18.12.2014

Poradnik makijażu

Dziś pokażę wam co stworzyłam jak mi się nudziło. Głównie zabawa cieniami. :)
Potrzebujemy:

błyszczyk - Maybelline
puder - Blush Soleil D&acure;or
szminka - Maniac Lipstick 06
kredka do brwi - Eyebrow Pencil Khaki
4x cień do powiek - Steel Blue Shadow + Cobalt Blue Eyeshadow 
+ Teal Eyeshadow + Limelight Shadow

KROK I


Szminką malujemy całe usta.
------------------------------------

KROK II


Tylko środek ust malujemy błyszczykiem.
------------------------------------

KROK III


Od środka górnej powieki do końca w zewnętrzną stronę nakładamy ciemno niebieski cień.
------------------------------------

KROK IV


Nieco jaśniejszym od poprzedniego cieniem malujemy środek górnej powieki.
------------------------------------

KROK V


Najjaśniejszym z niebieskich cieni malujemy wewnętrzną stronę górnej powieki.
------------------------------------

KROK VI


Ostatnim, miętowym cieniem malujemy od kącika oka, do końca w zewnętrzną stronę.
------------------------------------

KROK VII


Ponownie bierzemy ciemno niebieski cień i malujemy nim taką samą kreskę jak miętowym, tylko trochę niżej. 
------------------------------------

KROK VIII


Brwi tradycyjnie malujemy ołówkiem od wewnętrznej strony.
------------------------------------

KROK IX


Ostatni krok, czyli policzki. Wybrałam taki, aby kolorem przypominał użytą przez nas wcześniej szminkę.
------------------------------------

EFEKT KOŃCOWY


Podoba się wam?

8 komentarzy:

  1. Niebiańsko !! Cudownie pomalowane oczy !! Nie mam słów :3
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijażyk, poradnik czytelny i zrozumiały. Podsumowując, świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo, oczy wycieniowane rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny makijaż. Te oczy <3 Nie mam nic do zarzucenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny make-up. Szkoda, że nie jestem ss - tak łatwo można ładnie pomalować te oczy :).

    OdpowiedzUsuń