23.12.2014

Świąteczny haul zakupowy #1

Zapraszam na pierwszy z dwóch artykułów przedstawiających moje perełki na te święta. Ten jest utrzymany w dość stonowanej kolorystyce, a stylizacje są minimalistyczne. Jeśli w takich nie gustujecie, wystarczy poczekać do jutra. Wtedy powinien się pojawić kolejny artykuł, zupełnie inny. Ciekawi co wymyśliłam? To zaczynamy!


Jak widać, moje wybory to głównie swetry. Pierwszym z nich jest przydługawy i futrzany, który równie dobrze może grać rolę sukienki. Drugi ma piękny, kremowy kolor, a w dodatku występuje w tej tańszej walucie. Trzecim jest śnieżnobiały golf ze sklepu JetSet, który skradł moje serce doskonałym wykonaniem. Zaprezentowałam Wam również białą koszulę bez rękawków, jest delikatna i idealna na wigilijną kolację, a kosztuje grosze! Zakochałam się także w czarnych dresach za starmonety, są ciekawie zrobione i pasują nie tylko do biegania.

Mam dla Was trzy stylizacje, jak już wspomniałam wszystkie kierują się minimalizmem. W pierwszej wykorzystałam golf, do którego świetnie pasują podziurawione jeansy. W drugiej jest troszkę markowo, ale mnie się bardzo podoba. Trzecia to taki trochę zwyklak z powyciąganym swetrem, ale mnie to nie odraża.
 

Jak Wam spodobały się stylizacje?
Czekacie na jutrzejszy post?

12 komentarzy:

  1. Super zakupy i świetny post . Zakochałam się w futrzanym swetrze *.*
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. ladne rzeczy, tylko ostatnia stylizacja trochę zerznięta, ale pewnie sama wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pościk, bardzo mi się podoba wykonanie, to jak jest zrobiony graficznie i przede wszystkim stylizacje! :D suuper

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zainwestować w te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy są ładne ale jakoś nie mam potrzeby ich mieć ;) jedynie spodnie przykuły moją uwagę. Można wiedzieć z jakiego są sklepu? Ładne stylizacje tylko w drugiej dodałabym spodnie bo nie widzę tego swetra w roli sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten łańcuszek na spodniach w pierwszej - genialny♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam długachny sweter oraz spodenki :D Zamierzam kupić jeszcze ten top z Wild Candy. Świetne stylki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne stylizacje, najbardziej podoba mi się trzecia. Co do wybranych przez ciebie ubrań, nie mam ani jednego ale postaram się to kiedyś zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne stylizacje! Zakochałam się w pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i trzecia stylka - geniusz. Z podanych rzeczy muszę dokupić sweterek z JetSet, jest genialny, a spodnie już aktualnie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się dwie pierwsze stylki,swetry są ładne :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń