28.10.2013

Poradnik Makijażu - Fioletowy, Granatowy, Turkusowy

Hejo, jestem tak wyczerpana, że nie mam na nic siły. Miniony tydzień był tak bardzo męczący, że do tej pory mam zakwasy na rękach i łydkach. Poza tym posta piszę specjalnie w sobotę, bo w poniedziałek gram mecz z innym gimnazjum. Nie wiem jak wytrzymam w tym obleśnym niebieskim stroju, ale mam nadzieję, że będę skupiona i nie nadepnę na linię przy serwowaniu, albo nie dotknę siatki przy bloku. Koniec mojego marudzenia, pewnie i tak większość to nie obchodzi, ale proszę Was o trzymanie kciuków za moją drużynę, bo bardzo chcemy wyjść z grupy :) Parę osób zaproponowało mi, jaki kolor ma ukazać się w następnym poradniku. Wezmę to pod uwagę, ale dzisiaj zaprezentuję coś innego. Skupimy się bardziej na oczach. Dzięki, że zwróciliście uwagę na te mocne policzki, następnym razem postaram się je delikatniej podkreślać :) Umówiłam się z 888kamila, że moje posty będą ukazywać się w poniedziałki, więc proszę nie mieć pretensji, jeśli pomiędzy naszymi poradnikami będą dwa-trzy dni różnicy.

 ~*~
Do wykonania dzisiejszego makijażu użyłam:
-Szminki-
- Blush Pink Lipstick (8sd) Niestety już niedostępna (podgląd)
-Cienie-
- Bright Purple Eyeshadow (6sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
- Night Blue Shadow (6sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
- Pale Turquoise Eyeshadow (6sd) Niestety już niedostępny (podgląd)
Fantasy Blue Eyeshadow ma podobny odcień i można go jeszcze zakupić
(6 strona w sklepie Dot, górna półka)
-Pudry-
- Bronze Blush (10sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
-Eyelinery-
- Night Blue Eyeliner (4sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
~*~
 Pamiętajcie, że jeśli nie jesteście w posiadaniu któregoś z kosmetyków i nie macie możliwości jego zakupu (nie jest w sprzedaży lub po prostu brakuje 
Wam stardollarów) możecie zamienić go na inny podobny lub taki, który według Was będzie odpowiedni. Pole do popisu jest duże, a każdy pomysł dobry.


Etap I - Oczy

Usuwamy makijaż.


Fioletowym cieniem (Bright Purple Eyeshadow) malujemy wzdłuż powiek. 
Zostawiamy trochę miejsca przy wewnętrznych kącikach.


Pale Turquoise Eyeshadow wypełniamy puste miejsce i prowadzimy aż do połowy oka.


Granatowym, który pojawiał już się wcześniej podkreślamy zewnętrzną stronę. Nie piszę specjalnie o kliknięciach, bo w tym przypadku sami wybieracie sobie, który kolor ma być bardziej wyrazisty.


Ostatnim krokiem w tym etapie będzie użycie granatowego Eyelinera 
(Night Blue Eyeliner). Powinien on sięgać aż do fioletowego cienia.


Instrukcja krok po kroku z użyciem strzałek  -




Etap II - Usta

Cielistą szminką malujemy usta (Blush Pink Lipstick).


Instrukcja krok po kroku -




Etap III - Policzki


Jak wspomniałam wcześniej, policzki i usta nie będą ważne 
w tym poradniku. Malujemy delikatnie wzdłuż twarzy.

Instrukcja krok po kroku-


~*~Efekt Końcowy~*~



Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was długim wstępem :)
Wyniki losowania stardollarów i starmonet z poprzedniego poradnika:
10sd - czekoladka333
100sm - 
klusia03
100sm - -SWEET-GIRL-22
Gratuluję Wam, zgłoście się do mnie w mojej księdze gości,
macie na to 24h. Wystawcie coś za podaną kwotę.

 W następnym poście "miętowy" makijaż! :)
Pozdrawiam, LandyGlamour11
EDIT: Wygrałyśmy 2:0 :D

21 komentarzy:

  1. Jedyne co mi się nie podoba, to brwi. Prawe oko jest pomalowane dalej niż lewe. Zamiast 'Wyniki losowania stardollar'ów' powinno być '-//- i starmonet'. :) Makijaż śliczny i niezamocny. :) Trzymam kciuki, na pewno się uda!

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawie jak będę w domu:) Dziękuję, wygralysmy 2;0.
      LandyGlamour11

      Usuń
  2. No to fajnie, że wygrałyście :D
    Makijaż świetny jak zawsze, poradnik również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wygranej ;)
    Makijaż piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż i dziękuję za sm. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. policzki ładnie podkreślone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za 10 SD.
    Makijaż, widać ze jest pracochłonny i dopracowany. Świetnie dopasowalas kolory. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, jak Ty pięknie to robisz. :c ja tak nie umiem.. :cccc

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym tak umieć podkreślać policzki. Cudo! *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. *.* Kocham to połączenie kolorów.
    Świetny makijaż, a instrukcja dokładna i myślę, że zrozumiała dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny poradnik! ;) Makijaż bardzo oryginalny i starannie wykonany.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamila zawiesiła poprzeczkę baaardzo wysoko, ale ty przeskoczyłaś. Genialny makijaż!

    Wgl. podziwiam twój zapał, że opisujesz kosmetyki, dodajesz podglądy i zastępcze. Geniusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy mi, aby moje poradniki były dopracowane w każdym detalu i poświęcam im naprawdę dużo czasu. W przyszłości postaram się jeszcze bardziej ulepszyć artykuły :) Poza tym chciałabym dodać coś takiego, żeby co post uszczęśliwiać czytelników. Dziękuję za ciepłe słowa :*

      Usuń
  12. jakie ty robisz piekne makijarze !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonały artykuł. Wytłumaczone krok po kroku, przejrzyście i jasno. Dane zamienniki. Piękny makijaż. Czyli same plusy. Minusy... NIE MA. Gratuluję udanego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny, widać, że wkładasz w makijaże dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń