27.10.2013

Wyniki konkursu!

Ogłaszam wyniki tego konkursu. Chcę podziękować wszystkim, którzy się wysilili i wysłali pracę :)

Boho Furvest z Archive wędruje do bad_lady123! Gratuluję. Zgłoś się do Zuzelek_8.


200 sm wędruje do 888kamila! Gratuluję. Zgłoś się do Zuzelek_8.


Ja również postanowiłam zrobić lity! Jest zróżnicowanie w kolorze, bo jak robiłam 1 pracę, myślałam, że wzięłam lekko ciemniejszy odcień, ale już trudno. Takie niezbyt staranne, ale jak na pierwszy raz się cieszę.

Chciałam się zapytać, czy ktoś z was korzysta ze strony dogry.pl. 
Jak wam idzie? Wymieniliście już punkty na stardollary? :)

17 komentarzy:

  1. Gratuluję. Przeglądając zgłoszenia również spodobała mi się ta praca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam się zgłosić, zapomniałam. Pierwsza praca jest genialna, brawo dla autorki!
    Na dogry mam chyba około 900 punktów dopiero.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prace.
    Wczoraj zrobiłam konto na dogry wiec za dużo punktów nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam konto ale mam dopiero 600 punktów ;((

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, pierwsza praca jest cudowna.
    Na dogry.pl niezbyt dobrze mi idzie, bardzo długo trzeba się narobić, żeby dostać punkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znudziło mi się dogry. :D Prace ładne. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, podziwiam wasze prace. Dla mnie to w ogóle czarna magia aby coś takiego zrobić w Stardesign ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Wygrana praca ładna. Na dogry mam dopiero 935 pkt. ;C

    OdpowiedzUsuń
  9. łiiii, dzięki! :D ^^

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje! :)
    Pierwsze buty - całkiem fajne :D!

    OdpowiedzUsuń