31.12.2014

Stylizacje: Sylwester

Witam Was z ostatnim już artykułem ze stylizacjami tematycznymi na miesiąc grudzień. Jak wszyscy dobrze wiemy, dzisiaj Sylwester, najważniejsza noc w roku. Noc składania sobie życzeń, ustalania postanowień noworocznych i przede wszystkim...świętowania! W klubie, na balu, bankiecie, w domu. Możliwości jest mnóstwo, a do każdej sytuacji potrzebny jest odpowiedni strój. Jeżeli chodzi o imprezy i zabawy na domówkach czy w klubach, to moim faworytem są cekiny. I tutaj już nie ma takiego rygoru w kolorystyce jak w przypadku stylizacji wigilijnych, pamiętajmy jednak o granicy dobrego smaku, którą bardzo łatwo jest przekroczyć, a co roku i tak widuję ludzi śmiało balansujących na właśnie tej granicy. Poniżej przygotowałam dla Was kilka rzeczy z mojej szafy, które można wykorzystać przy okazji tworzenia sylwestrowych stylizacji.



Jeżeli chodzi o dzisiejsze stylizacje: pierwsze trzy to typowe stroje do klubu czy na domówkę, idealne dla osób, które lubią się bawić. Pierwsza stylizacja miała być przede wszystkim wygodna, a głównym elementem są cekinowe spodnie. Druga to odcienie lawendy i srebro, dla tych, którzy lubią wyróżniać się z tłumu! W trzeciej stylce bazą była spódnica z frędzlami, do której dobrałam różowy, satynowy top i skórzaną ramoneskę. Brzmi kiczowato, ale jak widać, efekt jest zupełnie inny. Czwarta stylizacja jest bardziej wytworna i elegancka. Ostatni outfit stworzyłam z myślą o uroczystościach z, że tak powiem, wyższej półki. Bardzo podoba mi się połączenie spódnicy z tym topem, do tego dobrałam czarne dodatki ze złotymi elemenatmi. Jestem miłośniczką przeróżnych szminek, dlatego w każdej stylizacji jest inny kolor ust- w końcu makijaż to też ważna sprawa!  


I jak Wam się spodobał post? 
Sami też stworzyliście sylwestrowe stylizacje dla swoich doll? :)

7 komentarzy:

  1. Jak przykro się zrobiło , że mój pierwszy poważny rok ze stardollem minął . Wiele się wydarzyło i na pewno wiele się jeszcze wydarzy . Swoją doll zostawiłam w normalnej stylizacji , gdyż wole sylwestra spędzać w świecie realnym :) . Tak , czy owak , stylizacje boskie . Według mnie jedynka i dwójka wygrały . Sczęśliwego nowego roku wszystkim :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł, strasznie podoba mi się druga i czwarta stylizacja. Są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj, muszę spodnie dokupić :-)
    Stylizacje rewelacyjnw, trzecia jak dla mnie najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stylizacje, przedostatnia najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne stylizacje, najbardziej przypadły mi do gustu druga i trzecia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym tak bardzo chciała mieć Leopard Lame Blouse (?), szkoda, że to Special Offer.
    Post bardzo dobry, chciałabym widzieć takich więcej. Stylizacje pierwsza i ostatnia najlepsze.

    OdpowiedzUsuń