24.12.2014

Akcja: Podaruj uśmiech na święta! #2014

NOWY POST ---> KILK

Kontynuujemy naszą zabawę sprzed roku (KLIK).

Wpadłam na pomysł zorganizowania dla Was specjalnej akcji świątecznej.
Na czym właściwie miałaby ona polegać? 
Każdemu obserwatorowi tego bloga przysługuje nieograniczona ilość życzeń.

O co możecie prosić? 

- głosy na CoverGirl, NationalCoverGirl, 
- najlepszą scenerię, album, 
- dodanie się do obserwatorów Waszego bloga,
- skomentowanie kilku postów,
- kupno przedmiotów z listy życzeń,
- wymarzoną rzecz, której szukacie (screen),
- prezenty ze suiteshopu (screen),
- inne, wykonalne życzenia :)

Ja w miarę możliwości będę spełniać Wasze prośby, ale UWAGA, równocześnie każdy z Was może zostać "świątecznym elfem". Na czym to polega? Oczywiście na spełnianiu życzeń innych obserwatorów. Gdy 
już wykonacie jakieś z zadań wpisujecie pod daną prośbą, np. gotowe. Najbardziej aktywne osoby otrzymają niespodzianki. Mam nadzieję na dobrą zabawę, liczę, że się przyłączycie i uszczęśliwicie innych! :)

224 komentarze:

  1. Hohohoh, super! Mam mało pieniążków, więc nie wiem czy będę w stanie dużo życzeń pospełniać, ale się postaram :)
    Co ja bym chciała? Ucieszę się tak naprawdę ze wszystkiego, z jakiegoś ciucha, mebelka z Listy Życzeń czy też nie, z nowego obserwatora na moim blogu dark-eye-of-stardoll.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo! Kupiłam Ci taboret, a bloga obserwuję już od dłuższego czasu :)

      Usuń
    2. Dziękuję <3 A ty, Emo-niuniu czego sobie życzysz?

      Usuń
    3. Właściwie niczego, chociaż... życzę sobie, aby każdy był szczęśliwy :D

      Usuń
    4. nie wiem czy ci się przyda ale wysłałam wieszak :P
      alapole

      Usuń
    5. Wysłałam ci czapeczkę z Listy Życzeń :3
      LONDON 4EVER <3

      Usuń
    6. @Weronikao99

      Yeah, that's right! Dziękuję :D

      Usuń
    7. Okej, to ja lecę Ci coś podesłać z Listy Życzeń, bo bloga obserwuję już od dawien dawna i pokomentuję trochę c;

      Usuń
    8. Bloga obserwuje od dawna i ostatnio kupiłam Ci butki ♥
      Sandi1200

      Usuń
  2. super :) bardzo mi się spodobała ta akcja w tamtym roku :D na pewno wezmę udział i spełnię życzenia czytelników, w miarę możliwości :D

    No to ja może zacznę: w sumie to na początku se myślę, że chyba nie mam czegoś o co mogłabym prosić, ale po chwili pomyślałam sobie o blogu, który założyłam jakiś czas temu :D jeżeli ktoś byłby zainteresowany, to zachęcam do dodania się do obserwatorów :) niedługo zasilę go nową dawką postów!
    beatka-sd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddam okulary podane w linku poniżej pierwszej chętnej osobie! Musi być ona obserwatorem tego bloga :)
    http://pl.tinypic.com/r/jajuia/8

    Poszukuję jakichś fajnych LE, głównie z 6 kolekcji. Nie pogardzę jakimiś upominkami z listy życzeń!
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mało pieniążków, ale jako Mikołaj sprezentowałam ci lusterko. Niczego nie mam z 6 kolekcji :c

      Usuń
    2. Nie jestem kolekcjonerką LE, więc tego nie dam rady spełnić, jednak torebka Nelly z listy życzeń jest już Twoja :)

      Usuń
    3. Już wystawiam,
      zachęcam do zaobserwowania nivea11.blogspot.com :)

      Musiałabym zacząć coś tam dodawać :(

      Usuń
    4. @nivea11

      No i w tym właśnie problem, z tego co pamiętam to od dawna obserwuję XD

      Usuń
    5. Dziękuję :)
      Wystawiłam!

