24.12.2014

Stylizacje: Wigilia

Wigilia to specjalny czas dla wszystkich chrześcijan, a jego obchodzenie wymaga równie uroczystego stroju. Tym, z czym mnie najbardziej kojarzą się wigilijne stroje są białe koszule i eleganckie bluzki. Są schludne, uroczyste, bardzo stylowe i przede wszystkim  łatwo dopasować do nich resztę stylizacji. Poniżej wybrałam sześć propozycji prosto z mojej garderoby, które najbardziej nadają się na tę okazję. 

Dwie pierwsze outfity to białe total looki. Stworzyłam rozkloszowaną sukienkę, do której dodałam prosty, złoty pasek. W drugiej stylizacji duet tworzą biała koszula i spodnie w podobnym kolorze. Dla kontrastu dobrałam czarne dodatki- korale oraz buty z bardzo ciekawym obcasem. Jeżeli chodzi o makijaż i fryzurę, to postawiłam na prostotę. Wigilia to jednak nie tylko białe koszule, ciekawą propozycją są też cekiny; w neutralnych kolorach, bo zakładam, że podczas Wigilii nie chcemy wyglądać jak kula dyskotekowa- ten efekt zostawmy sobie na sylwestra. Do czarnego cekinowego cardiganu dodałam spodnie i bluzkę w tym samym kolorze. Jedynym akcentem odcinającym się od reszty pod względem barwy jest karmelowa opaska. Czerwona sukienka to również klasyk jeżeli chodzi o wigilijne stylizacje. Całą resztę dałam czarną, by nie wyszło zbyt krzykliwie. Zdecydowałam się na srebrne dodatki, ale złoto również się tu sprawdzi. Konieczna jest też czerwona szminka! Na koniec jedna z moich ulubionych propozycji, granatowa bluzka z łańcuchem w połączeniu z cekinową spódnicą (znowu ryzyko kuli dyskotekowej, jeżeli wybierzemy nieodpowiedni kolor). Dodałam granatowy płaszcz jako uzupełnienie całości. Zdecydowałam się na złote i srebrne dodatki, które w tej stylizacji prezentują się wyjątkowo szykownie.
Mam jeszcze jedną, dodatkową stylizację inspirowaną moim realnym strojem na dzisiejszą wigilię- *klik*. Jak Wam się podoba?


Co myślicie o moim poście? Stworzyliście swoje własne stylizacje wigilijne?

    przypomnienie    
Pamiętajcie, że tylko do dzisiaj godziny 23.59 możecie jeszcze nadsyłać swoje prace konkursowe (klik). Mój post możecie potraktować jako inspiracje, proszę jednak o nie kopiowanie i przesadne inspirowanie się. Nie mówię np. o użyciu czerwonej sukienki, ale oczywistych połączeniach, gdzie po prostu widać, że zostało już wcześniej użyte przez kogoś innego. Powodzenia! :)

11 komentarzy:

  1. Cudowne stylizacje <3 Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne stylizacje :o W pierwszej się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Druga i ostatnia stylizacja jak dla mnie najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne stylki :) mi się środkowa podoba najbardziej *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są mega, moim zdaniem najlepsza jest ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny post, stylizacje wszystkie są cudowne. Za serce ujęły mnie trzy ostatnie, są mistrzowskie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej spodobały mi się trzecia, czwarta i ostatnia stylizacja, a także ta inspirowana twoim realnym strojem :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tu świątecznie *.* . Stylizacje boskie urzekła mnie 1 oraz stylizacja inspirowana twoją , naprawdę podobna . Tak btw. ma może właśnie , ktoś tą bluzkę ze stylizacji "inspirowanej"
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne stylizacje :) jednak najbardziej urzekła mnie czwóreczka❤️ Taka najbardziej świąteczna a czerwony zawsze kojarzy mi się ze świętami. Zresztą każda ma w sobie to coś

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się 2,3 i 4 stylka :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń