25.10.2013

Pod lupą - Pretty n'love

W dniu dzisiejszym na Stardoll zagościła nowa dostawa w  Pretty n'love. Jak przystało na ten sklep, ubrania utrzymane są w odcieniach różu (są wyjątki). Pierwsze, na co zwróciłam uwagę, to spodnie w biało-różowe paski, które w zasadzie od podobnych spodni z kolekcji LE różnią się tylko długością i kolorem. Patrząc ogólnie na dostawę, muszę przyznać, że admini naprawdę się postarali. Mianowicie ubrania świetnie dopracowane, a dominuje kwiecisty motyw. Niestety ceny większości z nich godnych polecenia wzięły się chyba z kosmosu! Zapraszam do oglądania.

Na poniższym obrazku widnieją (wg mnie) najlepsze ubrania, oczywiście nie wszystkie:


-myślę, że do spódniczki przekonała mnie waluta, pomimo wszystko można ją sprytnie wykorzystać;
-spodnie w paski - na Stardoll roiło się od zaprojektowanych podróbek ze sklepu LE, aż tu nagle spada nam takie cudeńko jak manna z nieba;
-owa sukienka ma ciekawy print, urzekł mnie jej kształt, jednak cena pozostawia wiele do życzenia;
-z torebką podobnie jak ze spódniczką - waluta i jej praktyczność;
-myślę, że część z Was będzie zastanawiać się z jakiego powodu to kupiłam, coś mi świta w głowie, że jest podobne do jednej z koszul DKNY, no cóż, mnie ona urzekła i nie zważając na cenę, kupiłam ją.


spódniczka, buty - VOILE / sukienka - PRETTY N'LOVE /
 torebka - ARCHIVE / naszyjnik - NELLY.COM / pasek - SPECIAL OFFER / 



koszulka - NELLY.COM / blazer - ARCHIVE / 
spodnie - PRETTY N'LOVE  / buty - VOILE / torebka - DECADES



spodnie - NELLY.COM / koszula - PRETTY N'LOVE  
/ buty - CHANEL / torebka - BONJOUR BIZOU

Co sądzicie o dostawie? Kupiliście już coś?

21 komentarzy:

  1. Świetny artykuł. Trzecia stylizacja najbardziej mi się podoba ;)
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi z kolei podoba się najbardziej 2, jedyne co bym w niej zmieniła to kapelusz i torebka. Skąd te rzeczy się tam wzięły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kapelusz to odruchowo go nie zdjęłam. :/

      Usuń
  3. Kapelusz jest ładny, ale moim zdaniem pasuje tylko do trzeciej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawa bardzo udana. Osobiście kupiłam 1 rzecz

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie ta dostawa, chyba kupie szara bluzke w rozowe kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny artykuł. Ładne stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje, dobry artykuł. Szkoda tylko, że nie zrobiłaś stylizacji ze spódniczką, chciałam zobaczyć jak ją wykorzystasz. No trudno. Nie jestem w stanie wybrać najlepszej stylizacji, bo wszystkie są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje, spodnie na pewno kupię! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry artykuł, ciekawe stylizacje :)
    Na razie kupiłam tylko spódniczkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny artykuł :)! Czyta się go świetnie, stylizacje bardzo udane, inspirujące ;)! Brawa dla autorki, tak trzymać :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne stylizacje. Mnie się akurat z tej dostawy nic nie przyda - nie mój styl ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje świetne. Artykuł fajny. Dostawa niezła, co prawda jeszcze nic nie kupiłam. Ale zamierzam się na parę rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie stylizacje *-* Szczególnie ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny artykuł. Podobają mi się wszystkie stylki, ale 3 najbardziej. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam spodnie.. I przekonałam się do koszuli! :D
    Wszystkie stylizacje boskie! :D

    OdpowiedzUsuń