30.12.2014

Winter Tributes: Lookbook


Ależ to była zima! Do starplazy dodano aż trzy sklepy inspirowane realnymi projektantami! Pierwszym z nich i naszym zdaniem najlepszym był Zuhair Murad Tribute. Kolekcja była różnorodna, a ubrania uniwersalne. Jako drugi ukazał się coroczny Chanel Tribute. W tym roku niestety admini nie zostali pochwaleni za tę wystawę z powodu niechlujności i dużej ilości kiczu. Wczoraj ukazał się trzeci, a zarazem drugi w historii Dolce&Gabbana Tribute. Kolekcja była inspirowana pokazem nawiązującym do baśni i bajek, a w stardollowe wersje zostały wykonane bardzo przyjemnie dla oka. Nasz wirtualny portfel niewątpliwie ucierpiał po takim bombardowaniu!

We dwie nie mogłybyśmy przepuścić takiej okazji i przygotowałyśmy dla Was ogromny lookbook z wszystkich tributów tej zimy. Każda z nas przygotowała sześć stylizacji, po dwie na każdy sklep, co wynosi aż 12 inspiracji dla Was! Inspiracji, które pomogą Wam w rozważaniu tegorocznych dostaw. Gotowi? Zaczynamy!






To są nasze stylizacje! Niewątpliwie miałyśmy dużo pomysłów i musiałyśmy odrzucić niektóre z nich. Jak Wam podoba się całokształt artykułu? Która stylizacja jest najlepsza z wszystkich? Kto lepiej poradził sobie w poszczególnych sklepach? Oceńcie sami! Komentujcie, bo to zawsze zachęca do dalszej pracy na sobą!

9 komentarzy:

  1. Kolekcje są całkiem okej, w każdej znajdzie się jakaś perełka. Zachwyciły mnie natomiast stylizacje, wszystkie są wykonane po prostu bajecznie! Świetnie dobrane ubrania oraz dodatki. W pierwszym rzędzie urzekła mnie czwarta stylizacja, świetne połączenie kolorów, a włosy pasują tutaj jak ulał. W drugim rzędzie bardzo spodobała mi się trzecia, chociaż pozbyłabym się tam torebki. Z trzeciego rzędu pierwsza i ostatnia wypadły najlepiej.
    Bardzo fajny artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  2. zmień ostatni obrazek na png. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupow jeszcze nie zrobiłam, ale ten post mi pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam, ja rzygam tą beżową kurtką z Chanel... najbardziej spodobała mi się druga, trzecia i szósta stylizacja Patrycji oraz piąta stylizacja nivei. Najlepiej moim zdaniem wypadły stylizacje z rzeczami z D&G.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zachwyciły D&G, Zuhair też bardzo mi się spodobał, najsłabiej wyszło Chanel, ale tam też widzę kilka rzeczy dla siebie. Jak chodzi o stylizacje to wszystkie są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawienie. Ja jeszcze nie robiłam zakupów, mam upatrzoną jedną, pewną rzecz, która niestety nie pojawiła się w żadnej ze stylizacji. :) Do gustu najbardziej przypadły mi (1) Ani z koszulą od Murada i (2) Patrycji z płaszczem od Chanel. Ale i tak wszystkie outfity mają coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się 1 z D&G,ogólnie świetne stylki! :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tribute i zawsze muszę kupić przynajmniej jedną rzecz ( ale zwykle nie kończy się tylko na jednej ) . Mam nadzieje ,że admini nie planują kolejnych tribute w najbliższym czasie , bo mój portfel świeci pustkami i raczej szybko się nie zapełni :( . Ale coż mam parę perełek . Stylizacje mega inspirujące , aż mnie kusi żeby coś jeszcze dokupić .
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń