakłą" urodę. Mojej stardollowej dollce stworzyłam twarz we właśnie takich klimatach.


                Stylizacja, którą postanowiłam się zainspirować, Maja Salamon miała na sobie podczas paryskiego Fashion Weeku F/W 2014. 





Na dole znajduje się moja propozycja stylizacji. Spódniczka jest trochę w innym stylu, ale, według mnie, wygląda tu równie dobrze. Torebka to moje małe DIY, jestem zadowolona z efektu końcowego.


Znacie tę modelkę? 
Co sądzicie o moim odwzorowaniu stylizacji Mai?
  

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się, więcej takich postów proszę, jakby się dało. ; 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni był miesiąc temu i zakładam, że właśnie w takim czasie będą się pojawiać, ale zobaczymy-wszystko zależy od mojego wolnego czasu. Cieszę się, że ci się podoba. c:

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł , lecz modelling istnieje również na stardoll! Polska posiada jak ty to nazywasz "narodowe chluby"jeżeli chodzi o modelling o zasięgu międzynarodowym ukazują się w najlepszych kolekcjach i na okładkach najlepszych stardollowych magazynach! Sa bardzo znane za granicą ,lecz w polsce mało kto je kojarzy kadet12 i Kaszmir13! Sa w czołówce najlepszych modelek na stardoll! Powinnaś je opisać w razie czego polecam swój blog gdzie opisuje kariery najlepszych modelek na SD : http://thebeststardollmodels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie odwzorowałaś Maję na Stardoll. Jakoś wcześniej o niej nie słyszałam, ale podoba mi się jej typ urody. Stylizacja również świetna, torebka jest cudowna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post . Uwielbiam taki delikatny i nieskazitelny typ urody jaki prezentuje Maja. Fajnie , że wasz blog to nie tylko stardollowa moda , ale i coś więcej . Czekam na więcej postów z tej serii <3
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, właśnie z tej wrześniowej okładki ją kojarzyłam, jej uroda strasznie mi się podoba... stylizacja świetnie odwzorowana, czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obijało mi się o uszy to nazwisko :) jak tak napisałaś to sobie przypomniałam tą okładkę .
    Dziewczyna ma naprawdę śliczną urodę. muszę przyznać, że bardzo dobrze udało Ci się ją odwzorować na stardoll, szczególnie twarz

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam. Jednak przyznam, że ma śliczną twarz *-* Uważam, że odwzorowanie jej Ci wyszło. Zarówno twarz jak i stylizacja. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylka cudna,tylko twarz mi się nie podoba.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  9. W stylizacji fajnie zrobiłaś tą torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń