21.12.2014

Tanie ubieranie...choinki!

Witajcie!
Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami, a Wy nie macie funduszy na ozdobienie choinki?
Mam dla Was przegląd ciekawszych artykułów w niskich cenach, które mogą przyjść Wam z pomocą.
Zapraszam do lektury! :)
___________________________________

Część z nas posiada już jakieś choinki, część nie miała jeszcze okazji ich dostać. Z tych tanich najlepsza się wydaje niebieska choinka z Film Theory za 90 sm. Jak na taką cenę jest nieźle wykonana.
Obecnie nie ma lepszej alternatywy za starmonety, co moim zdaniem jest kpiną. Ogólnie do wyboru mamy praktycznie tylko tę choinkę, 2 z LE (które są limitowane i kosztują po kilkadziesiąt stardollarów sztuka) albo szablon ze Stardesign, który ma koszmarne cieniowanie i jest wyceniony na 12sd.
Wygląda tak (choć ja ją widzę tak). Cóż, jeśli chcemy ogołocić nasze wirtualne portfele z tej wcale niemałej sumki, możemy chociaż postarać się dodać jej trochę cieni, na przykład w ten sposób i uzyskać taki efekt.

Oczywiście można poszukać w bazarze choinek, które zaprezentowałam już ubrane na końcu artykułu, które z resztą były kiedyś darmowe (złota i niebieska) lub bardzo tanie do zaprojektowania (ta w worku).

A co z meritum artykułu, czyli z ozdobami?
Główną ozdobą choinek są zazwyczaj bombki. O takie tanie też w tym roku trudno, co najwyżej można znaleźć pojedyncze sztuki w MAWI. Dlatego wybrałam się do Suite Shopu i znalazłam tam...
Perełki? Kuleczki? Nie mam nawet pojęcia, czym to faktycznie jest, ale nasze kulki można znaleźć w 17 kolorach, a sztuka kosztuje jedynie 20sm.

Na choince można znaleźć też gwiazdki. Po 30sm są do kupienia w Villa, do wyboru mamy 2 kształty i 3 kolory.

W Fantasy Hotel nabędziemy za tyle samo starmonet ładne, wiszące płatki śniegu, które też można umieścić na choince.

Jeżeli chodzi o światełka, ciekawym pomysłem będą migoczące kropki, gwiazdki i dwie złączone hiperbolki  czworokątne gwiazdki, które kupimy w Minishop Suites za 30 i 50sm. Warto dodać, że są one animowane i migają.

Świetnym dopełnieniem każdej dekoracji jest brokat z Film Theory za 50sm. Dobrze przyćmi widok sznureczków od gwiazdek i zespoli dekorację w jedną całość.



A poniżej kilka przykładowo ubranych choinek:

Nie użyłam tylko gwiazdek, ponieważ wszystkie choinki ubierałam w sceneriach (ze względu na wygodę tego rozwiązania), a tam niestety nie było ich wśród artykułów.

Jak wam się podoba? Mam nadzieję, że artykuł okaże Wam się pomocny. Miłego ubierania choinek! :)

9 komentarzy:

  1. Świetny artykuł, chyba zakupię niektóre rzeczy, bo mam właśnie tę złotą choinkę (w tym samym roku dla osób bez ss była też zielona, wykonanie było świetne, nie to co ta ze stardesign) i żadnych pomysłów na jej 'tanie ubranie'. Dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie posiadam ani jednej choinki. A funduszy na jej zakup nie mam (sm). Może jak uda mi się zebrać to na pewno skorzystam z twojego pomysłu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama w tym roku ubrałam choinkę "w bombki " z DIY , ale chyba zmienie coś w niej , gdyż twoje pomysły są świetne . Jednak można zrobić jeszcze coś na stardollu mająć mały zasób portfela . :D
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry post, świetne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post, ja mam niebieską, 2 ze stardesting i tą małą z tamtego roku :)
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam gotową choinkę ale jak kiedyś kupię to skorzystam z pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tylko niebieską żałuję że nie kupiłam w zeszył roku :/ post jest świetny!

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chce mi się ich ubierać. *lenistwo* xD Tak czy inaczej, świetny post i rewelacyjne pomysły na dekoracje.

    OdpowiedzUsuń