31.12.2014

Sale -25% - W co warto zainwestować?

Za prośbą jednej z naszych czytelniczek, kolejny artykuł o wyprzedażach. Wybrałam sklepy, które zasugerowano mi w komentarzach, czyli PPQ, Bonjour Bizou, Pretty n'Love oraz It Girls (bez Rio, bo jak już pisałam, sklep ten nie został objęty przeceną). Przy każdej marce zdecydowałam się na 5 moich Must Have, które warto kupić przy okazji obniżki. Nie radzę jednak zbytnio szaleć z zakupami i nabyć cały asortyment jaki oferuje nam sklep, bo, jak wiemy, admini są przebiegli i prawdopodobnie szykują dla nas jakąś limitowaną kolekcję. Jednak kupienie kilku nowych ciuszków w obniżonych cenach jeszcze nikomu nie zaszkodziło, prawda?

 Część rzeczy z najnowszych kolekcji, część ze starszych. Sklep ten sam w sobie jest drogi, nawet przy przecenach, ale cóż poradzić. Namawiam do kupna chociaż jednej rzeczy, tak dla przyjemności.



 Przepraszam za dwa screeny z tą paskudną plakietką 'sale', zazwyczaj mam wszystko dopięte na ostatni guzik, ale tutaj przygotowania sylwestrowe pochłonęły mnie do reszty, a przecież bez sensu jest publikowanie artykułu o wyprzedaży...po wyprzedaży. Wracając- wybrałam rzeczy, które pewnie wszyscy znają, ale uważam, że każdy powinien je posiadać, dlatego zostały tu umieszczone.



 Nie ukrywam, przeceny mnie ucieszyły, bo wreszcie nie przeraża mnie cena ramoneski i płaszcza. 12 stardollarów jest do przyjęcia, zwłaszcza patrząc na wykonanie rzeczy. 




Wyobraźcie sobie moją frustrację, gdy ten obrazek przypadkiem mi się skasował, a mój laptop był na granicy wytrzymałości i ledwo był w stanie załadować cokolwiek. Mimo wszystko, juhuu, jest! Nie będę rozpisywać się po kolei o każdej rzeczy, bo ciuchy jakie są każdy widzi. Szczególnie polecam wam zakup jeansów, są świetne!

Co myślicie o poście? :)

7 komentarzy:

  1. Kolejny przydatny post, ale ja muszę trochę zarobić. :v

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomocny post , ja niestety nie mam funduszy , ale gdybym miała kupiłabam futro z it girls , bo zawsze szkoda mi na nie wydać ;)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało pieniędzy, dużo fajnych ubrań :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem mam tylko ćwierć podanych ubrań, widzę, jak dużo muszę jeszcze dokupić ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Z promocji nie udało mi się za bardzo skorzystać, ponieważ nie miałam stardollarów. Mimo to mam połowę z tych rzeczy. Wszystkie opłaca się kupić ;)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam koszuli w kwiatki i białego swetra. Sweter dokupię, koszula wydaje mi się strasznie mdła. Reszta wyborów spoko :p

    OdpowiedzUsuń