      Usuń
    6. Dziękuję :) Gdzie mogę dodać się do obserwatorów twojego bloga?

      Usuń
    7. Dodałabym się do obserwatorów ale nie mam jak :P

      Usuń
    8. @weronikao99 wchodzisz w pulpit nawigacyjny bloggera i tam po lewej stronie zawsze masz listę blogów które obserwujesz, nie? i jest przycisk "dodaj". no to klikasz i kopiujesz link do bloga, wklejasz i gotowe :D

      ja również dodałam się

      Usuń
    9. muszę dodać obserwatorów haha :( dzięki!

      Usuń
    10. dodałam się do obs :)

      alapole

      Usuń
  4. Świetny pomysł :D Na pewno będę spełniała życzenia w miarę możliwości.
    A ja proszę o coś z listy życzeń lub coś stąd: http://oi61.tinypic.com/2la92d5.jpg
    Wesołych Świąt! :)

    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mojego bazarku :)

      Usuń
    2. Weronikao99, chętnie bym odebrała, ale okazało się, że już mam ten kombinezon. Nie wykreśliłam go przez pomyłkę :) Dziękuję za chęci :*

      Usuń
    3. Wow, dziękuję bardzo! ♥ Powiedz co mogę dla Ciebie zrobić na prezent :D

      Usuń
    4. Koszula w paski z listy życzeń zakupiona :)

      Usuń
    5. ja mogę oddać platformy brązowe, tylko to posiadam a sd brak XD zaraz wystawię :>

      Usuń
    6. Wysłałam symboliczny prezencik, bo sd nie mam a i z twoich życzeń nic nie mogę spełnić :(

      julia7373

      Usuń
    7. Dziękuję bardzo, postaram się również coś wysłać :)

      Usuń
  5. Podeślijcie mi jakieś śmieszne obrazki świąteczne, bo jakoś nie czuję tych świąt, nie ma śniegu i wgl XD
    Jak komuś się bardzo nudzi to może zajrzeć na morefuturistic.blogspot.com, ale uwaga - blog kopie prądem, wbijasz na własne ryzyko XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwowałam, świetne stylizacje! :D

      Usuń
    2. Oczywiście Skarbuś, oczywiście <3

      Usuń
    3. U mnie też nie ma śniegu, cały czas deszcz XD
      Proszę, hehs:
      http://ulubionykolor.pl/images/normal/04012013/cd0f98c5dd34e2ce724e057f90401201395044.jpg
      http://i1.celebixy.pl/40e848cd812c4e9627356bd6d63b05bd9884197d/swieta-jpg
      i sucharek:
      http://www.hss.pl/materialy/galeria_obrazkow/12/38/minis/norm_729.jpg

      A na bloga już wielokrotnie wchodziłam, cudowne stylizacje :3

      Usuń
  6. Oddam spódniczkę w dobre ręce!
    http://i62.tinypic.com/a0xjdd.png
    Kto pierwszy ten lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym coś z wishlisty :)
    ManiakPUpili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaj coś za sm bo biedna jestem

      Usuń
    2. Kupiłam czarną kurteczkę :)

      Usuń
    3. I oddam rzeczy które leżą pod moją choinką :)

      Usuń
    4. Z chęcią przygarnę spodnie hb :)
      Sandi1200

      Usuń
    5. To ja poproszę spodnie z It Girls i również coś wysyłam :)
      DzikaNaomi

      Usuń
    6. Ups, Sandi cię wyprzedziła :( Zobaczę co masz w wishliście ^^

      Usuń
    7. Nie wiem, czy spódniczkę już ktoś wysłał, ale poleciała i ode mnie :)

      julia7373

      Usuń
  8. Bardzo chciałabym, żeby ktoś wysłał mi coś z Zuhair Tribute :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale dla mnie za drogo XD

      Usuń
    2. Haha, nie no rozumiem, dla mnie też XD

      Usuń
    3. Sd mi się skończyły, ale symboliczny prezencik wysłany :)

      julia7373

      Usuń
  9. Pragnę głosów na cg i rzeczy z listy :D
    Wesołych ♥
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym coś z listy życzeń "starplazowej" lub z mojej prezentacji :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam chustę na głowę :)

