19.12.2014

Stylizacje: Callie's Picks

Przepraszam za mały poślizg z tym artykułem, ale niestety nie dałam rady przez szkołę i ostatnie poprawy (ostatnie, bo kilka dni przed wystawieniem ocen na semestr mam egzaminy próbne, a co za tym idzie-wszystkie terminy popraw u nauczycieli niestety przepadły. Takie mamy fajne ministerstwo). Wracając do wirtualnego świata- dzisiaj zamiast stylizacji tematycznych przestawię Wam kilka outfitów z użyciem rzeczy z najnowszej kolekcji Callie's Picks o tematy świątecznej. Za tydzień i dwa tygodnie oczywiście powracam ze strojami w określonej stylistyce, ale to później.


W dostawie znalazło się kilka perełek. Najbardziej polecam Wam zakup obu futer- białego i czarnego. Mocnym punktem kolekcji są torebki, szczególnie  spodobały mi się właśnie te poniżej. 


Jak zwykle- podglądowe stylizacje. W pierwszej wykorzystałam białe futerko. Koronka przy rękawach jest identyczna jak w sukience Basics, te dwie rzeczy wyglądają razem cudownie. Aby zachować 'mroźny' klimat, dobrałam srebrne dodatki. Druga stylizacja to moja propozycja na użycie czarnego futra. Chyba nie trzeba tu zbyt wiele opisywać. Moja ostatnia stylizacja to taki bonusik. Nie polecam Wam zakupu tego golfu, ale jeżeli tak ja jesteście jego posiadaczami (np. dostaliście za darmo), to przedstawiam Wam mój pomysł na jego wykorzystanie. Początkowo miała wyjść zwykła stylka, ale patrząc już na efekt końcowy, widzę tu żeńską  wersję Św. Mikołaja. Jeżeli chcecie znać marki poszczególnych ciuchów, pytajcie w komentarzach, odpowiem jak tylko przeczytam. :)



 A Wy, co kupiliście w Callie's Picks?

7 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne,zakupiłam tylko futra :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam tylko białe futerko z DG , stylizacje świetne . Po woli przekonuje się do tych sukienek z basics . Wcześniej wydawały mi się jakieś kiczowate , a w pierwszej stylówce sukienka wygląda bosko . Tak więc pierwsza najlepsza : )
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A nam podoba się bardzo 1 stylka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te futerka, ale jestem bez sd :c Pierwsze dwie stylizacje są genialne ❤️ . W trzeciej tylko golf mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń