23.12.2014

Must Have #37

Dzisiaj Must Have troszkę inne niż zazwyczaj. Wydatki świąteczne, nowe kolekcje, okazje w starbazaarze i...pustki w wirtualnym portfelu. Znajome, prawda? Właśnie z okazji zbliżających się świąt (to już jutro, tak bardzo nie mogę się doczekać, a Wy?) przygotowałam artykuł, gdzie ceny poszczególnej rzeczy nie będą przekraczały 60 sm- właśnie po to, by nie nadwerężyć zbytnio naszego budżetu, a jednocześnie zaopatrzyć się w nowe ciuszki!


1) Space Vixen Dress | Tingeling | 45 sm - Mini sukienka w kolorze ecru z ciekawym wycięciem pod dekoltem. Jest to jeden ze starszych ciuchów, który w starplazie zamieszkuje już ładnych parę lat. Mimo to, na pewno znajdą się osoby, której owej kiecki nie znają, dlatego właśnie postanowiłam ją tu umieścić.

2) Crossover Knot Belt | Apres Ski | 46 sm - Drugiego takiego paska nie znajdziecie! Ma srebrną klamerkę i zawinięty koniec, który dodaje mu właśnie tej oryginalności. Nie trzeba wiele się nad nim rozpisywać, bo pasuje do wszystkiego- i tyle!

3) Color Block Skirt | Wild Candy | 59 sm - Jedno z moim najnowszych odkryć, różowo- czerwona ołówkowa spódnica. Nie przepadam za łączeniem tych dwóch kolorów, kojarzą mi się jedynie z moim wujkiem z Indii i wszystkim co z Bollywood związane, ale postanowiłam dać szanse tej spódniczce. To była dobra decyzja.

4) Black Platform Sneakers | Fallen Angel | 56 sm - Te butki już od dłuższego czasu przesiadywały sobie na mojej wishliście, ale marzenie o ich posiadaniu ziściło się dopiero wczoraj, właśnie na potrzeby artykułu. Zawsze brakuje mi stylowych butów bez obcasów, a te są idealne.

5) Pink Wood Clutch | Original Future | 55 sm - Na koniec dosyć ciekawa kopertówka w kolorze różu i bardzo ciemnego brązu. Jest oryginalna przez zastosowanie tekstury drewna, ciekawe są też te małe graficzne kwadraciki. Kopertówki nie jest uniwersalna, ale gdy mamy na nią pomysł, mogą wyjść cuda.


1) sukienka Tingeling | blazer WOTW | torebka DKNY | sandałki BB

2) spodnie Nelly.com | buty Nelly.com | płaszcz Callie's Picks | kapelusz Bratz | torebka Callie's Picks | pasek Apres Ski

3) spódnica Wild Candy | bluzka BB | kolia Rio | szpilki SLP | kapelusz Riviera | bransoletki No Name

4) boyfriendy Nelly.com | buty Fallen Angel | bluza Basics | torebka Callie's Picks | łańcuch PPQ 

5) spodnie BB | bluzka Pretty'n'Pink | torebka Original Future | buty Royalty | naszyjnik Folk

Co myślicie o dzisiejszym artykule? :)

12 komentarzy:

  1. Nam zostało jeszcze trochę sd, ale nie wiemy, które ubrania z Chanel wybrac i aktualnie nic jeszcze nie mamy haha xD
    Super artykuł, naszymi ulubionymi stylkami są 2 i 4.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też na koncie puściutko, a tyle rzeczy z Chanelki planuję kupić!
    Pasek to z pewnością must have, trzecią stylizacją nakłoniłaś mnie z kolei do kupna spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe Must Have, zachęciłaś mnie do zakupu sukienki i butów :) Akuratnie mam nadmiar sm, więc od razu to zrobiłam. Stylizacje bardzo ładne. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałam sb że nie mam tylko tej bluzki,stylizacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszły ci te stylizacje. Ja z podanych rzeczy mam tylko pasek, ale zakupię jeszcze spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądrze pomyślane z tymi wydatkami - widocznie nie tylko ja mam na koncie 2sd... zakupię z pewnością 2 oraz 4, zakochałam się w trzeciej i ostatniej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam tylko sukienki, zaraz ją zakupię xd Stylizacje bardzo mi się podobają, druga i czwarta jak dla mnie najlepsze :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nic nie mam z tych rzeczy, muszę dokupić. :D Outfity cudne, najbardziej podoba mi się pierwszy i piąty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacje , bardzo podoba mi się ta gdzie płaszcz jest przewiązany paskiem . Osobiście mam tylko pasek (jak za taką cene jest super orginalny ) , reszta rzeczy zdaje się mi zbyteczna . Tak , czy owak post inspirujący .
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wszystko oprócz butów. Nigdy nie przyciągnęły mojej uwagi aczkolwiek ładnie tu wyglądają :) są tanie więc najprawdopodobniej ją kupię. Śliczne stylizacje do żadnej nie mam zastrzeżeń. 1,4 i 5 są moimi faworytkami 💖

    OdpowiedzUsuń