      Usuń
    2. Ja mam z twojej prezentacji przeźroczystą spódnicę. Chcesz? :)

      Usuń
    3. Ta szara? Jeśli o nią chodzi, to akurat ją już mam :) Ale dziękuję :)

      Usuń
    4. Mam niebieską bluzkę orz taką czarno białą z twojej prezentacji chcesz?:)
      Sandi1200

      Usuń
    5. Nie wiem dokładnie które, ale możesz zarezerwować i sprawdzę, czy mam :) Dziękuję :3

      Usuń
    6. Już zarezerwowane :) Dostałam je w the vote i tylko zalegają w szafie,więc miło będzie kogoś obdarować :)
      Sandi1200

      Usuń
    7. wystawiłam ci parę rzeczy z twojej wishlisty, z prezentacji :D

      Usuń
    8. Zapraszam do mojego bazarku, coś ci wystawiłam.

      Usuń
  11. Ma ktoś te rzeczy? Byłabym bardzo wdzięczna c:
    http://imgur.com/UXgESza

    OdpowiedzUsuń
  12. kto by chciał jajo stardesign z głową cary delevingne? :PP chętnie roześlę

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym poprosiła :)
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest ktoś kto ma i odda lub tanio sprzeda spódniczkę czarną z bb :D?
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  15. Oddam http://tinypic.com/view.php?pic=1z6s7iv&s=8#.VJqeVsgCc :) Może nie jakieś cenne rzeczy, ale może ktoś się ucieszy :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygarnę 1 i 2 jeżeli to nie problem :)
      Sandi1200

      Usuń
    2. Poproszę 5 :)

      Usuń
    3. Przygarnę nr 5 :)
      DzikaNaomi

      Usuń
    4. @DzikaNaomi Sekundowa różnica :D

      Usuń
    5. Haha, idealne zgranie :D

      Usuń
    6. Sandra M - wybierz, proszę, jedną rzecz, chyba że po drugą się nikt nie zgłosi - wtedy obie pójdą do Ciebie, ok? :)

      Usuń
    7. To wezmę albo 1 albo 2, w zależności co wybierze Sandi :)

      Usuń
    8. Powystawiane :) Chyba nikogo na razie nie ominęłam? ;)

      Usuń
    9. Chętnie przygarnę te kolorowe spodenki, 11 numer chyba :)

      Usuń
  16. chętnie coś kupie komuś z jego listy życzeń :)
    PS: byłoby miło gdy ktos coś kupi mi z mojej listy życzeń :)
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  17. brakuje mi 6 członków klubu, by zrobić zadanie :p
    http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=6189297

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chciałabym mieć coś z tej kolekcji LE:
    http://i62.tinypic.com/34gsx37.png
    Nie mówię w tej chwili o tym, żeby ktoś mi coś dał XD Bardziej chodzi mi o kupno/wymianę.
    Oddam w dobre ręce buty LE:
    http://i57.tinypic.com/11wa2wo.png
    Kto pierwszy ten lepszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygarnę butki ♥
      Sandi1200

      Usuń
    2. Wercia jednak nie mogę kupić tej spódniczki bo nie pokazuje i się kup tylko anuluj :c
      Sandi1200

      Usuń
    3. Też nic nie mam z tej kolekcji, no niestety :c

      Usuń
    4. Przy okazji może ma ktoś coś z mojej listy?
      http://dark-eye-of-stardoll.blogspot.com/p/poszukiwane.html
      + Przygarnę czarne futro z Tingeling Halloween Couture.

      Usuń
    5. Sandra bo ja dałam o jedno 0 za dużo, zaraz to poprawię.
      Buty wystawione dla DzikiejNaomi, bo ty dostaniesz spódniczkę :D

      Usuń
    6. Jak to?:c a nie może być na odwrót na butach mi bardziej zależy myszko :c
      Sandi1200

      Usuń
    7. Sandra sorry, ale wiesz, ,,kto daje i odbiera ten się w piekle poniewiera" :/

      Usuń
    8. No okej :) Szkoda bo to by było moje 2 le w życiu xD
      Sandi1200

      Usuń
  19. http://pl.tinypic.com/r/99nwqc/8
    przygarnę ;)
    jakby ktoś miał a nie chciał to jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Małe pytanko wiecie ile jest warta około bluzka z pacyfką z moschino?:)
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś rok temu chodziła po 40-50 sd, teraz może nawet więcej, ale na moje oko zdecydowanie poniżej 80 sd :)

      Usuń
    2. To dobrze bo znalazłam ją za 10 sd kilka dni temu :D
      Sandi1200

      Usuń
    3. Zazdro, ja nie mam szczęścia do takich rzeczy :D

      Usuń
    4. Czasem się zdarzy jakaś okazja :D
      Sandi1200

      Usuń
    5. Super :) To bardzo fajna bluzka.

      Usuń
  21. Trochę jest, ale mniej niż kiedyś bo może trafić do CP.

    OdpowiedzUsuń
  22. Więc tak, jeśli ktoś miałby czas to proszę, aby ktoś kupił mi coś z Listy Życzeń, mam dużo rzeczy za sm w liście, postaram się jakoś odwdzięczyć ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam torebkę :)
      Sandi1200

      Usuń
    2. Kupiłam różowo-czarną kopertówkę :)

      Usuń
    3. Proszę bardzo Skarbie :)
      Z TĄ CHWILĄ SKOŃCZYŁY MI SIĘ STARMONETY ;(

      Usuń
    4. Torebka poszła jakaś, mam nadzieję, że nie powtórzona.. :(

      julia7373

      Usuń
  23. Z chęcią przygarnę, zaopiekuję się i nakarmię te dodatki:
    pl.tinypic.com/r/1045mqr/8

    A w dobre ręce oddam nagrodę - niespodziankę. Zasada kto pierwszy, ten lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ktoś ma na zbyciu sm to bardzo proszę o : http://oi58.tinypic.com/iwrtq8.jpg
    Chodzi mi o te brązowe okiennice i drugi reflektor :) A jak już kompletnie nie macie co robić z sm to proszę o jakieś ładne dodatki ze "sztuka i przedmioty" ---> "ornamenty" :D
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie przygarnę włosy stardesign jeżeli ktoś ma na zbyciu :)
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  27. http://tinypic.com/view.php?pic=1z6s7iv&s=8#.VJqeVsgCc bez 1, 2, 3 i 5 - ktoś chce jeszcze? :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja proszę o głosy na spotlight
    http://www.stardoll.com/pl/spotlight/?filterType=1&userId=77017167&postId=835566
    Przy okazji zapraszam do bazaru, listy życzeń i tak dalej c:
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  29. No i oddam dodatki z białego pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przygarnę kolczyki :)
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Sandi1200

      Usuń
    2. oo, mam parę, których wcale nie używam :p zaraz wystawię!

      Usuń
    3. Zaraz poszukam czegoś dla Ciebie :)

      julia7373

      Usuń
    4. Bardzo dziękuję ,aczkolwiek to miał być komentarz do Sei xDDDDDD ostatnią parę kupię jutro bo mogę kupić 5 rzeczy na dobę od 1 osoby :D
      Sandi1200

      Usuń
  31. Ja bym chciała coś z listy życzeń o ile to możliwe oraz jakby ktoś posiadał taką torebkę żółtą z kokardką z PNL,albo te brązowe platformy co były kiedyś za sm :3

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym coś z listy życzeń stardollowej lub tej co mam w albumie.
    Jeśli można to prosiłabym o obserwację lub chociaż komentarz do bloga : fitnessbitchess.blogspot.com
    Blog założyłam z przyjaciółką z nudów i wstawiamy tam różne głupoty. Pół żartem pół serio. Na pewno się ucieszy z nowych osób na blogu. Tylko prosiłabym o komentarze niezwiązane ze stardoll.

    Obecnie nie mam ss ale czekam na kod z dogry. Jak będę miała to kilka rzeczy powysyłam :)

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  33. Więc tak: mam na zbyciu 3 bardzo segzy ciuszki:
    http://bankfotek.pl/view/1833792

    Ktoś zainteresowany? (wystawię za 1h bo mam sprzątanie) :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mogę komuś coś kupić za sm :)

    OdpowiedzUsuń